Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rovi

    csendes tag

    válasz chris0000 #6268 üzenetére

    Erre ne akarj egyértelmű választ kapni!
    Nézd meg a játékokat, ahogy említetted is, és amelyikhez több van ami tetszik azt válaszd.

  • #44630784

    törölt tag

    válasz chris0000 #6268 üzenetére

    Az estek többségében mindkét platformhoz kiadott szoftverek működnek a másikkal és a legrosszabb esetben is csak idő kérdése, amíg megjelenik a korrekt támogatás mindkettőhöz.
    A fő különbség, hogy melyiket találod kényelmesebbnek, illetve hogy mekkora játékteret akarsz kialakítani roomscale-hez.
    Szvsz ha 2mx2m-nél nagyobb játéktérben gondolkozol, akkor a vive a jobb megoldás, mert a trackingje jobban bírja a nagyobb tereket, nem kell több szenzort venni és nem kell usb hosszabbítókkal bajlódni a gép és a szenzorok között.
    Ha viszont csak kicsi játékteret tudsz kialakítani, akkor a rift a nyerő, mert a vive 2mx1.5m-nél kisebb területen már csak a standing módot engedi, amivel egy csomó játék el sem indul, míg a rift megelégszik 1.5mx1.5m-rel és ennél kisebb térnél sem hisztisztizik a szoba méret miatt. Ráadásul ilyen méretnél elég a két szenzoros felállás és így a rift+touch kb. 150-200 euróval olcsóbb, mint a vive.
    A HMD-k kényelmessége egyéni kérdés ugyebár, a legjobb ha vásárlás előtt elzarándokolsz egy médiamarktba vagy saturnba és felpróbálod mindkettőt.
    Szokták még mondogatni, hogy szemüvegeseknek jobb a vive, mert több a hely a hmd-ben. Az kétségtelenül igaz, hogy a rift szemüveggel egyszerűen használhatatlan, míg a vive valamennyire vihető, de az igazat megvallva szemüveggel a vive sem egy sétagalopp, így sokkal jobb már közép távra is egyedi lencse feltétet beszerezni. Két céget ismerek, amik ilyeneket forgalmaznak (vr-lens-lab és vr-lens.eu), mindegyik támogatja mindkét HMD-t. (Én vr-lens.eu lencséket használok rifttel és teljesen jó vele.)

Új hozzászólás Aktív témák