Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • izomman1

    senior tag

    válasz Menthirist #3742 üzenetére

    Köszi az infót!

    Spacewarp lehet jó dolog, mert a Vive nál pl. Raw Data ba ha gyorsan mozgatom a fegyvert jobbra -balra kicsit szellemképes lesz késve követi le.. Elvileg erre is ha jól hallottam jó... (Bár Brookheaven Experience nél és más játékoknál ez nincs így tökéletes)

    Bár supersampling 1.8 ra állítva játszom és FX 8350 es el 4,6 ghz re húzva a magokat (lehet a procim már gyenguska hozzá) - igaz GTX 1080 al... :-)
    Azt is hallottam , hogy a supersampling felskálázás jobb a HTC Vive ba mivel tisztább képet ad a Vive lencséje míg az Oculusnál nem , mivel kis trükkel a lencse a pixeleket eleve elmossa , hogy ne lásd úgy őket..

    Spacewarp tényleges hatását majd le tudja valaki tesztelni tényleg GTX 960 al is már megy minimumon egy Project Cars CV1 -ba? Processzor igény is lejjebb szorult akkor már nem is olyan erőforrás igényes az a CV1 Öculus szenzorok CPU igénye?

    + 1 dolog még a rajzhoz visszakanyarodva - hol működik a Touch és hol nem.

    Szintén netes youtuberektől hallottam, hogy az Oculus szenzora nem tudja követni a jelet
    - ha túl alacsonyra buksz (mert fejmagasságra van állítva a szenzor az asztalon )
    - ha túl magasra nyúlsz
    - ha közel mész hozzá (mellé közelítesz)

    (de ezeket mind ma este HTC Vive al letesztelem megírom az eredményt)

    A rajz egy 2d-s felület viszont 3d teret kellene tökéletesen lekövetnie.. Lehet nincs igazam és lehet rossz információkat hallottam... Ha majd ezt aki kompetens leteszteli jó lesz...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák