Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolti_20

    senior tag

    válasz Segal #2934 üzenetére

    Ez így értelmetlen, összehasonlíthatatlan vitába fog torkolni vagy torkollani? :C
    A szenzort felkell szerelni két oldalra, mivel ez követi a headsetet és a controllert is, ezzel ki küszöbölve az árnyék problémát.
    Oculuséknál ilyen probléma nincs, mivel csupán a gép előtt ülsz. Amíg nem jön hozzá a kiegészítő, addig ülős is marad.
    De ha nagyon erőltetjük ezt, akkor HTC-nél elég a konektorba bedugni a két szenzort, letenni magad elé, majd tolni a fotelból, de ez inkább a szobában mászkálós játékokhoz való.

    A linkbox valakinek előny, valakinek hátrány. Nekem pl előny a könnyebb elhelyezés végett, illetve gondolom annak is akinek lenn van a gép az asztal mellett. Valakinek az esik jobban ha közvetlen a csatlakozókat rángathajta a headsettel :D

    Ha megjön a controllert az oculushoz, jön hozzá még egy érzékelő, amit hasonló módon kell elhelyezni, így azt a kb 8m USB-t valóban végig kell rángatni a gépig, vagy esetleg vezetéknél megoldani bár akkor valszeg a delay lesz tul nagy ami problémát okozhat.

    Valójában 3 kábelt kell bedugni a linkboxba egyik oldalról:
    -hdmi vagy dp
    -USB
    -power
    másik oldalába a headset 3 végét ami ugyan ez.

    Ezenkivül a linboxot kell összekötni a géppel és kb ennyi. Véleményem szerint teljesen fölösleges ezeket össze hasonlítgatni. MÉG! Ha megjön az oculushoz is minden utána jöhet a nagy teszt. :)

    Esetleg valaki aki oculussal rendelkezik, tudna válaszolni a #2930-as kommentemre? :C
    Végső gondolat:
    Persze hogy rohangálni kell a controllerrel, mivel a szenzor nem tudja feltérképezni a talajt, így ha nem kalibrálunk akkor a controller a levegőben lóghat, ahol a talajt "érzékelte", bár ehhez valojában csak a földre kell tenni és egy gombot nyomni a vr progiban.
    A rohangálos rész akkor jön, amikor a szoba méretét térképezzük fel, így a saját érdekünkben ezt tegyük meg, mivel ha ez nincs könnyen neki mehetünk bárminek, bár ha a kamerát bekapcsoljuk ( amit msot probáltam először), abban az esetben ez is kiküszöbölhető. Hatalmas találmány ez a kamera benne, nagyon jol kitalálták :)

    Így fölösleges össze hasonlítgatásokrol beszélni, amikor az oculus riftnél nincs is mivel rohangálni :)

Új hozzászólás Aktív témák