- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Kriptovaluták és az adózás
- Reklámblokkolók topikja
- Mozilla Firefox
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Python programozás
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
IT café
Ha TV-t szeretnél vásárolni, a Milyen TV-t vegyek? topikba írj!
Meglevő készülékkel kapcsolatban ebbe a topikba írhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
€uro
őstag
válasz gyerecske #21839 üzenetére
Az ElectroStore 6.000-ért ad plusz egy év garanciát. Szerintem ez egy nagyon jó lehetőség a kétszázezer vagy annál drágább és csak egy vagy két év garanciával rendelkező készülékek esetén.
***
Tegnap este döntöttem el, hogy milyen tévét veszek. E mellett a Samsung UE55H6410 mellett döntöttem. Nagyon régóta érlelődött bennem a választás. Másfél évvel ezelőtt adtam el egy Samsung EU40D6100 tévét kifejezetten a 3D miatt, hogy egy nagyobb kijelzővel rendelkező tévét vegyek. Akkor még 50 colban és max. 350 ezer forintban gondolkoztam. Sokat nézegettem plazmákat. De egészen mostanáig nem tudtam egyik tévé mellett sem letenni a voksomat. Amelyik árban és a műszaki paramétereit tekintve megfelelt, azoknál nem tetszett a talp. Így vagyok például a Samsung-ok négylábújával. Maga a krómozott kialakítás élőben gyönyörű. De a tévét összességében nézve - nekem nem tetszik. Olyan, mint egy festőállvány...
Ezt az UE55H6410-et viszont nagyon szépnek találom. Már régebben találkoztam vele, de például csak tegnap tűnt fel, hogy fehér színű. Nem is tudom, hogy eddig hogy nem vettem észre. Nagyon jól néz ki.Szóval, a tévét kiválasztottam. Mit gondoltok, meddig érdemes várni a vásárlással? Ugye karácsonyig várható még valamilyen jó kis akció, amikor akár tíz-húszer forinttal - vagy még többel - olcsóbban meg lehet majd venni a jelenlegi 266 ezer forintos legalacsonyabb árához képest?
[ Szerkesztve ]
-
€uro
őstag
válasz Vhiktor #21853 üzenetére
Ez komoly? Árgépen hatan is 266-ért kínálják. Hm...
Ha kell, adok érte háromszázezret. De az árkülönbség több, mint harmincezer forint. Ennyiért személyesen elmegyek Magyarország bármelyik üzletébe, hogy személyesen vegyem át a készüléket. És szólnék előre, hogy kizárólag csak érintetlen, bontatlan tévét vagyok hajlandó átvenni. Ez így elég gondos eljárás, nem?
Azt még hagy kérdezzem meg, hogy mire alapozod azt, hogy nem lesz olcsóbb a tévé? Vagy csak 266 ezernél nem lesz olcsóbb az, amit most háromszázezerért árulnak?
[ Szerkesztve ]
-
€uro
őstag
válasz Vhiktor #21895 üzenetére
"Akinek nem hiányzik az messzire elkerüli ezeket..."
Éppen ez a baj. Nem elkerülni kell az ilyen helyzeteket, hanem kiállni magadért. Ha mindenki ezt tenné, akkor az eladóknak eszébe nem jutna tisztességtelen dolgokkal próbálkozni. És már nincs is mit messzire kerülni!
De fogalmazhatok úgy is, hogy a szopatáshoz is két fél kell: aki csinálja, és aki hagyja magát.(#21897) Revolit: "Mondjuk ismerősöm eléggé ki volt akadva, hogy majd 3 hónapig se pénz se tévé..."
De gondolom így jobban alszik.
[ Szerkesztve ]
-
-
€uro
őstag
Új tévé vásárlásakor a készülék dobozán lehet látni, hogy még nem lett felbontva és biztosan nem lett újracsomagolva? Vagy ahhoz, hogy megállapítsam, hogy a termék "érintetlen", meg kell néznem, hogy a dobozán belül az egyes elemek gyári csomagolásához nem nyúltak?
-
€uro
őstag
válasz HagaNRG #21941 üzenetére
Na igen...
Találtam egy olyan üzletet, ahol az általam venni tervezett UE55H6410 tévét 2 év gyári garanciával adják. Azt mondták, hogy az üzletben személyes átvételkor lehetőség van a Samsung-hoz beregisztrálni. Illetve, hogy előttem bontják majd ki a dobozt, hogy leellenőrizzék, nem sérült-e a készülék.
Azt viszont még én sem tudom, hogy személyes átvételkor a kipróbálást erőltessem-e. Bár nem szeretnék belefutni pixelhibába.
-
€uro
őstag
Megbeszéltem az eladóval, van rá lehetőség, hogy leteszteljem a kijelzőt pixelhiba kiszűrése végett. Úgy fogalmazott, hogy decemberben sajnos maximum csak "5-10 percet tudjuk vizslatni" a készüléket.
A gyakorlatban hogy szokott működni ez a tesztelés? Vigyek pendrive-on 1920x1080-as felbontású BMP képeket minden színben?
Homogenitás ellenőrzésén mit értesz? Ez mit jelent?
-
€uro
őstag
Szia!
Ha 3D, akkor inkább az aktív technológiát ajánlom. Én ezt a tévét választottam: Samsung UE-55H6410
-
€uro
őstag
válasz Vhiktor #21853 üzenetére
Végül az Árgép egyik legolcsóbb ajánlatát adó boltban vásároltam meg az UE55H6410 tévémet. Előre érdeklődtem a garanciát illetően: 24 hónap regisztrált Samsung garanciát adtak. Azt is megbeszéltem, hogy a terméket előttem bontják ki és le szeretném tesztelni a készüléket a pixelhibák végett. Így is történt. Hagyták, hogy a pendrive-omon lévő fekete-kék-piros-zöld-sárga képeket megnézhessem a tévén. Nem volt pixelhiba, a fekete nagyon szép, egyenletes fényerejű volt mindenhol.
Azt nem tudom, hogy maga a tévé előttem érintetlen volt-e. Mert lehet, hogy már kibontották és kipróbálták. De NO pixelhiba és 24 hónap gyári garancia van rá.
Ne érts félre, ezt most nem önigazolásképpen mondom vagy azért, hogy téged kérdőjelezzelek meg - biztos vagyok benne, hogy a legjobbat kívánod nekem és mindenki másnak. Csak szerettem volna leírni a tapasztalatomat, hogy kellő tudatossággal és körültekintéssel okosan lehet vásárolni.
A tévé egyébként nagyon szép. Nekem. Gyönyörű. Bár kicsit úgy éreztem ma magam, mint akit már lekörözött a technológia - bizonyára ez így is van. Pedig harmincnégy évesen, programozóként mindig is szerettem az új dolgokat. De ennél a tévénél most még kicsit messziről jött embernek érzem magam. Hozzáteszem még, hogy elsősorban a médialejátszó-erősítő-PC megfelelő összehangolásában akadtak nehézségeim.
[ Szerkesztve ]
-
€uro
őstag
Samsung garanciapapírt (WARRANTY CARD) kaptam. Ez tuti, hogy az. Volt már több Samsung kijelzőm (tévém, monitorok).
Mondjuk azt - első ránézésre - nem látom, hogy hol írják, hogy két évre szól. De a bolttal e-mail-ben előzetesen egyeztettem. Azt mondták, hogy két év Samsung garanciát adnak.
-
€uro
őstag
A Samsung WARRANTY CARD füzet alapján 12 hónap garancia van a termékre. A számlán nincs garanciaidő feltüntetve.
A bolt honlapján 2 év garanciaidőt adnak meg (jelen pillanatban is). Én e-mail-ben csak arra kérdeztem rá, hogy gyári garancia jár-e a készülékhez és hogy azt regisztrálják-e a Samsung-nál. Erre a válasz igen volt.
Hétfőn utána fogok érdeklődni, hogy hol találom a papírjaimnál a két év garanciaidőt, amit a honlapjukon is feltüntetnek.
-
€uro
őstag
Beszéltem a bottal a garanciaidőt illetően. Kérdeztem őket, hogy a papírjaim között hol találom azt, hogy 24 hónap garancia tartozik a készülékhez. Azt mondták, hogy ez a 24 hónap 1+1 év garanciát jelent. A második 1 évet akkor adja a Samsung, ha a készülék már a vásárláskor hibás. Kérdeztem, hogy és ez a plusz egy év ez hol van. Azt mondták, hogy ezt a Samsung adja automatikusan.
Ehhez mit szóltok? Nem vagyok tisztában ezekkel a plusz egy évekkel.
-
-
€uro
őstag
Igazad van. Emlékeztem rá, hogy mit írtam itt. Ennek kapcsán épp azon gondolkoztam, hogy a készülék és a vásárlás minden körülményét le kellett volna ellenőriznem? Meg kellett volna néznem a papírokat, hogy tényleg megadták-e a két év garanciát? De akkor már kipakoltathattam volna a tévé összes tartozékát is, hogy biztosan minden megvan hozz - adnak-e két szemüveget és két távirányítót stb...
Jelenleg épp eladtam a mobilomat (be van csomagolva a futárra vár, hogy átvegye) és még nincs cserekészülékem. Ezért nem tudok intézkedni. De holnap beszélek a Samsung-gal. Ha csak egy év van a tévére, akkor beszélek ismét az üzlettel. Megkérdezem majd, hogy jogosan érzem-e azt, hogy meg lettem tévesztve a vásárlás kapcsán. És rákérdezek, hogy milyen megoldást javasolnak azért, hogy ez az érzésem elmúljon.
-
€uro
őstag
válasz lorinser #22282 üzenetére
Beszéltem egy nővel a Samsung-tól. Azt mondta, hogy ha beregisztrálom a tévét, akkor valóan meghosszabbodik 2 évre a garancia. Az én sorozatszámomat egyelőre nem tudta felvinni a rendszerbe - nekem sem ment az általatok mutatott oldalon. A modell szám alapján valószínűleg a készüléket nem Magyarországon hozták forgalomba. Továbbította a plusz egy év garanciaidő miatti regisztrációs igényemet az illetékesekhez, akik utána fognak nézni a kódoknak és tájékoztatnak a továbbiakról.
-
€uro
őstag
Ma hívtak a Samsung-tól. Azt mondták, hogy a tévé készülékemet nem Magyarországon helyezték forgalomba. Ezért nem lehet náluk regisztrálni - így nem jár a plusz egy év garancia sem. A termékre egy év garanciát biztosítanak.
Ezután felhívtam a boltot (DigitalSzalon), ahol vásároltam. Jeleztem nekik, hogy a Samsung-nál nem lehet beregisztrálni a terméket, és hogy így csak egy év garancia jár a készülékre. Mondtam neki, hogy a honlapjukon két év garanciaidőt adnak meg a tévére, és hogy én e-mail-ben előzetesen rákérdeztem, hogy be lesz-e regisztrálva a Samsung-nál, amire ők igennel válaszoltak.
Azt mondta az illető, akivel beszéltem, hogy a tévéről az adatokat egy központi nyilvántartásból veszik, ami gyakran változik, és nem tehetnek róla, hogy így a honlapon (amit ritkán frissítenek) téves adatok szerepelnek. Ezért a honlapon fel is tüntetik, hogy az adatokban pontatlanságok lehetnek, amikért nem vállalnak felelősséget - tette hozzá. Ez egyébként nem igaz. Semmi ilyen felhívás nem szerepel az oldalon.
Azt ígérte nekem az eladó, hogy ha egy éven túl (például másfél év múlva) probléma lesz a tévével, akkor elintézi nekem a garanciális javítást. Rákérdeztem, hogy erre a kijelentésére majd másfél év múlva is fog emlékezni?
Mondta még, hogy majd kijavítják a honlapon a garanciaidőt az UE-55H6410-es tévénél. -
€uro
őstag
Melyik oldalon találtad ezt a kiírást? Azon az oldalon, ahol a tévét hirdetik a két év garanciával, ott nincs semmi ilyen.
Egyébként teljesen igazatok van. Nekem is meg van a véleményem az eljárásról. Az a helyzet, hogy ha egy év garanciát ígértek volna, akkor is itt vásároltam volna. Így viszont átverve érzem magam.
Még érik bennem, hogy mit fogok tenni. Kb. hatvan kilométerre lakom az üzlettől, úgyhogy egyelőre személyesen nem megyek be hozzájuk a vásárlók könyvének bejegyzése végett.
Egyébként felajánlották, hogy plusz tíz százalékért öt évre bármikor meghosszabbítják a garanciaidőt, ha kérem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Politika
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Renault, Dacia topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gyúrósok ide!
- Parfüm topik
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Kriptovaluták és az adózás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen