Ügyfélszolgálati központot hoz Budapestre az NCR

Az NCR Corporation a következő két évben körülbelül kilencmillió eurót tervez költeni egy budapesti ún. kiválósági központ (Services Center of Excellence) létesítésére , amely összesen 130 embernek adna munkát. A tervek szerint a központ ügyfélszolgálati részlege a legmodernebb informatikai infrastruktúrával lesz felszerelve, ami szükséges ahhoz, hogy a cég speciális támogatási szolgáltatásokat biztosíthasson a vezető bankok, kiskereskedelmi vállalatok, utazási irodák és vendéglátóipari vállalkozások számára szerte Európában. Az itt dolgozó ügyfélszolgálati munkatársak és menedzserek informatikai helpdesk-támogatást nyújtanak majd, például ők gondoskodnak az NCR belső, európai nyelveken igénybe vehető helpdesk-szolgáltatásáról valamint az ATM-csatornakezelés üzemeltetési szolgáltatásairól és az ezzel kapcsolatos oktatásról nyolc nyelven: olaszul, spanyolul, franciául, hollandul, németül, görögül, törökül és angolul.

A központ ad helyet az NCR ügyfélszolgálati akadémiájának is (NCR Customer Service University). Ez az oktatóközpont szolgál majd az EMEA-régióból érkező NCR-munkatársak, -partnerek, -disztribútorok és -vásárlók képzésére, az NCR-termékekkel, valamint az ügyfélszolgálati folyamatokkal és ajánlatokkal kapcsolatos tudnivalók átadására.

Az NCR már jelen van Magyarországon. A vállalat 2005-ben Budapesthez közel, Szigetszentmiklósra egy gyárat telepített, amelyben ATM-berendezések készülnek. Az azóta eltelt időben az NCR körülbelül 12 millió eurót fordított az üzemre, és ezzel megegyező összeget költött el a helyi beszállítóknál. A létesítmény termékeit ma a világ 80 országába exportálják.

Azóta történt

Előzmények