A Telenor bejelentette, hogy február 17-én éjjel 22:00-tól február 18. déli 12:00-ig tervezett rendszerfejlesztést végeznek ügyfélkiszolgáló rendszereiken, emiatt egyes funkciók nem, vagy csak korlátozottan működnek majd, illetve a telefonos ügyfélszolgálatokon is korlátozott ügyintézés lesz tapasztalható.
A közlemény szerint a következő funkciókat nem lehet ebben az időszakban elérni sem a személyes vagy online csatornán, sem a telefonos ügyfélszolgálaton: egyenlegfeltöltés és -lekérdezés, adatjegyfeltöltés, telefonszámla-befizetés, új szerződéskötés, készülékvásárlás, SIM-kártya csere, tarifacsomag-váltás, MyTelenor applikáció, szolgáltatásmegrendelés, online vásárlás, feltöltőkártyás adategyeztetés, Expressz kártya regisztráció.
A szolgáltató tájékoztatása hangsúlyozza, hogy a rendszerfejlesztés időtartama alatt zavartalanul lehet telefonálni, sms-t küldeni, mobilinternetet használni, illetve működni fog a mobilparkolás, az autópályamatrica-vásárlás és a szerencsejáték-megrendelés.
A várható kényelmetlenségek miatt február 18-án, vasárnap 00:00 – 24:00 óráig díjmentesen felhasználható belföldi internethasználatot adnak minden ügyfélnek, és ezt az opciót minden ügyfélnél automatikusan aktiválják.
Arra kérik az ügyfeleket, hogy aki feltöltőkártyáját a napokban kívánja feltölteni, végezze el a feltöltést február 17., szombat 22.00 óráig.
A rendszerfejlesztéssel kapcsolatos részletes információk a www.telenor.hu/rendszerfejlesztes weboldalon elérhetők.