Hatalmas felháborodásokat és leállásokat okozott, amikor Kanadában leállt a Rogers: a hálózat kiesése fennakadást vagy leállást okozott a bankolásban, a közlekedésben, a kormányzati oldalak elérésében, az érintés nélküli fizetési rendszerek használatában, de még call centert is megbénított.
Az eset után a kanadai kormány arra szólította fel a telekomcégeket, hogy vészhelyzetekben segítsék egymást, és fejlesszenek olyan kommunikációs protokollokat, amelyekkel jobban informálni tudják az embereket.
Nem csak formális megegyezést várnak a cégektől, de rossz fénybe került a Rogers és a Shaw Communications 15,39 milliárd dolláros felvásárlása is, trösztellenes szempontból – az országszintű megbénulás még kínosabbá tette ugyanis a piaci dominanciát, monopolhelyzeteket.
A kormány közölte továbbá a Rogers vezetésével, hogy kompenzálja a károsultakat a kimaradásért. Ezt egyébként egy karbantartás során meghibásodott routerre fogták, de a hatóságok vizsgálatot kezdenek.