Spamelni fog a CISCO?

Ahogy arról az IT café is beszámolt, ingyenes MR18-as Meraki Access Pointot kaphat ajándékba, aki regisztrál és részt vesz a CISCO egyik online előadásán. A hír megjelenését követően több kérdés is felmerült, melyek vissza-visszatértek. Ezt vette észre a cloudcondition blog, amelyet az a Pálffy Zoltán és Pap Norbert szerkeszt, akik munkaidőben a CISCO-nak dolgoznak.

A blog írói a fórumban elhangzó kérdések alapján összegyűjtöttek tízet, amiből mi még egyet ketté bontottunk. Ennél többet azonban nem változtattunk. Hasznos, informatív olvasmány, íme:

„Olvasgatva a cikkhez tartozó hozzászólásokat, 10 fő kérdést azonosítottunk, amelyeket most igyekszünk maradéktalanul megválaszolni, bízva abban, hogy sikerül eloszlatni a kételyeket a Meraki megoldásokkal, az esetleges spammeléssel és minden egyéb ehhez kapcsolodó kérdéssel kapcsolatban.”

  1. Hol tudok regisztrálni a Meraki előadásokra?
    A Meraki előadásokra ezen a linken lehet jelentkezni.
  2. Milyen hosszú egy előadás?
    Időtartama 1 óra, de mivel élő interaktív előadásról van szó, a kérdések számától függően, tovább is tarthat.
  3. Milyen nyelveken tartják az előadásokat?
    Angol, német, francia és spanyol nyelvű előadások közül lehet választani.
  4. Hogyan jutok hozzá az ingyenes access pointhoz?
    Talán ez volt a legvitatottabb kérdés a fórumon. A Meraki megoldásokat nem otthoni felhasználásra tervezték. Viszont a legkisebb hálózattal rendelkező vállalatoktól a legnagyobbig, bármilyen ágazatban tevékenykedő cégnek kíváló megoldás a Meraki. Az ingyenes Access Point elsődleges célja az, hogy a rendszergazdák, informatikusok tesztelni tudják a megoldást. Ez a két fő oka annak, hogy a hozzáférési pontot kizárólag céges email cím, cégnév, postai cím és céges adószám megadása esetén tudja a CISCO biztosítani.
  5. Mi lesz a céges adatokkal?
    A regisztrációkor megadott céges adatokat a CISCO bizalmasan kezeli. Egyetlen egyszer kerülnek felhasználásra: a régiós termékmenedzser, Anna Kuwik, felkeresi az ügyfelet telefonon vagy emailben annak érdekében, hogy visszaigazolja az adatokat, visszajelzést kérjen az előadásról és felmérje az esetleges igényeket. Ezután semmilyen spam jellegű megkeresés nem történik. Vásárlási szándéktól függetlenül, ha az előadást végig nézte az ügyfél, a pontosított szállítási címre kiküldésre kerül az Access Point, 3 éves licensszel együtt.
  6. Vannak-e rejtett költségek?
    Nincsenek. EU-n belüli tranzakcióról van szó, nincs adó és vámvonzata.
  7. Spamelni fog a CISCO?
    Határozottan nem. Ahogy fentebb is írtuk egy megkeresés várható a regisztráció után, amely során a régiós termékmenedzser pontosítja a céges adatokat az ingyenes AP szállítása érdekében, visszajelzést kér az előadásról, illetve igény esetén további információt ad arról, hogy Magyarországon hogyan lehet Meraki termékekhez jutni.
  8. Hogyan működik a Meraki megoldás?
    Az előadásokon erről van szó. A Meraki felhőalapú hálózati eszközöket jelent: Access Pointok, Switchek és Tűzfalak, melyek egy Cloud előfizetéssel egy felhasználóbarát platoformról menedzselhetőek.
  9. Mi történik, ha lejár az előfizetés?
    Az előfizetés lejárata előtt egy értesítést kap az ügyfél a lejárati dátumról és a hosszabbítás lehetőségéről.
  10. Mennyire biztonságos a Meraki?
    A CISCO köztudottan az élen jár a hálózatbiztonság területén. A Meraki portfólió esetében is a CISCO szigorú biztonsági elvei érvényesülnek.
  11. Kik a magyarországi kapcsolattartók?
    A CISCO Magyarország csapatának tagjaiként, Pálffy Zoltán és Pap Norbert (a cloudcondition blog szerzői) állnak az ügyfelek rendelkezésére Meraki és egyéb CISCO megoldásokkal kapcsolatban. Régiós Meraki képviselő: Anna Kuwik.

 

Azóta történt

Előzmények