Sok körzetben, kevés UPC ügyfél nem tud telefonálni

Elsőre elég komolynak tűnő problémáról tájékoztatta ügyfeleit Facebook oldalán a UPC: „Jelenleg sajnos az alábbi hívókörzetekben fennakadás tapasztalható a telefon szolgáltatásban: (+36) 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 42, 46, 48, 49, 52, 53, 56, 57, 63, 66, 72”

A telekommunikációs vállalat az IT café kérdésére elmondta, központi, adatbázis jellegű probléma miatt valóban észlelhetnek kimaradásokat az ügyfelek, azonban a probléma nem olyan jelentős, mint elsőre tűnik.

A fenti körzetekben telepített vonalak nagyjából egy százaléka, tehát megközelítőleg 5 000 háztartás (vagy cég) futhat bele süket telefonvonalba, azonban a javításon dolgoznak a szakemberek, várhatóan néhány órán belül elhárítják az akadályokat a telefonálás útjából.

Azóta történt

Előzmények