Az Externet veszi át a szolgáltatás nélkül maradt vidéki ügyfeleket

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) bejelentette, hogy február 27-től az Externet Nyrt. biztosíthatja a telekommunikációs szolgáltatást azon fogyasztók számára, akik a 47-es (Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Szerencs és környéke), a 72-es (Baranya megye, Pécs és környéke) és a 93-as körzetben (Zala megye, Nagykanizsa és környéke) korábban a Business Telecom ügyfelei voltak. Az Externet a döntésre reagálva közölte, hogy mindent megtesz azért, hogy az érintettek mielőbb az igényeiknek megfelelő, magas minőségű szolgáltatásban részesüljenek.

A korábbi telefonszámok aktiválásával kapcsolatban az Externet a 06 1 690 00 00 központi telefonszámán vagy online ügyfélszolgálatán keresztül ad tájékoztatást az érdeklődők számára.

Azóta történt

  • NMHH: Ne add fel!

    Mostantól egy továbbfejlesztett internetes felületen intézhetik az elektronikus hírközlési szolgáltatók szolgáltatásaik bejelentését minden ügytípusban a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnál.

  • Szinte eltűnik a hívásvégződtetési díj

    A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság április 1-től tovább csökkenti a mobilszolgáltatókra vonatkozó nagykereskedelmi hívásvégződtetési díjat.

  • Felére csökkenti mobil irányú hívásdíjait a DIGI

    Az NMHH döntése és az előfizetők ösztönzése egyaránt szerepet játszott az április elsejével életbe lépő új árak meghatározásánál.

Előzmények