A cég HR-menedzsere nem annyira az óceánátúszás nehézsége, mint inkább a fürdőnadrágos vezérigazgató nem túl esztétikus látványa miatt aggódik. „Nem tudom, tisztában van-e azzal, hogy milyen hideg áprilisban a Norvég-tenger. De miután volt szerencsém Jont fürdőruhában látni korábban, inkább azt nem tudom eldönteni, hogy a nagy úszás vagy a látvány a rémisztőbb” – mondta.
A négynapos határidő szombaton járt le, és Tetzchnernek bizony úsznia kell: a letöltések száma elérte az 1 050 000-et. A vezérigazgató – aki nem egy világbajnok úszó és ezért komoly kételyei vannak a projekt sikerével kapcsolatban – ígéri: mindent megtesz az utóbb kissé könnyelműnek bizonyuló ígéret betartásáért, és azt reméli, hogy fölös kilói segítenek majd fenn- és melegen tartani a vízen.
A Mozilla alapítvány Firefox böngészőjének tavaly egy napra volt szüksége az egymillió letöltés eléréséhez, igaz, az eseményt nem kísérte ilyen rendhagyó kampány.