Tegnap derült ki, hogy a Microsoft Hotmail, illetve Outlook szolgáltatásának felhasználói hozzáférési problémákkal találkozhattak. A cég közleménye szerint az üzemzavar nem tart már sokáig, emellett olyan típusú hibáról van szó, mely adatvesztéssel nem járt – a megindított akciók, késleltetéssel ugyan, de megtörténnek.
A tudósítások és a fórumok bejegyzései szerint körülbelül fél napja állnak fenn a gondok, a visszajelzések alapján a Microsoft elkezdte a helyreállítást, ám ez némileg több időt vesz igénybe, mint eleinte remélték. Felhasználói oldalról azt volt a probléma, hogy a fiókok tulajdonosai nem fértek hozzá az üzeneteikhez, és nem tudták, hogy azok most eltűntek, vagy pedig csak annyi történt, hogy egyelőre nem érik el őket.
A legfrissebb tudósítások szerint a cég dolgozik a javításon, jól is haladnak, bocsánatot kértek a kimaradásért, ám azt nem tudják megmondani, hogy a szolgáltatások a világ melyik részén mikor állnak helyre, illetve mikor pótolhatók be az elmaradt akciók. E hír írásának időpontjában az üzenetküldők még nem működtek.
Az üzenetküldő mellett a felhőszolgáltatást biztosító SkyDrive-on is kiesés volt tapasztalható, de ezt, az Outlookétól független problémát pár óra alatt megoldották.