Legyen minden étteremnek saját mobilalkalmazása?

A mobiltelefonos online jelenlét súlya egyre nő, 2014-re az okostelefonok átvették a vezetést a PC-től. Ahogy arról mi is beszámoltunk, a többség már elképzelni sem tudja az életét az előbbiek nélkül.

Miközben a Google hamarosan büntetni kezdi a teljes képernyős alkalmazáshirdetéseket a weboldalakon, a magyarok átlagosan havi 3-5 alkalmazást töltenek le készülékükre. Általában 26 applikáció fut telefonokon, de akadnak olyanok is, akik akár 400 programot is tárolnak mobiljukon.

A Garson.hu éttermi alkalmazásokat gyárt, nem véletlen, hogy arról szól az onnan kapott közlemény, hogy a vendéglátóhelyeknek nem lenne szabad kizárólag a Netpincérre és/vagy honlapjukra támaszkodniuk. A rendelések 30 százaléka mobil alkalmazáson keresztül történik, a következő években pedig várhatóan 70-80 százalékra emelkedik majd ez a szám, a Garson ezért azt javasolja, legyen saját (mind a három mobilos platformon elérhető) megoldás, amit a felhasználók használhatnak.

„A saját mobil alkalmazás egy digitális névjegykártya, amelyet az ügyfél mindig magánál tart. Egy kattintással elérhető az étlap, a rendelés fizetéssel együtt alig 2 perc leforgása alatt lebonyolítható, nem is beszélve a beépített push üzenetekről, melyek 97 százalékban sikeresen elérik az alkalmazást használókat, ellentétben azzal, ha e-mailt küldenénk nekik a legfrissebb akciókról, kedvezményekről.” - írja a Garson.

Rendeléskövetés részfolyamatokra bontva
Rendeléskövetés részfolyamatokra bontva [+]

Felhasználóként a Netpincér a csatlakozott partnerek révén olyan választékot kínál egységes platformon, amit egyetlen étterem sem képes önmagában, a dedikált alkalmazás viszont olcsóbb ételeket jelenthet, hiszen a közvetítői díjat nem kell kifizetnie az egységnek, illetve olyan lehetőségek is megnyílnak, mint a Pizza Forte megoldása: a rendeléstől az érkezésig a folyamat összes részletéről tájékoztatja felhasználóit az applikáció.

Előzmények