A Xerox várja a kérdéseket

Április 1-jétől bárki felkeresheti telefonon vagy e-mailben a Xerox ügyfélszolgálatát, a Xerox Információs Centrumot (XIC), amelynek feladata, hogy termékinformációkkal és a viszonteladókkal, illetve szakszervizekkel kapcsolatos tudnivalókkal segítse az érdeklődőket. A magyarországi központban több nyelven beszélő szakértők fogadják a hazánkból, Szlovéniából és Horvátországból érkező hívásokat – közölte a hazai leányvállalat.

Az információs központ munkatársai az A3 méretű színes nyomtatókkal bezárólag minden terméktípusról és az azokhoz kapcsolódó kellékanyagokról is tájékoztatást nyújtanak. Bárki felhívhatja például készülékvásárlás előtt az ügyfélszolgálatot, s a telefonos operátor segít az érdeklődő igényeinek legmegfelelőbb készülék kiválasztásában. A XIC munkatársai arról is felvilágosítást adnak, hogy melyik Xerox márkaszerviz, illetve viszonteladó található a felhasználó lakóhelyéhez legközelebb. Ez például akkor lehet hasznos, ha a készülékben lévő toner kifogy. Technikai problémák esetén, illetve nagy multifunkciós berendezésekkel kapcsolatban továbbra is a Xerox márkakereskedéseit, illetve a szakszervizeket kell keresniük.

A XIC munkatársai hétfőtől péntekig reggel 9 és 17 óra között adnak tájékoztatást a 06-40-30-31-32-es telefonszámon, de a kérdések e-mailben is feltehetők a xic@xerox.hu címen.

Azóta történt

Előzmények