- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- Synology NAS
- ASUS routerek
- MSI afterburner
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Router gondok
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
penge111
addikt
-
csuvicsuva
őstag
Én igazából szeretem mindegyiket, persze az első kettő az igazi klasszikus, és én is inkább az első felé hajlok. Na meg ott a harmadik, amit minden formában próbáltak gajra vágni, de Fincher keze nyoma rendesen rajta maradt.
persil: akkor jól sejtettem.
[ Szerkesztve ]
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
Bad Pritt
félisten
Ugyanaz, csak más színű.
PS5 kontrollernél az ötlet nagyon jó, a megvalósítás felemás, szörnyen recsegett ropogott, ami nálam volt, akksi idő nevetséges. DS4-nél mondjuk jobb minőségnek tűnik, de azért inkább ne az legyen a mérce.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
veterán
Lopakodással minden rejtett útvonalat felfedeztem, mert van egy csomó alternatív lehetőség a lopakodasra. Körbejartam a helyszíneket rengetegszer nem csak végigrohantam. Meg en meghaltam sokszor főleg a játek első felében amikor még nincs a karakter kimaxolva és a láthatatlanná válás képessége. Tényleg sokszor meghaltam. Ráadásul én minden egyes dokumentumot atolvastam. A dokuk olvasása közben pedig sokat használtam a fordítót a telefonomon. Mégha nem is kell elolvasni őket mert a kódok beíródnak maguktól, az infók megjelennek a menüben, hudban én szeretem fejleszteni a gyenge angol tudásom ha már 4 évig iskola rendszerben tanultam és érettsegiztem is belőle. Nem akarok mindent elfelejteni ezért gyakran olvasok angol szöveget, erre nagyon jók a játekok. 15-20-30 percekig álltam a játékban és olvasgattam, fordítgattam a dokukat meg ki szoktam jegyzetelni az általam nem ismert szavakat amiket leírok egy füzetbe és tanulgatom amikor nem játszok
[ Szerkesztve ]
-
Rigormortiis
addikt
A Preynek vagy háromszor fogtam neki, de sosem vittem végig. A Dishonordot végigvittem, de szenvedtem. A setting és hangulat mindig megfogott ezekben a játékokban, de a játékmenetüket nem nekem találták ki.
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
consono
nagyúr
Nyehehe Series S-en minden csak nem fix 60, fél óra játék után ki kellett kapcsolnom, mert fájt tőle a fejem annyira dadog... Inkább megnézem majd gépen, hátha ott tudok tekerni fix fps-t, még ha csak 30-at, vagy 40-et is. Mondjuk az elmúlt években nekem majdnem minden belső nézetes játéktól fájt a fejem...
"In God we trust. All others must bring data"
-
ρσгτσ
őstag
Sajnos megjelenéskor finoman szólva sem volt jól állapotban. Akkor beleszenvedtem 11 órát, csak mert ennek ellenére is tetszett. Viszont a hibák miatt félre is tettem. Gondoltam később majd folytatom, de soha többet nem került újra elő.
Szerk.:
Természetesen játékmenetet nehezítő bugokra gondolok. Különben valószínű a hibák ellenére sem hagytam volna abba. Feltéve, ha nem bosszant fel.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Skynet258
veterán
Ahh nálam ez a játék tök negatív érzést triggerel, amikor megvettem a boxot az egyik első játék volt amit letöltöttem, de állandóan leállt zöld képernyővel a box és forró volt a tápnál... aztán más játékokkal is ez volt, így pár nap használat után a gép ment szervizbe, azóta kiválóan működik. De az Ascent akkor is a kellemetlen élménnyel egyenlő a fejemben, így azóta sem vettem elő. Pedig amúgy tetszett.
https://geekpulse.hu
-
Redneck
veterán
Volt párszor fps droppom, és 1-2 beragadós küldetésem, de amúgy nagyon tetszett. Ha értelmes áron lesz a DLC-vel, tuti megveszem.
Óriási a látvány, a hangok, és a kis cyberpunk világ hangulata, szinte hihetetlen hoy csak pár ember csinálta, nagyon beszippantott. Mondjuk a harcok alatti zenét a végére már nagyon untam, igazán lehetett volna még pár track...Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Wesder
félisten
Ugye azt mondták a fejlesztők hogy itt is lehet majd többfèlekèppen megoldani dolgokat. A looter-shooter műfaj miatt szerintem legtöbben csak darálni fognak. Èn maradok a handgun+sniper kombónál. Esetleg a handgun helyett lehet majd shoti.
Adjon egy elfogadható story-t, a world activity-k legyenek szórakoztatóak, meg legyen jó a loot, ès akkor már rossz csak nem lehet. A gunplayben elvileg rèsze volt az id-nek így talán azzal sem lesz probléma.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
S e t h
nagyúr
Kevesen kaptak több segítséget, mert elakadtak egy játékban, én sem láttam hol kapta az ívet.
Persze bele lehet magyarázni, ha én nem tartom szórakoztatónak, mert a munka után másra vágyom, így a segítő szándék is könnyen félreérthető.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Wesder
félisten
Itt az a lényeg hogy MS cím, és a saját játékaikat igyekeznek bent tartani kb a végtelenségig. Kivéve Forza, bár úgy néz ki hogy a Horizon 4-gyel ez is változott, hisz az már 4.5 èves lassan.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
persil
nagyúr
Annyira sok dolog van a jatekokban, aminek abszolut alapnak kellene lennie a letezo legelso pillanattol kezdve, aztan valahogy megsem jut eszebe a fejlesztoknek.
Ilyenkor mindig eszembejut, de teljesen komolyan, hogy "ezek vajon leultek kiprobalni a jatekot....?". Vagy csak elkeszitettek, ki lett adva, aztan josag van.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
negyven2
veterán
Kb. ugyan az a szint mint, hogy Game Pass-ba jöttek a játékok. A Ubisoft+ viszont egy külön szolgáltatás lesz mindkettő platformon, ahol nem csak day1 jönnek a játékok, hanem az összes benne lévő játékból a teljes, összes DLC-t tartalmazó változata kerül bele.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
Dinomano
senior tag
Első elcseszettebb rész a AC 3 volt, szerintem is. Be sem fejeztem. Unity-nek ugye a startja elég béna lett, később összeszedte magát a játék. Megvan, de anno pár órát beletettem, és hagytam. Lehet, majd újrázom. Rogue nekem tetszett.
Mindenképpen tartok 1 év szünetet Ubi játékok között, szerintem muszáj! :-)/(^_^)____7=--- - - >|
-
Dinomano
senior tag
Sztori nem függ össze, ha jól emlékszem, de visszatérő karakterek vannak, úgyhogy érdemes sorrendben játszani.
Az első rész eleje nekem nagyon tetszett, a második rész (érdekes, hogy ennyiben hasonló picit az Uncharted 2-re) nekem kapkodós akciójáték.
A harmadik jó rész, picit openworld-ebb mint az első kettő./(^_^)____7=--- - - >|
-
Moby
addikt
Belenéztem a videóba. Kb minden hibásan működik nála. Nem találja a kulcsot, pedig mindenhol keresi. Ott a kucs, ahol keresi. A mozis küldiben egy mobot lát, de a pincében senkit. Vagy 5 mob van a moziban, és a pincében van az addigi legerősebb boss (ráadásul még acsit is dob érte). Ez xboxon ennyire hibás benne minden? Mert szerintem xboxon tolja. Mert akkor itt messze nem az a legnagyobb gond, hogy a badge hogy néz ki a tűzoltóállomás padlóján...
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Ellenben a powerpoint átvezetők, az audio fájlok nem-felszedése, a víziók statikussága, a weapon wheel-hiánya - és akkor ezek csak az első 8 percben elhangzottak - mind-mind arra utalnak, hogy alapjaiban sz*r az egész, és ebből sosem kalapálnak már élvezhető cuccot.
Ezektől sokkal kínzóbb az animációk hiánya. Nekem pl annyira nem hiányzik a weapon wheel, hogy egyetlen játékban sem használom. Gyűlölöm. A nem-animált cutscene-ektől még még lehetne jó is, egy rakat játékban vannak képregényes átvezetők, és semmi baj velük. Ezek ilyen marhaságok, amik a youtuber személyes preferenciái, nem alapvető hibák. Valódi hiba, hogy moslékok az animációk, hogy alig van enemy típus, és hogy az AI összevissza működik (még csak azt sem mondhatom, hogy permanesen szar, néha egész normális bír lenni). Hiba az erőltetett küldik (nagyrészt felesleges marhaságok), meg ez az pattogás a hub és a küldik között. Hiba még a szervererőltetés a solo gameben, mert ha megkotlik a szerverük, akkor ugrott a progressz is. Plusz a nyilvánvaló grafikai és performance hibák. Meg az is, hogy soloban sem lehet megállítani a játékot. Nem lehet otthagyni a játékot progresszben, mert megmurdelsz. -
-
Bep
senior tag
Miért szerinted eddig nem volt vissza dolgozva? Ugyan ilyen arányban simán visszadolgozható a regranulátum, mint amit írtak, nagyobb technológiai változtatások nélkül.
Ha nem tennék akkor mi lesz a hulladékkal? Eltemetni nem tudják. Valahol visszakerül, ha tényleg mégse náluk (amit kétlek) akkor máshol.
Műanyag iparban dolgozom. Pont ezért írtam, akkor is mikor megjelent, hogy a marketing részétől ami parasztvakítás nagyban és mellécsapva az ára, ami így, főleg, ha saját hulladék miatt jóval olcsóbb, hányinger keltő.