- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
axod
tag
válasz Sordoran #10300 üzenetére
Akkor csak nekem koptak meg a skilljeim (vagy nem is voltak soha) Hát kíváncsi leszek a tapasztalatra, speed snapnél nekem 339 volt a max amit ki tudtam hozni belőle, 441.3 volt a cél, 4. versenynél pedig 222 körül volt a max. avg speed amikor hiba/kocc. stb. nélkül végigmentem, 228 lett volna a teljesítendő. Aztán lehet csak nem vagyok elég türelmes/képességek hiánya, és ezek is hozhatóak lettek volna.
-
Aladdin
senior tag
En ma meg csak a hatodik napot fejeztem be, de ez bitang konnyu volt full 3-as autoval. Kulfoldi forumon sokan szkippeltek az altalad emlitett speed snap-et, meglatjuk, holnaputan erek oda
Egyebkent en is azon az allitason vagyok, h konnyebbek ezek a feladatsorok, de, es itt bizony van egy nagy DE!
1: 3 eve jatszom, nyilvan ugyesebb vagyok, mint regebben, legalabbis merem remelni
2: szegenyebb voltam regebben, mostansag megtehetem, h az elvart PR szint fole huzom az autot.Tehat elkepzelheto, h nem lettek konnyebbek az eventek, csak ugy erzodik...
-
Sordoran
addikt
Türelmesség kellett volna szerintem, mert wiki alapján teljesíthető 3-as tuningokkal. Viszont erre a speed snap-ra ilyen 2-3 óra gyakorlást írnak. Valóban teljesíthető lett volna nekem is, 340,19 km/h-ig jutottam, de beleuntam 3/4 óra után. Nem ezzel akarok szívni az év utolsó napján, így felcsaptam egy motor tuningot még, és így már meglett. 4. verseny is volt 2-3 próba, de az is meglett ezzel. Olcsóbb lett volna, ha skip-elem őket (bár utóbbi nem volt annyira nehéz), de elvből nem akarom, és később hasznos lesz a plusz tuning. Goldom pedig így is van elég (~1500).
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
axod
tag
válasz Sordoran #10303 üzenetére
Hát elképzelhető, hogy 2-3 óra után ment volna, ha türelmesebb vagyok Én is gondolkodtam, hogy tuning, vagy skip, nálam a skip döntött. Régebben érdekes, mert én könnyebnek éreztem, simán vannak régi autók 17-19 upgraddel, a mostaniakból mind 21 és még így is van, hogy skippelek. Az is igaz, most már inkább xbox-on játszok, régen meg ezzel játszottam nagyon sokat.
-
Sordoran
addikt
Nekem is vannak régebbi autók kevesebb tuninggal, de van egy különbség is: régebbi autók közül soknak kevesebb tuningja van alapból, vagy tovább lehetett csak pénzzel fejleszteni őket. (ami miatt nem lett gold költve rá, így összességével kevesebb tuning ment fel)
Lehet az is közrejátszik nálam, hogy már kiismertem a fejlesztőket, és 3 sor tuninggal 95%-ban megoldható minden feladat trükközés nélkül, így ezzel tudok nekimenni. Korábban meg ment a matekozás, hogy mennyi tuning szükséges.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
rumos14
nagyúr
válasz Sordoran #10305 üzenetére
Asterion meg a 918 Weissach is meglettek ilyen 8-10 körüli tuninggal és max 1 skip-pel. szóval sztem is nehezebbek lettek az event-ek. mondjuk erre a McLaren-re nem sajnálom a tuningot, mégis csak Senna vezette
nekem holnap jön az utsó nap, ma a 183 km/h átlagsebességes autocross-t szkippeltem, nem ment pár próba után és aztán még épp eleget szívóztam a 7.3-mal is.
amúgy sajnos a F1-es autókra és a Lotus 125-re vhogy nem érzek rá, ez a hiperrövid féktáv nekem nem fekszik érdekes módon, ill. néha olyan helyen csúsznak meg alacsonyabb sebességnél hogy csak lesek (és szállok). -
Sordoran
addikt
válasz rumos14 #10306 üzenetére
Lehet, de én biztosra megyek, ezért tolok beléjük 3 kör tuningot mindig. Wiki-n érdemes elolvasni, ott vannak ilyen 0 gold költéses kihívást végzők. Van amikor sikerül nekik is skip nélkül, bár ritka. Azért relatív kapunk annyi goldot, hogy abból megszerezhessük ingyen az autókat, bár lehet most kiabálom el. Eddig stabilan 2k gold fölött voltam, de most lezuhantam 1500 alá. Viszont heti TT-k nekem 500.000 R$-t termelnek csak, ügyesebbeknek azért az is hoz havi 200 goldot, vagyis frissítésenként 250-et. Aztán napi bónuszok is vannak, meg akinek van ideje még lép szinteket is. Ezekből meg összejön elég gold.
[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Aladdin
senior tag
válasz Sordoran #10307 üzenetére
Egyébként pont ma reggel számoltam ki, h elkezdődött egy új hónap, h a napi bejelentkezés 220 arany, napi reklám 150 arany, WTTT 400 arany, havi egy szintlépés 38 arany, versenyekből összejön mittomén 100-200 körül. Összeadva beérkezik olyan 900-1000 arany havonta.
Most, h akciósan vannak a tuningok néhány autóra, azért most bevásároltam, elment vagy 1500 arany, de fullra húztam egy pár exclusive szériás autót -
nagyúr
Megint volna kérdésem:
Érdemes előre megvenni a bónusz szériás atuókat, amit ajánlanak 50%-os vagy 500 arany "áron"?
Egyet tudnék venni, amit kb csak 3 hónap után tudok majd használni (jaguar xjr-9 vagy porsche 962c most 500gold, eredeti ára meg 800gold).
Jelenleg a vertex szériát kezdem, tehát van még mit versenyezni, meg farmolni (bázironda egy szó ez), mire odaérek (még mindig csak offlános vagyok).B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
szaszyka
senior tag
válasz cappa72 #10314 üzenetére
Ha megvan a McLaren F1 gtr, vagy a P1 gtr, akkor vehetsz C csoportos autót, ha nincs egyik McLaren sem, akkor érdemesebb gyűjteni arra. Racing spirit Renault RS01-el megcsinálható, és az dolcsiért vehető. Ha nincs McLaren , akkor nem vennék most inkább C-s autót. De ez csak az én véleményem.
Lenovo Thinkpad X220 :D
-
Zozzy94
tag
válasz cappa72 #10318 üzenetére
Nem mindent tudok lefordítani, a leginkább lényeges dolgok mik lesznek? Jól értelmeztem hogy pl. a Nascar kikerül a játékból és nem lesznek aranyakért megvehető kocsik csak pénzért? De a tuningban marad az arany? Karrier résszel mi a helyzet? Valami nagyobb változás várható ott is?
iPhone 12 Pro Max 256GB & AirPods Pro2
-
Sordoran
addikt
válasz Zozzy94 #10321 üzenetére
Álmodozz.
Röviden átalakul a menüje, a karrierből kikerülnek a Nascar és Formula-E autók, és átkerülnek egy új Motorsport kategóriába. Itt a különböző szériák is átalakulnak, összevonódnak stb. 16 széria kuka, 5 új lesz. A kikerülő szériák jutalmait érdemes még most megszerezni, mert később nem lesznek elérhetőek (gold jutalom megmarad).
Goldért megvehető autók (továbbra is csak Nascar és Formula-E autókról van szó) egy részének ára csökken, az R$-ért vehetőek ára nő, de maradnak goldért és R$-ért megvehetőek. Tuningok ára előbbieknél marad, utóbbiaknál nő (de maradnak gold és R$-ért vehetőek).
Többi autó szériájához meg nem nyúlnak nagyjából hozzá.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
Megmaradnak, csak a szériák, versenyek fognak átalakulni, de az autó, tuning marad. Külön részlegbe kerül a Formula-E gépekkel, szétválik a sima karrier résztől. Autókat is kicsit alakítják (gondolom egy szintre hozzák, vagy kategóriákra bontják őket), szóval ez egy ilyen end game content lesz.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
szaszyka
senior tag
Sziasztok.
Pár napja frissült az IphoneSE-m IOS 11.2.2-re, és azóta azt csinálja a játék, hogy néhány óránként "elfelejti" a pályákat. Játszok a játékkal, kilépek, pár óra múlva újra elindítom, és tölthetem le a pályákat, bajnkságokat, mindent ami kell(1,5Gb). Már próbáltam, hogy törlöm a játékot, és újra telepítem, letöltök mindent. Éjfélkor megcsináltam, reggel 7-kor újra tölthettem le mindent, illetve most délben ismét.
Másnak is van ilyen problémája IOS-es készülékkel? Mit lehetne ilyenkor csinálni esetleg? Telefon gyári visszaállítás talán?...Lenovo Thinkpad X220 :D
-
szaszyka
senior tag
válasz Aladdin #10330 üzenetére
Ezt a kapcsolót hol találom, melyik menüben? Nem rémlik, hogy találkoztam volna ilyennel
Szerk: megtaláltam, és be volt kapcsolva. Csak azt nem értem, ha beleraktam ezen a telefonon eddig 700 órát a játékba, miért gondolja, hogy nem használom...[ Szerkesztve ]
Lenovo Thinkpad X220 :D
-
szaszyka
senior tag
Köszönöm a segítséget
Lenovo Thinkpad X220 :D
-
Sordoran
addikt
válasz Buster17 #10327 üzenetére
Idézőjelesen beszélhetünk itt end game-ről. MMORPG-knél van ugye az, hogy miután eljutsz legmagasabb szintre, akkor jönnek a repetitív, ismétlődő küldetések, valamint ellenfelek legyőzése. Itt mivel azért elég nehéz tisztán eljutni erre a szintre (minden autó megvan, karrierek nagyjából teljesítve), többség el se jut ide.
Tehát itt arra kell gondolni, hogy a heti TT-k, special eventek, online versenyek mellé kerül majd be minden bizonnyal Nascar és Formula-E kihívások is. Volt korábban cikk, hogy e-sportot akarnak a játékból.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
l4ci
senior tag
válasz Sordoran #10334 üzenetére
Nekem már másfél éve fullos minden, ezért kb egy éve elkezdtem feltuningolni a régi elhagyott profilomat, most kettővel nyomom és így sem szakadok bele, a "kis levelen" már csak 11 autó hiányzik, ebből 9 Nascar...
Amúgy tényleg elég unalmas a karrier mód, sok kihívás nincs benne, ez a Gauntlet sem volt nehéz, de azért újrakezdtem vagy 8x, hogy adjon minél több kupát. De a 120 versenyből így is csak 78 kupát kaptam, a végén már nagyon kevés volt az új verseny, ami még nem volt korábban.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit művelnek az update-ben, nem tudom lehet-e jobb ez a Nascar/Formula E széria, nekem mindkettő unalmas volt eddig, bár az aksikímélős feladatok érdekesek voltak...
-
DigitXT
félisten
Mondjuk ahogy te nyomod, nem csodálom, hogy nincs kihívás.
TSM ellenfélként szinte mindig köröket kapsz az arany autóidban.
Tudom, hogy nem vagy fakezű (TT), de hidd el: több kihívás lenne
a karrier, ha nem butítanád nulláig az AI-t pl. 3 km Endurance-szal.
Más kérdés, hogy ha most egy második profilodról beszélsz.Ui: nekem néha van nehéz verseny, pedig fullos a kocsi: ki érti ezt?
-
aelod
veterán
válasz DigitXT #10336 üzenetére
Azt hol lehet állítani? Mármint az opponentek erősségi szintjét?
Van egy nascar pálya amúgy amikor elindít a versenyen kanyarban és zöldre vált a lámpa egyből eldobja a kocsit. Bármire állítom a kocsi irányítását, vagy már kezdésnél nyomok egy féket. Kipördülök a vérbe és elúszott a verseny....
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #10336 üzenetére
Ja igen, régen nekem is volt kihívás, amikor még nem butítottam, akkor még egy 4-5 körös Silverstone National is megszivatott, meg a 4-5 körös Indy oválok. Azért butítok, hogy az LTS-eket minél hamarabb le tudjam nyomni szervíz nélkül, meg hogy a "kislevelen" ne kelljen rommá tuningolni a kocsikat, így a minimum tuninggal is meg lehet szerezni mindent. Ha rendesen nyomnám, akkor tényleg lenne kihívás a karrierben is, mivel olyan barátaim vannak, akiket tuti nem tudnék speed snapeken meg speed recordokon megverni...
Így még a karrier jelentős részét is inkább offline nyomom, különben bedobálná a jó kis snapeket, amiben nem vagyok jó. Bár egyszer-kétszer még én is szivattam anno néhány havert endurance-okon, most már inkább megelégszem a minimum 3-4 km-rel, ha csak annyit kell menni. De már a butítás se megy mindig úgy, mint régen, mintha néha resetelné az eredményt, mert bedob ilyen 7-8 km-eket is...
A wttt-t szoktam nyomni, most pl cél a Suzuka top100, mert szerintem menne, csak valahol mindig eldobom a jó eredményt, többnyire a végén a 130R-ben... Még mindig nem vettem iPad-et, pedig kéne nagyon, de hát más prioritások is vannak, egy játék miatt nem fogok új eszközt venni. Bár az iPhone választásban is benne volt, hogy akartam végre egy olyan eszközt, amit végre nem laggol a játék. Azóta a családban már 4 iPhone is van, a 2 profilra jut 6 eszköz, csak úgy dől az arany...
Az exclusive szériában viszont tényleg van néha kihívás még így is, főleg a lassabb, csúszkálósabb autókkal, ott tényleg oda kell figyelni, hogy első legyek...
aelod: az AI erőssége attól függ, hogy mennyire nyomod jól a versenyeket. Ha mindig sokkal nyersz, akkor a botok is erősebbek lesznek és nehezebb lesz nyerned, mert egyenesben nem éred utol őket, max kanyarokban lassulnak le. De hogy mennyire, az függ attól, hogy milyen előnyökkel nyersz. Ha mindig csak minimum 50-100 méterrel nyert kupákon, meg mindenhol kicentized a minimum követelményt, akkor gyengülnek és hamarosan könnyebb lesz nyerni. De direktbe is lehet "butítani" őket, pl endurance, elimination vagy speed snap-eken, el sem indulsz, vagy utolsónak érsz be, ezt eljátszod 10-20x és máris gyengülnek. Offline még hatásosabb, mert online be szokott még dobálni "ismeretlen" TSM-eket is...
[ Szerkesztve ]
-
aelod
veterán
Hát az egyenesben nem mindig érem utol őket viszont olyan féktávokat "találok", hogy ráesek belső íveket az opponentekre és már meg is vannak. Vagy külső íven ba betapad de ez a rizikósabb. Csak akkor működik ha fullos a kocsi, ha sérült akkor már dobja is magát és megy a drift. Pláne egy orrnehéz viperrel.
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
l4ci
senior tag
Hú, nem is mondd, annyira utálom az összes Vipert, csúszkál az összes, ha megindul a feneke, akkor nem nagyon fogod meg. Amikor az egyik ilyen Viper volt wttt-ben, akkor elég rendesen oda kellett figyelnem, hogy összerakjak egy jó kört, hogy meglegyen a kötelező B csoport. Amúgy sima low fékkel 5-10 perc alatt megvan a B, de itt ki kellett kapcsolnom a fék assistot és keresni egy jó szellemet, ami után tudok menni, hogy legyen egy stabil, jó köröm. Sok esetben úgy lehetett spórolni az arany tuningokkal a napi kihívásoknál, ahol nem volt kötelező PR (csak ajánlott), hogy a kanyarokban a másik autót használtad fékezésre. Emlékszem két ilyen esetre is, ahol konkrétan kikapcsolt fék assisttal kellett belerongyolnom az előttem haladó autóba, hogy meglegyen az előírt top speed. Meg néhány kanyarban szintén a másik autót kellett használni fékezésre, hogy meglegyen adott időn belül, vicces feladatok voltak, na ebben volt kihívás! Fullos autóval kb minden könnyű...
-
-
l4ci
senior tag
Aranyszerzésre sok módszer van, van illegál hekkelés meg teljesen legális módja is, ami
kicsitsokkal lassabb, de ha van egy kis időd, akkor relatív hamar tudsz pár ezer aranyat szerezni vele. Amiből aztán később még többet tudsz "csinálni", ha megvan a heti kötelező B csoport... Ha érdekel adok pár tippet priviben. "Droidosok előnyben" jeligére... -
nexus6
aktív tag
szerintem ez mehetne normálban is, ez nem minősül csalásnak és sokan örülnénk pár golddal többnek. Nééha vannak olyan szériák ahol az 5 800-900 aranyos autók elérhetetlennek tűnnek. még minimál farmmal is.
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gumi és felni topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Új Bontatlan iPhone 15 128GB Kék Független/1 Év Apple Gar./p3450/
- XFX Radeon Speedster SWFT 210 RX 6600 XT 8GB GDDR6 128bit (RX-66XT8DFDQ) Új ventillátorokkal
- ÚJ ASUS ROG Ally (AMD Z1 !!Extreme!!) + 3 hó XBOX pass + 19k Ft értékű Dokkoló
- iPad Pro M2 12,9 128GB wifi bontatlan 1 év Apple garancia
- Eladó szépséghibás ÉRINTŐS Lenovo L13 Yoga Gen2 - i5-1135G7/8GB Ram/256GB SSD/13,3 FHD