- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Facebook és Messenger
- Mozilla Firefox
- Béta iOS-t használók topikja
- Hálózati / IP kamera
- Google Chrome
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- Vírusirtó topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
A "senki" a jelenlegi eladásokra vonatkozik, ami elég közel lehet a 0-hoz.
A végtelen ígérgetés és jelenlegi gazdasági környezetben brutális ár megtette a hatását.
Végül is azért csökkentik(mostanra konkrétan felezték) folyamatosan az árát mert viszik mint a cukrot.[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
-
stellaz
addikt
válasz worxland #109 üzenetére
Most már csak azt kéne tisztázni, hogy te valami brutális természeti apokalipszisre gondolsz, vagy mondjuk egy olyan hétköznapi eseményre, hogy havas, jeges az út, ami nálunk már egyre ritkább ugyan, de természetesnek vehető, a skandinávoknál meg nagyjából ez az alap télen.
Az előbbiről értelmetlen vitatkozni, mert az vis major, az utóbbi esetén pedig nem lehet önvezetésről beszélni, ha az autó nem tud megbirkózni hétköznapi szituációkkal, mi több konkrétan felelőtlenség lenne utassal útnak indítani. De hogy mást ne mondjak, arra is kell valami vésztervnek lenni, hogy ha menekülni kell, pl erdőtűz esetén, vagy baleseti helyszínt fel kéne ismerni, egyáltalán kezelni tudjon váratlan szituációkat, stb.[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
válasz worxland #133 üzenetére
"pont az ellenkezője történik"
Mutatnál egy FSD disengagement statisztikát Teslától, ha már ennyire "fórumpistáskodás"?
Disengagement ugyan úgy nem hibának számolóik és nem kerül be semmilyen beleseit statisztikába, mert Tesla nem közli semmilyen formában. Tehát de pontosan balesetmentes út lesz belőle a reklámanyagban és majd reklámoz vele a Tesla, hogy milyen jó, mikor a valóságban meg mélyen a többi gyártó alatt van.Van a community traker, ami elég siralmas statisztika, és kb. 0 javulást mutat korábbi évekhez képest.
FSD továbbra is Youtube videókban tündököl, és nem a valóságban.
-
félisten
válasz worxland #154 üzenetére
Az Általad említett esetek remek példák arra, amikor valós büntetőjogi felelősségről lehet szó.
Stellaz viszont azon szokott lovagolni, hogy ki kellene börtönbe csukni nem vétkesen előidézett hibák tragikus következményei miatt.
Erre a büntető jogi válasz meglehetősen egyértelmű (legalábbis a klasszikus, nem tort-jellegű büntető jogban), de ő ahhoz a megtorlást privilegizáló csoporthoz tartozik, aki mindenképpen embert akar börtönbe csukni.MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
stellaz
addikt
válasz worxland #154 üzenetére
Takata légzsák esetén 17 haláleset történt és a világ legnagyobb visszahívása lett belőle, a Takata csődbe is ment. A hibás légzsákokat ki kellett cserélni.
A Boeing esetén 2 hibát követően az egész flottát évekig a földre parancsolták. Az tanúskó mérnök pedig rejtélyes körülmények között lett öngyilkos nemrégiben.
És akkor nem vettem figyelembe, hogy az autonóm autók és az emberek ugyanazon szabályokat kell, hogy betartsák. Ha piros lámpán áthajtásért bevonják a jogsit, akkor elég érdekes lesz, ha az autó esetén meg lehet úszni egy biztosítással. És még van egy rakás aspektus, ami más terméknél nem létezik. Pl ha az autó az utast védve egy ártatlan járókelőt üt el előre definiált program alapján, akkor az pl szándékos gyilkosság-e?
-
forumpista
aktív tag
válasz worxland #155 üzenetére
Akkor mutatnad kerlek ezeket a hivatalos es fuggetlen szervek altal megerositett statisztikakat a tesla fsd-re?
“Ezért írtam, hogy igenis, a Tesla FSD-ért felelős csapata a disengagementeket figyeli, nyilvántartja és elemzi.”
Amugy ha megkerdezhetem, ezt honnan tudod? Ugy egyaltalan hogy a tesla belul mit csinal? Igazgatosagi tag vagy ott, netalan tesla fejleszto mernok?Csak halkan mondom, hogy a boeing 737 max egy nagyon jo pelda arra hogy ez hogyan megy a valosagban.
A fejlesztomernokok szoltak hogy eletveszelyes a gep es tok mashogy viselkedik hasonlo helyzetekben mint az elodje, ezert a pilotakat nullarol ujbol ki kene kepezni erre a geptipusra.
A gyarto pedig kozolte a vasarlokkal hogy a gep pont ugyanolyan tokeletes mint elodje es nem is kell hozza semmit ujra megtanulni a pilotaknam mert pont ugyanugy kell vezetni…
Majd sorban elkezdtek potyogni lefele…De gondolom ott is voltak ilyen foteltudosok mint te, akik a balesetek elott jol megszakertettek hogy ilyen nem fordulhat elo mert a Boeingnek vannak jo kis belso felelos csapata aki a hibakat nyilvantartja, elemzi es nem probalja meg atvagni a fel vilagot…
-
vicze
félisten
válasz worxland #153 üzenetére
"Microsoft Office bétateszt hibalistát se szokták a tesztelők feltölteni a publikumnak"
Linkeltem Kaliforniai DMV-nek beküldött statisztikákat. Mind nyilvános adat, csak hát Tesla ez alól is kibújik, hogy ne lássák a borzasztó számaikat. Miért is vonnánk felelősségre a szent Teslát, miért is szolgáltasson konkrét adatokat, csak hazudjon a a nagyvilágba, mert ők megtehetik, más meg nem...
Nem tudtam, hogy MS Office is embert ölhet közúton..."hát melyik marketingesnek hiszed el egy szavát is?"
Ugye ezt magyarázod azoknak is, akiknek az FSD volt a halála, azoknak akik FSD/Autopilot mellett alszanak a kocsiban, vagy telefonoznak stb. mert a marketing azt mondta hogy önvezető? Ugye nekik is ezt mondod? -
forumpista
aktív tag
válasz worxland #171 üzenetére
Tehat akkor trust me bro…
igy mar ertheto.Az pedig hogy mi alapjan megy a szoftverfejlesztes arrol van napi tapasztalatom (nem teslas), mert en is szoftverfejleszto vagyok. Nyugodtan megkapaszkodhatsz, a szoftverfejlesztes nem arrol szol az esetek tulnyomo tobbsegeben, hogy mindenfele tudomanyos furmanyos modon szakertok tucatjaival egyeztetve jol kidolgozott, levalidalt atgondolt, tudomanyos kiserletekkel igazolt requirementeket kell lefejleszteni.
Sokkal inkabb a menedzserek altal kitalalt es magvalosithatatlan baromsagok nyakatekert modon a szoftverbe hackelese, amirol a megkerdezett szakemberek mar jo elore figyelmeztettek hogy az abban a formaban kivitelezhetetlen baromsag es vagy a szukseges ido es ember kapacitasa tobbszorose kell(ene) a hataridore befejezesre.
Majd az atadas napjan pislogas es mergezett egerkent rohangalas a menedzserek reszerol hogy megis hogy kene a tevezett funkciok felenek a negyedet megis elesbe kitolni, majd a teszteles es quality felulbiralasa akik meg utolso leheletukkel megprobaljak megakadalyozni hogy egy potencialis szar (ne adj isten balesetveszely szoftver) kimenjen elesbe…
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! HP EliteBook 840 14 G10 notebook - i5 1345U 16GB RAM 256GB SSD WIN 11
- Fórumok.hu
- ÚJ! HP Zbook Firefly 14 (840) G10 I5-1345U, 16GB DDR5 Ram, 256GB SSD, 100nit, WWAN
- MacBook Pro 16 M1 Pro - 512 GB SSD - 16GB RAM - Space Gray - Apple Care 2025. júniusig
- HP Zbook Firefly 14 (840) G10 I7-1355U, 16GB DDR5 Ram, 512GB SSD 400nit, Magyar, Garancia