Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
Na, közel egy hónap után ma megjött az egerem( g400).
Hát nekem nem barmolták szét nagyon, kicsit a teflon talpakon látszik, hogy leszedték, mert nagyon picit hullámos lett, de ez nem zavaró az egérpadon használat közben. A mikrokapcsoló csere után érezhetően sokkal nehezebb lett lenyomni a gombokat, ezt meg kell majd még szoknom.
Szerintem a fő negatívum az, hogy úgy rakták vissza a dobozba az egeret, hogy a kábel kicsit megtört az egér elejénél, magyarul szartak rá.... Erre (is) figyelnem kell majd.
Egyébként egész jó lett, használható, bár aki elég keményen tolja a játékot mindennap és zavarják a leírt tényezők, annak talán nem árt egy újat venni( persze ha van miből...) .
Update: Látszik, hogy már ők is minden rohadt Ft-hoz ragaszkodnak és nem kicserélik, hanem inkább cserélnek benne mindent kb.... Szóval itt SENKI ne reménykedjen abban, hogy majd cserélik a cuccát, max akkor, ha tényleg nagy probléma van az eszközzel.[ Szerkesztve ]
-
-
Chereiose
addikt
Most egy fél órát játszottam vele ( cod4, BF3) de eddig nem tapasztaltam hibát. Majd egy hosszú távú játék után kiderül és írok.
Viszont engem most még nagyon zavar, hogy a görgőt is olyan nehéz lenyomni hogy az csak na. A klikkről nem is beszélve....Nagyon remélem, hogy hozzá szokok ehhez, kül. itt lehet új egér kell majd.[ Szerkesztve ]
-
-
szimcsi
senior tag
válasz Chereiose #251 üzenetére
Na, ezt írtam én is korábban, mikor kérdezted. Ugyanilyen lett nekem is az egér, bár nekem a vezetékkel nem volt ilyen problémám. Azóta is jól működik még, akkor jól éreztem, hogy picit nehezebb klikkelni.
hhx
valószínű neked is kicserélik akkor a mikrokapcsolókat, nekem is hasonló problémám volt és így javították.
[ Szerkesztve ]
XP
-
nyunyu
félisten
Nehezebb klikkeles lehet az uj mikrokapcsolotol is.
Amikor vegleg(?) meghalt az elso MX Revom, es atalltam a most hasznalt harmadikra, furcsallottam, hogy joval kemenyebbek az "uj" eger gombjai, mint a felujitas utan 2 evig nyuzotte, pedig egyszerre vettem az egereimbe epitett japan mikrokapcsolokat.
Aztan par honap alatt felpuhult a mostani egerem is.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
hhx
tag
Haladunk, 7-én vette át a futár a csomagomat, és most célba ért így 16-án!!! (Győr-Miskolc táv)
GLS én így szeretlek?Kíváncsian várom, mennyit fognak a rágcsálómon ülni még a szervizesek.
-
spanyoll
addikt
No én is beállok a sorba. M185ös szaréhugyé' vettem egerem az utóbbi időben nem teljesen működött ahogy kellett volna (középső gomb vagy nem kattint vagy kétszer is). Megörültem, hogy na, kapok újat, aztán ugyi nem olvastam utána, és megtudtam, hogy nem így megy. A lényeg, hogy írtam a szerviznek kb 2-3 napja, ma délelőtt vitték el a cinit. Kíváncsi vagyok mikor jön vissza. Mondjuk szólhattak volna valamit, mert kitöltöttem az RMA-s lapot, aztán mindenféle visszaigazoló mail nélkül jöttek ma a nagy világba. No mindegy, remélem megcsinálhatatlannak ítélik és kapok újat (úgyse).
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz Fancy-boy #264 üzenetére
Bárcsak. Nekem azt írták, hogy küldjem szervizbe, hát küldtem. Remélem, hogy hétfőn már hív a futár, hogy itt az új egér, mivel viszont olyat nem gyártanak amilyen az, ezért küldenek valami jobbat
Na jó, kiveszem a biliből a kezem. Csak kapjak egy egeret minél hamarabb és működjön.mod: Ha cserélik, akkor az új cinire újfent érvényes a három év gari és kezdődik "elölről"?
[ Szerkesztve ]
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
LW
őstag
Beregeltem fixitre a G400am, ha előtte elolvasom ezt a topikot, akkor megeshet, hogy másikat vettem volna.
Hibajelenség: Akadozott, néha jó volt, gyors mozdulatoknál pontatlan volt, ugrált, meghalt. -
Vasinger!
nagyúr
Sziasztok!
Írtam a Logitech-nek, hogy kb. 1.5 éves MX5500-as billentyűzetem elromlott, szeretném legaranciáztatni, de nincs meg a számlája vagy a garanciajegye, mert anélkül vettem. Erre azt írják, hogy a gyártói garanciához kell a számla is.
Hallott már valaki ilyet?
Nem lehet gyártói gariztatni számla nélkül? Ez nekem új.
-
ngabor2
nagyúr
múlt szerdán telefonáltam a magyar képviseletnek, hogy van egy kb. fél éves bill-egér kombó. az egéren a görgő nem viselkedik jól, lefele görgetéskor is megindul felfele. küldött egy kódot, amivel le kellett fotózni az egeret, meg a számait. Hétfőn meg is érkezett a zsír új bill-egér kombó! semmilyen számlát nem kértek, kérdezték, hogy garanciális-e. mondtam, hogy még igen, csak nem kerestem elő a garlevelet.
viszont lenne egy olyan kérdésem, hogy az LX7 egér meddig volt piacon, illetve mennyi garanciával adták? kezdenek beragadni a gombjai meg a görgője (nem a kosztól ), ha még garanciális, lehet, hogy ezt is megjátszom.
-
KicsiUbul
őstag
Most néztem Fixit oldalán, még mindig "Kézbesítve" státuszban van a cucc több mint egy hete. Van más státusz akkor, ha nekikezdenek, vagy ez lesz addig míg meg nem javítják?
Értem én...
-
LW
őstag
Beszéltem az ügyfélszolgálattal, hátha ki tudom kerülni ezt a fixites dolgot, de protokoll szerint el lettem igazítva és gerjednek a számlára. Beregeltem a G400-at.
-
Vasinger!
nagyúr
Na igen, és gondolom Te neked is az a baj, hogy számlát kérnek ami meg ugye nincs.
Pedig ez így nagyon nem fair szvsz. Sokszor vesz az ember használtan ilyen dolgokat, vagy Ebay-ről ahol általában nincsen számla, pedig gyártói garanciával adják mindig....
Nem értem minek ez a bizonyítsuk, hogy hol vettük dolog. Nem teljesen mindegy??
-
-
hhx
tag
Most kaptam email-t, hogy az egeremet átadták a GLS futárnak, kíváncsi leszek, cirka 3 hét alatt mit csináltak vele... (Logitech Wireless Mouse M505 Nano Black)
-
Fancy-boy
addikt
válasz werszomjas #286 üzenetére
Az más. Mert gondolom megvan, hogy mit hova gyártanak. Mint például külföldön jobb csokoládét tudsz venni, pedig a csomagolás ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
KicsiUbul
őstag
-
spanyoll
addikt
Nekem is azt írja, hogy *Elküldve*, bár érdekes, kíváncsi vagyok mikor jön meg végre. Igazán maradhatott volna a küldik az újat rendszer, nem kéne a pöcsölés.
@(#289) LW: Nekem ugyan ez volt. Beregeltem, fel sem voltam készülve, aztán amikor felkeltem 10 körül, akkor látom, hogy nem fogadott hívás. Visszahívom, azt mondja, hogy a futár, 5 perc múlva itt van. Én is kapkodtam magamra a ruhákat, csomagoltam be kutyafuttában (ezért nem került be a jótállási papír, etc), aztán adtam oda. Fura egy rendszerük van az tény.
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
hhx
tag
Tegnap kaptam meg, tehát másnapra itt volt az egerem. Kibontottam, nézem az egeret, de jó, újat küldtek... aztán megfordítottam... láttam, hogy a régit küldték vissza, de a falhugyozó szervizesek nem bírták normálisan vissza ragasztani a "teflon talpakat" az egérre. Arról nem írtak semmit, hogy mi történt vele, vagy hogy miért kellett várnom 20 napot. Vicc, hogy 2 hét után érdeklődtem, hogy mi van az egérrel, és annyi választ kaptam, "még bevizsgálásra vár". Hát köszi, tehát 2 hetet vártam feleslegesen... Nem egy nagy érvágás, de azért mégis... legalább ne ezt írták volna, nyugodtabban állnék a dolgokhoz. Az egér eddig jól szuperál, gondolom a jobb oldali mikrokapcsolót cserélték, továbbá lehet, hogy az usb vevőt és kicserélték, mert erősebbnek tűnik a jel. Ha a gép hátuljába dugom be, akkor sem kezd el "akadozni" az érzékelés.
Összességében örülök, hogy megcsinálták, de rosszul vagyok a hanyag munkától. (teflon talpak)
Készülök Logitech X-530-at venni a közeljövőben, remélem annak sem lesz semmi gondja, mint a több éves X-230-as szettemnek.
Sajnálom, hogy nincs már az a régi Logitech mentalitás, amiért plusz rajongó táborra tett szert a cég, ehelyett sajnos elérte őket is a "fillérb*szó" hozzáállás. -
spanyoll
addikt
Nekem is ma jött meg. Természetesen normális értesítés (jövő héten kezdek új munkahelyen, így ezt a hetet pihivel töltöm -->délig alvás), ami abban merül ki, hogy 8kor valaki ráfeküdt a csengőre. Mondom kianyád'? Hát a futár. Dejó. Átveszem, behozom, kibontom, sehol a vevő. Felidegesedtem, de közben megláttam,hogy az elem részénél van külön helye. Amúgy az egér jól működik (kopkopkop), bár letakarítani már basztak, sőt van egy kétes karcolás rajta amire én nem emlékszem, hogy tőlem származna, de leszarom, úgyis veszek majd másik egeret, csak bosszantó.
Engem nem nyertek meg ezzel a hozzáállással, sőt szerintem sokmindenki aki az insta csere miatt vett logit, az most eláll tőlük új vételnél, többek között én is."Super perfundo on the early eve of your day."
-
Vasinger!
nagyúr
Tény ami tény, ha valaki, akkor én tudom, milyen Logitech cuccokat britokolni, elég régóta, számos eszközöm volt, csak hogy néhány említsek: G11, G5, G9, G9x, Z-2300, K800, Wave, MX5500, K120,K200,K300, Anywhere Mouse stb....
Régen teljesen más volt minden. Írtam nekik, hogy mi a baj, kérték, hogy bizonyítsam be, hogy enyém e a cucc, le kellett fényképezni egy kóddal a terméket és küldték a vadi újat, nem szaroztak, nem javítgattak/tákoltak.
Akkoriban úgy tartották, hogy felesleges szervizt fenntartani, elég ha így oldják meg és valóban igazuk volt, mert úgy biztos elégedett volt a vásárló, ha küldtek neki egy újat.
Most meg, ha gariztatni akar az ember akkor szenvedhet számlákkal, futárokkal kivizsgáltatni, várni heteket stb.
-
hhx
tag
válasz spanyoll #297 üzenetére
És most megy a kotonstoppolás...
Szomorú az egész! Régen jókat nevettem a Logout-os cikkeken, ahol mindenféle Logitech termékeket semmisítettek meg, majd kapták készhez másnap az újakat az emberek, most meg nyomtassál ki több példányt a szervíz szarságaiból, fénymásolj le mindent blabla.Szolgáltatóiparhoz képest szerintem ez elég gyenge hozzáállás. Amikor pedig érdeklődtem a FixIT webfelületén, hogy mégis mi van az egeremmel, válasz e-mail érkezett, hogy írjam le a panasz számát...
Hát mondom gyerekek... programozónak tanulok, de szimpla logika is bőven elég lenne ahhoz, ha én a honlapjukon a regisztrált felhasználói felületemről írok nekik, legalább annyi derüljön ki nekik, hogy mivel kapcsolatban írok, mert ez így nonszensz. Ennyi erővel webshopot is csinálhatnánk úgy, hogy megrendelem a dolgokat online, de utána írjam le email-ben nekik, hogy mit is rendeltem... -
L1ZRRR
senior tag
Azt is hozzá kell tenni, hogy melyik emberrel beszélünk telefonon, mert pl volt valamilyen Botond nevezetű ember ő inkorrekt volt és lényegibe el küldött a pics***..
Viszont volt, hogy egy kedves hölgy vette fel ő segítő kész volt.
Nekem ez egy G35 headsettel történt.Tehát szerencse kell v legalább is jókor kell hívni a supportot.
Egyébként ez a szervízelés egereknél van csak?
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple watch series 5 40mm gps + cellular rose gold I Ingyenes Foxpost csomagküldés!
- ESR Rebound 360 Magnetic Keyboard Case (ENG) - iPad Pro / Air
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5/RX 6600 vagy RX 6600 XT 8Gb/500Gb M2 SSD/700W 2-3 Év gari
- ÁRZUHANÁS !! Szép Tervező Vágó Dell Precision 3541 Laptop -65% 15,6" i7-9850H 32/512 QUADRO P620 4GB
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/RTX 3060 12Gb/500Gb M2 SSD 2-3 Év gar
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs