- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
válasz lazarus2206 #13000 üzenetére
Ha a kedves szervizes, ha nem... bárki megtehette, hogy meghallgassa és összehasonlítsa, ebben a hozzászólásomban: #12923
De, aki lusta megnézni, annak szívesen adok közvetlen linket: Hangfelvétel
És nekem senki ne mondja, hogy ha negyedmilliót adok egy tévére, akkor az, hogy rezonál és búg tőle az normális, mert attól még lehet nézni a tévét... értem?
[ Szerkesztve ]
-
lazarus2206
csendes tag
Meghallgattam, köszi a linket a lustáknak Senki nem vonta kétségbe, hogy nem rezonál, és én biztos nem mondtam, hogy ez normális. Ezért van a szerviz, és a garancia, hogy javítsák, ha gond van... És úgylátom, az írásodból, már a szervizben van, dolgoznak a megoldásán Igazából az írásaid hangneme, ami fura, lenéző, mintha mindenki más hülye lenne.
-
torma1981
veterán
válasz lazarus2206 #13002 üzenetére
Hát én nem vettem észre hogy lenéző lenne. Inkább azt , hogy le sem szarják az embert ha netán valami nem jó. Nehogy már már nekem keljen ugornom ha nem jó valami. Napokig telefonálgatni, hogy végre valaki ránézzen rendesen. Nekik ez a dolguk. Ha én is így csinálnám a melómat rég kirúgtak volna. Én is pipa lennék ha velem történt volna meg.
-
ferob
őstag
válasz lazarus2206 #13002 üzenetére
Az, hogy ezek után nekem milyen az írásom pont nem érdekes a dolog szempontjából, még csoda, hogy elégedetlen vagyok, nem? Csendben kéne hagynom, hogy így legyen ugye?
Sőt mi több, biztos ezeket mind kitalálom, hogy két álláspontnak kelljen lenni... ugye?
Direkt hibásat vettem, hogy velem mindenki kiszúrhasson vagy ne végezze a munkáját és ennek én hangot adjak, így van?
Inkább ne válaszolj.1. Én vagyok a vásárló, az ügyfél.
2. Ha már erre költöm a nehezen összegyűjtött pénzem és odaadom az LG-nek, aki GARANCIÁT VÁLLAL, amit nem én találok ki. Majd HIBÁS a termék... akkor az a minimum, hogy eljárnak az ügyben.
3. A másik meg, hogy egy szervizes ebből él, ezért márkaszerviz... mindenkinek van egy munkája, amit vagy elvégez vagy ELÉGEDETLEN a vásárló.. főleg negyedmillió kiadása után.4. A másik meg, hogy nehogy még ide beregisztrálva a márkaszervizes fia ossza nekem az észt, sőt inkább ha ezzel így akarnak hozzájárulni az LG termékekhez és a garanciális javítás minőségének a hírnevéhez, akkor inkább örüljenek, hogy vagyok annyira korrekt, hogy nem írtam be egyből a várost és a márkaszerviz nevét.
Szégyen, hogy manapság Magyarországon az a módi, hogy úgy kell beállítani, hogy a vásárló a bunkó, a szervizes meg csak az áldozat... persze végezni a munkáját megfelelően meg nem akarja, mert nem adok a garanciális javításért pénzt neki, mert ugye mi másról lenne szó...
Az meg, hogy a szerviz kifogásolja, hogy én le merem írni, hogy mi történt, az meg már mindennek a teteje, nem ám még, hogy ezért regisztrál, hogy leszóljon ezzel kapcsolatban mindent.
Lehet, hogy rendesen kéne hozzáállni az ügyfélhez és nem történne ez. -
aszamóca
aktív tag
válasz lazarus2206 #13000 üzenetére
Ameddig a leírásban nem hívják fel a figyelmedet, hogy az adott készülék ezt a zörgési jelenséget X-dB-ben produkálhatja, addig ezt kutya kötelessége a szervizelési feladattal megbízottnak megszüntetni. Mindegy mennyire halkan is rezeg, nem ez a lényeg.
Jártam már így 1/4millás csúcskategóriás mosógéppel, ami 96kgos súlya ellenére, centrifugálásnál irdatlan hangok közepette, centis kilengéseket produkált, ami a szerviz mérése szerint tűréshatáron belül volt. Kértem hogy mutassák meg a mérési jegyzőkönyvet, és a specifikációt ami szerint ez áll. Ekkor csak pislogtak, és én voltam a szemétláda, kekeckedő, problémás kuncsaft.
A hivatalos eljárás ilyenkor az, hogy a készüléket másik szervizzel kell javíttatni. Ha esetleg vitatják a hiba fennállását, akkor be kell szállítani a KERMI-be és bevizsgáltatni. Az így kapott + szakértői véleménnyel pedig a bolt ahol vették kicseréli, ill. visszaadja vételárat.[ Szerkesztve ]
Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
ferob
őstag
Bocs, lejárt a szerkesztési idő.
Szóval annyit akartam még, hogy azért az nem semmi, hogy tegnap még annyi munkájuk volt, hogy itt kellett hagyjon és majd jelentkezett volna, most meg órák óta már azzal töltik az időt, hogy beregisztrálnak egy fórumra és válaszolgatnak... de biztos közbe nagy erőkkel hallgatja, hogy hol rezonál a tévé.
Az meg, hogy ő elvárja, hogy én teljes névvel írjak a fórumba, mert ez neki fáj, hgoy leírom a történteket, annál már csak az a jobb, hogy mivel már előre szóltak, hogy olvasták a fórumon, hogy mit írtam, gondolom van régebbi regisztrált neve ide... de azzal biztos nem jó bemocskolni magát, hisz azon nem tudják, hogy ki ő.
-
lazarus2206
csendes tag
Erről az írásmódról beszéltem, gúnyos, lenézős "direkt hibásat vettem" , jókat derülök rajtad, így gerincsérvvel az ágyat nyomva, köszi + Kitalálsz dolgokat... Márkazservizes fia, és a szerviz kifogásolja mit írsz...? Ezt nemigazán értem, hiszen nemtudom honnan írsz. De ha így jobb, hogy ezt hiszed, legyen.
Ha nem tűnt volna fel, pont ezt írtam előbb, ha hibás, garanciális, javítsák, és most pont ez történik...
Pár hete Nekem is javítottak egy Sony TV-met, kijöttek, elvitték, 4 nap múlva visszahozták. Tudomásul vettem, bár nincs más szórakozásom nagyon a laptopon kívül, azt meg sokszor fárasztó tartani, mivel ülni, mozogni alig tudok. Ezért írtam az elején, hogy irigylem a problémádat. Sok sikert! -
Ehinol
csendes tag
Sajnos igazat kell adnom a szervizzel és az ügyfélszolgálattal kapcsolatban.. kb 1 órája hívtam fel Őket, hogy mi a problémám (leásd fentebbi postom) a fiatalember igazán segítőkész volt csak a sok ŐŐŐŐŐŐ-ből nehéz volt kivenni a "választ" a kérdésemre.. azt mondta amennyiben igénylem kijön a szervizes kolléga 3810ft ért megnézni, tud e valamit csinálni a tv-vel vagy beviszem Én a márkaszervizbe. Nagy nehezen eljutottunk odáig, hogy megkaptam a szerviz telefonszámát.. A beszélgetés így hangzott (röviden): Nem tudnak kijönni de én bevihetem a készüléket de ezen a héten már ne inkább majd hétfőn, bár ha igyekszem akkor holnap is bevihetem de jövőhéten tudnak vele foglalkozni.
Alapjában véve mindenki normális és segítőkész volt, viszont arra a kérésre, hogy a lefényképezett hibajelenséget elküldjem e-mailben nem igazán reagálták le.. Mondjuk megértem mivel a bevizsgálás összege 4000ft+áfa annyit megmondhatott volna, hogy javítható e itthon a készülék vagy feltétlenül muszáj bevinnem. (Vidékről)
Kocsival megyünk vagy Elvis Presley?
-
Fang
aktív tag
Két szervíz között (ami szerintem már lassan OFF kategória) van esetleg vmi ötletetek erre?
[HSZ12967][ Szerkesztve ]
Az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség, gyakorlatilag viszont van!
-
Fricibácsi
tag
Nem tudom másnál is így van, de SMART tévénél a Youtube-ra kattintva néhány videó nem érhető el.Jellemzően videóklippek nem visz,de például filmtrailereket szépen játsza. Valami le lehet tiltva ebben az alkalmazásba? Böngészőröl belépve mennek a klippek is, csak kín kivárni míg betölt.
-
Sanyabá
senior tag
válasz lazarus2206 #13013 üzenetére
Már ne haragudj ,de én is mérges és ideges lennék ferob helyében. Mert nem az a lényeg hogy mennyibe került a tv ,hanem az hogy gond van vele. Ha meg garanciális, akkor főképp idegesítő a szervíz hozzá állása. Azt hiszem mindenki, és gondolom Te is ,méltán elvárja hogy a pénzéért hibátlan terméket kapjon, és ha az a garanciális időn belül elromlik, minél hamarabb megjavítsák.
A tanulás gyökere keserű,de a gyümölcse édes.
-
syler123
veterán
válasz lazarus2206 #13013 üzenetére
Veled szerintem nem ért itt egyet senki... Ezt történt vele, nem beképzelte kész, ilyen a szervíz hozzá állása nincs mit hozzátenni, ferobnak van igaza. Meg ennyi pénzért ne zörögjön a hangszóró, szerintem ez elvárható...
Ilyen ügyekben amúgy, ha felhozzák a fogyasztóvédelmet, az nagyban gyorsít az eseményeken.[ Szerkesztve ]
-
lazarus2206
csendes tag
válasz Sanyabá #13014 üzenetére
Nem haragszom, teljes mértékben egyetértek Veled Sanyabá. Ha garanciális javítsák, viszont nem a szerviz gyártotta a készüléket, Ő csak javítja az előírásoknak megfelelően. De az ügyfél hangneme sem mindegy, ha agressziv, és lekezelő, mindenkit leszól, akkor nem segíti elő a javítás lebonyolítását, főleg nem helyszinen. Gondold át a szitut, Te szeretsz idegesen dolgozni? Jogos a reklamáció, de nem mindegy hogy tálaljuk. Nekem érdekes módon gond nélkül megjavították 4 nap alatt a garos Sonymat, pedig nem hívogattam a Sony főnökséget, és még jattot sem adtam. Elkell dönteni, hogy gyors, ideges összecsapott munkát vár, vagy jó minőségűt.
-
lazarus2206
csendes tag
válasz syler123 #13016 üzenetére
látom syler Te sem olvasol alaposan, csak támadsz, olvasd át még egyszer.. Én nem azt mondom, hogy igaza van, garanciális hiba, javítsák meg, ne zörögjön? DE! Akkor mi a gond? Csak a hozzáállásról beszéltem, meg a paranoiáról, hogy mindenki ellene van, és a szervizes fia figyeli, vagymi, stb...
-
HofiZoli
senior tag
válasz lazarus2206 #13018 üzenetére
Te figyi, nem gyanús hogy mindenki szembemegy az autópályán, csak te mész jó irányba? Vagy lehet hogy mindenki más jó felé megy, csak te haladsz rossz irányba??? Helyedben elgondolkoznék rajta, miután mindenkiben megtaláltad a hibát..
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
benvolio
őstag
válasz lazarus2206 #13013 üzenetére
Pontosan te válaszoltad meg a lényeget: "Nekem is javítottak egy Sony TV-met, kijöttek, elvitték, 4 nap múlva visszahozták"
Ha így működött volna ferob-nál is az LG részéről akkor dicsérő szavakkal írt volna az esetéről és a szervizes/ügyfélszolgálatos munkájáról. Sajnos nem így történt, leírta az esetet és a hozzáállást ami vele történt. Itt negatív és pozitív tapasztalatokat, véleményeket is megosztunk egymással. Ha jól veszem ki te vagy az egyedüli aki letámadta, mert bármi negatívumot mert ide írni. Szóval tuti van valamilyen kapcsolatod a szervizzel vagy az ügyfélszolgálatossal vagy azzal aki ott dolgozik, ebből az ügyből kifolyólag. /tudom én is paranoiás vagyok/
Többször olvashattunk itt problémákat de ilyen vélemény nyilvánítást amit te tettél más bajára még nem: "Egy TV-ből, ami néha rezonál ekkora hisztit csinálni?
Örülök, hogy egyeseknek ez a legnagyobb problémájuk"
Végigolvasva a hsz-eidet semmilyen építő jellegű választ nem adtál. "hangneme, ami fura, lenéző, mintha mindenki más hülye lenne." - szerintem ezt csak te látod így, mert valamiért okod van rá!
De nem akarok ebbe a témába belefolyni, ha van LG TV-d elolvassuk a véleményedet, tapasztalatodat, problémádat és segít bárki aki tud, mert általában itt ez szokott menni. De más nick-en, mert ennek már hitele itt nem lesz.
Béke!Egy kis összeesküvés elmélet:
Bloodray mint LG-s szóvá tette megfelelő helyen ferob problémáját, amit nagyon helyesnek tartok, majd ezután üdvözölhettük körünkben lazarus2206-ot. Ne mondjátok, hogy nincs összefüggés! -
Roland76
tag
Nos leteszteltem, de megmondom őszintén én Serviio-val képtelen voltam feliratot varázsolni a filmek alá (avi fájl, divx+srt külső feliratfájl - Trónok harca, Elit alakulat ezekkel próbálkoztam) Furcsa, mert úgy rémlik régebben játszotta, de egy ideje szinte kizárólag csak Plex-en keresztül mozizok. Még frissítettem is a 0.9.6-os Serviio-mat 1.0-ás verzióra, de semmi.
Viszont visszatérve a Plexhez, ahogy említettem az gyönyörűen játssza a feliratot, automatikusan indul a filmmel, illetve nincs vele gond, ha a következő részre léptetek (egyetlen szépséghibája, hogy egy rész végénél leáll és nekem kell a következőt indítani)
Hát, ennyit tudtam tenni az ügy érdekében, de remélem segítettem! -
spidersoft
senior tag
válasz spidersoft #12979 üzenetére
Semmi infó? Nem próbáltatok még ilyet? Azóta megkérdeztem kollégámat, azt mondta, hogy véleménye szerint meg kéne próbálni más frissítési frekiken is, hátha. Nos, 23-tól 60-ig mindegyiken ugyanazt csinálta: eredeti felbontásban ujjnyi, mozinagyítás1-ben fél centis, mozinagyítás2-ben meg már kilógó kép... telibe akarom a képet, úgy, ahogy a kijelzőnek kényelmes megjeleníteni, nem akarok semmit nagyítani, igazítani, csak jelenítse meg a HDMI-n küldött delejt...
tévé képe, moirés, randa, retek, ménemjó? >> [link]
monitor képe, nem moirés, szép, ilyennek kéne amannak is lennie >> [link]
tesztelő "kép" >> [link](annak, aki nem akar visszaolvasni: szeretnék normális, 1:1 pixelleképezésű, natív felbontású képet PC-ről bevinni az LG 42LV4500-as tévére)
-
Lacass
csendes tag
válasz benvolio #13020 üzenetére
Sziasztok !
Elolvastam a hozzászólásokat a szerviz és ügyfélszolgálat hozzá állása miatt !
Nekem az év elején volt problémám az LG tévémmel nem tudtam bekapcsolni elszállt az alaplapja mint kiderült utólag !
A szerviz és ügyfélszolgálattal szolgáltatásával kapcsolatban nekem pozitív élményem volt és nem ez volt az első ilyen élményem,mert pár évvel ezelőtt a házimozimmal volt probléma és szinte a szitu ugyan ez volt !
A készülékem garanciája lejárt sajnos kb a hiba előtt 1hónappal és megjavították garanciában igaz elvittem a szervizbe és érte is mentem !
Fizetnem is csak a bevizsgálási költséget kellett .
Én ha tehetem ezután is LG terméket fogok vásárolni !Üdv:
...: Lacass
-
lazarus2206
csendes tag
válasz benvolio #13020 üzenetére
És mégis belefolytál... ferob-nál ha jól olvasom még csak két napos a történet, mert volt egy hétvége is közben, és már javítják is a készülék hibáját...
Mindenkinek szive-joga következtetéseket levonni Nekem is, Nektek is. Az, hogy mi a valós, az már más történet. Ha elolvasod, amit írtam, ágyban fekvő ember vagyok, aki szintén szerette volna használni a készülékét, és aki türelmesen kivárta míg megjavítják (hiszti nélkül, már az első nap után), és láss csodát működik a dolog, mert tudomásul veszem, hogy tömeggyártott készülékek világában élünk, évente-fél évente adnak ki újabb készülékeket, aminek lehetnek hibáik. Erre van a garancia, és a szerviz, hogy megoldja.
55 év alatt jópár garanciális készülékem volt már a gelkás korszakig visszanyúlva (LG is), és voltak hibák is, de valami miatt érdekes módon mindig normálisan orvosolták, és megvoltam elégedve, igaz nem rohangáltam már az első nap után fűhöz-fához...Kiváncsi lennék, Ti hogy regisztráltatok a fórumba, egyik nap még nem voltatok, a következőn meg már igen, ezzel énis így vagyok, a többi fórumon is, ahol jelen vagyok, lehet bármilyen összeesküvés elméleteket gyártani
Amúgy a szlogened a végén nagyon találó, főleg az önző része tetszik
-
rasky
senior tag
Eddig én is mindenképpen LG-t akartam venni, de sajnos nem vagyok a márkával megelégedve, egymás után 2 TV-vel is problémám volt, és itt nem kis problémákra kell gondolni, végül is nem ez a lényeg, hanem a "szerviz"...ami nálam is járt, bár ez nem is szervizes, hanem az LG által megbízott idős alvállalkozó, aki kb olyan volt, mintha akkor látott volna először TV-t. Azt se tudta mit kell nézni, hogy kell használni a TV-t, csak bólogatott, mindent elismert amit mondtam neki, csak hagy menjen már...mondjuk ez jó az én részemről, na de azért értsen már hozzá... Ráadásul az itteni hivatalos szervizük is egy megbízott, "koca" koszos cég, amiről még egy jó véleményt nem hallottam javítás terén.
[ Szerkesztve ]
-
RockCNC
senior tag
válasz lazarus2206 #13025 üzenetére
Milyen Tv-d van Lazarus?
-
ferob
őstag
Utoljára válaszolok ilyen idiótaságok miatt, mert nem olvasod végig, vagy akárkinek az ismerőse vagy, aki épp az akivel a gond van, vagy épp ő maga az akinek nem tetszik, hogy elmesélem a történteket.
Az előző lustaságodból adódó, bár elhangzott dolgokra hivatkozva értetlenkedtél/értetlenkedsz, de leírom, hogy a szervizes maga tette szóvá, hogy a fórumra beírtam és mi ez mégis, meg ha ennyire csinálom teljes névvel tegyem.
Valamint az, hogy a fiát említettem se véletlen, mivel kétlem, hogy manapság ilyen szuperül kezelné a fórumot egy idősebb ember és nem mellesleg a fiával együtt vezeti a szervizt.
Meglepő milyen jól informált lettem a gondok után, mi? Ez van, ha lesz*rják, meg hülyének nézik az embert, na meg ugye végtelennek hiszik az idejét, meg azt gondolják róla, hogy majd fizetni fog, ha már a gazdagja negyedmillióért vett tévét, ha azt akarja, hogy elkészüljön.1. Múlt héten bejelentettem: az ügyfélszolgálatos rendes volt.
2. Hétfőn kijött az említett szervizes és gondoltam meg is lesz oldva hamar, DE elviharzott, hogy MAJD JÖN, mert sok a munka és vannak fontosabb emberek, akik még nézni se tudják a tévét, ez meg csak rezonál.
3. Ez nem módszer, ami történt, látjuk ugye a történet első részében.
4. Felhívtam a központi irodát és egy rendes nővel beszéltem, segített is amit tudott.
5. Nekem senki ne mondja, hogy azért jött ma ki egyből a szervizes, mert akart... csak szólok, hogy mivel bejelentettem, amit vissza is igazoltak a központi irodából.. pontosan rá pár percre jött a hívás... ó biztos véletlen és nem azért, mert rájuk lett szólva az LG által ugye?Amivel itt gond van, az sem a bejelentéskor a srác, aki felvette az adatokat, sőt még csak a központi irodából a rendes nő se, de még csak az se akivel felvettem e-mailben a kapcsolatot és készségesen válaszolt/segített.
A gond a szerviz hozzáállása na meg ugye a másodjára felhívott ügyfélszolgálatos suhanc viselkedése.Tudod csak annyit mondok, hogy nem az első termék az életembe, amit javítani kellett és pár apró dologtól eltekintve ILYET MÉG SOSE TAPASZTALTAM, hogy a vásárlóval/ügyféllel ennyire ne foglalkozzanak.
Azt hittem eddig, akik mesélték a rémtörténeteket régebben is, hogy mennyire le se... őket, akkor sose értettem, hogy hogyan lehet ez és örültem, hogy nekem ilyen gondom nem volt még.
Attól nem javul meg a tévé, hogy elsőre rendes emberrel beszélek bejelentéskor.
De konkrétan megmondom itt semmilyen beírásod nem fog érdekelni, ez a tévé meg lesz javítva... ha kell majd rátérek alternatív útvonalakra is, ha ez mégse sikerül.
Elvégre, mint ahogy már mások is említették a fogyasztóvédelem is egy eszköz, ha nem tartják magukat a felek ahhoz, ami a feladatuk.És innentől kezdve az se érdekel, hogy szerinted épp mit találtam ki vagy neked éppen mi nem tetszik abban amit leírok, mert ezek azt szolgálják, hogy mások tudjanak róla (lásd LG tulajok és LG topic... senkit nem érdekel a Sony tévéd és szolgáltatási köre), nem pedig a saját szórakozásom miatt találom ki és írom le.
Amennyiben ezek a dolgok valakinek elsőre már segítenek, hogy miként kell ebben eljárni, ha ilyen történne velük, csak mert én ezeket leírtam, akkor már megérte.Ezek után bárkivel hasonló történik és tanácstalanul áll majd, hogy mit csináljon, akkor én bárkinek szívesen segítek és adok olyan elérhetőségeket, amit amúgy az LG oldalán vagy egyéb helyről úgyse tudna megszerezni, mint ahogy elsőre nekem sem sikerül sajnos.
Így adott a lehetőség, nyugodtan keressen meg PÜ-ben, aki szeretne tőlem bármikor segítséget kérni, de bátran ajánlom BloodRay felhasználót, aki szintén nekem is segített és a fentebb említett dolgok közé nem akartam belefűzni, elvégre dicsérném csak.
Ő segített kiválasztani a megfelelő modellt is előzőleg, úgyhogy ezúton (is) köszönöm neked, amiben eddig segítettél.Bocs srácok, hogy ennyit írok a történetről, kezd már kicsit sok lenni, de amennyiben ez bárkit előrébb visz a jövőben, mert olvasta soraimat, már csak azért megérte.
[ Szerkesztve ]
-
Guszty81
tag
Sziasztok!
Hátha ti tudtok tippet adni...
Vettem egy LG 42LV3400-as TV-t.
Szeretnék rákötni egy házimozi SUB-ot (beépített erősítős, analóg 2xRCA bemenettel), hogy legyen egy kevéske mélyhang is, de sajnos az egyetlen kimeneten (Scart-on) csak búgás jön ki, ha HDMI-n megy be a TV-be a jel, ha USB-ről játszok le filmet.(antenna jelet nem tudom kipróbálni, SAT TV-m van).Valakinek van valami ötlete, hogy miért nem működik a cucc?
Ha a SAT TV-s beltéri audio kimenetére dugom rá, akkor megy a SUB, így viszont csak TV adásnál van mély hangom, ha USB-ről játszok filmet, akkor nincs.Előre is köszi: Guszty
-
benvolio
őstag
válasz lazarus2206 #13025 üzenetére
"Ti hogy regisztráltatok a fórumba"
Történetesen én kérdésekkel, tanácsra várva érkeztem ide egy bizonyos termékkel kapcsolatba anno. Kaptam is és jelenleg is kapok véleményt, tanácsot, bármely témába ami érint és rájöttem, hogy én is segíthetek több témával kapcsolatba, így ragadtam itt. Véleményeket, tapasztalatokat olvasunk/cserélünk ami hol negatív, hol pozitív, de egymást segítő szándékkal. A te belépő első 13 hozzászólásod itt olvasható amit mindenki olvashat, hogy miről szól. Eszembe nem jutott volna ide regisztrálni ezért, hogy ezt elmondjam, csak személyes inditatásból esetleg. Ennyi erővel kétségbe vonható bármely állítás, mert aki meg pozitívumot ír például itt az meg akkor "fizetett ügynök" vagy mi. Ő így járt más pedig nem így....
Jobbulást és kellemes fórumozást kívánok a továbbiakba. -
HofiZoli
senior tag
válasz lazarus2206 #13023 üzenetére
Szövegértési problémáid vannak... Sebaj, remélem jobban javítasz mint olvasol, "szövegértesz", fórumokon megnyilvánulsz..
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
lazarus2206
csendes tag
ezz tetszik. Hány éves volt a muki, aki kint volt Nálad, hogy 55 évesen a fiának nézel? Meglepődnél, mi mindenre képes még egy idősebb ember a fórumozáson kívül, és Te ismét csak leszóltad Őket, tehát mások fölé helyezed magad, ami már a múltkori beírásodban sem tetszett.
-
Tacsika
aktív tag
Sziasztok!
LV3400 hiba: Ha a lakásban 1-2 eszközt bekapcsolok, pl ventillátor, fali lámpa, időnként a pc is, a képernyő elsötétül 1-1/2 sec.-re aztán visszaáll. Érdekes hogy nem függ az áramfelvételtől/földeléstől pl mosógép, hűtő, klíma sem csinálja. mi lehet a bibi? -
gulyasa
őstag
válasz Tacsika #13035 üzenetére
Ez a lakás elektromos hálózatának kiépítésétől függ.
Pl. nem mindegy, hány főágra van elosztva. Valószínűleg a mosógéped, hűtőgéped, klímád másik ágon van, mint a szobai ág, ezért azok nem zavarnak be.
Egy helyiségben két egymástól távoli - látszólag egymástól független - konnektor is rajta lehet ugyanazon az ágon, párhuzamosan bekötve (panelekben is jellemző kiépítés volt).Samsung S23+ 512GB, LG OLED 48" C1, Zidoo Z9X, OCTAGON SF8008 4K UHD E2, Sony WH-1000XM3, LG HBS-FN6, Tribit MoveBuds H1, Lenovo Tab M10 2nd Gen
-
Tacsika
aktív tag
válasz gulyasa #13036 üzenetére
Persze, ezekkel tisztában vagyok, nembeszélve a fiam villanyszarelő.
Upd. Na rájöttem: ezzel kellett volna kezdenem, analógra kapcsolva (matáv/stb áramtalanítva) nincs gond. Vissza, u.a. Már csak az a kérdés hogy okozhat-e a tévében kárt a jelenség?
Azért hagyom on-ba a postot, mert másnál is felléphet ilyen problema... -
benvolio
őstag
válasz Tacsika #13035 üzenetére
Iktass be földhurok leválasztót az antenna vezetékbe, hátha segít. Egy próbát megér szerintem.
-
Tacsika
aktív tag
válasz benvolio #13038 üzenetére
Ok, de pont a koaxnál nincs gond hanem az utpnél (iptv)
Átkozom azt a napot amikor iptévés lettem, csak a gond van vele
Például a másik stb-ét kicserélték és azóta nem működik a tévén (LG) az automata hangerő beáll.
Nemsokára letelik a hűség és pá, addig az asszony inkább analógon fogja használni. -
Fricibácsi
tag
Eladnám LG BP 620-as Blu-Ray lejátszómat, A tévéhez kaptam ajándékként, de nem igazán van szükségem rá. Euronicsban vásárolt, hivatalos LG gari,kibontott, de még csak ki sem próbált állapotban, wi-fi, Smart funkció, stb. Bolti ára 35 E, ebből engedek, de van egy határ ahol inkább megtartom. Érdeklődni priviben.
[ Szerkesztve ]
-
Watt25
veterán
válasz Fricibácsi #13011 üzenetére
A VEVO-s videóklippek nekem sem mennek a TV-n, meg asszem telefonról sem. Ez valami hülye, értelmetlen jogi baromság. (Amiatt baromság, hogy ha országhoz lenne kötve (ami valamennyire megszokott), akkor számítógépen sem játszhatnánk le ezeket, de azzal nincsen gond.)
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
Fricibácsi
tag
válasz Watt25 #13041 üzenetére
Úgy ahogy mondod, azokat a klippeket nem játsza le, szerintem is vmilyen licencgondok lehetnek a dolgok mögött, sajnos Nektek csinált már olyat, hogy kiírja, hogy "energiagazdálkodási okokból a készülék 5 /ill. 1 / perc múlva kikapcsol" üzenet jelenik meg és az idő letelte után ki is kapcsol?
-
aszamóca
aktív tag
válasz Fricibácsi #13043 üzenetére
Ha nem akarod, nyomj meg egy gombot a távon. Ezt is írja.
Ne add el a BP-t szerintem. Sokkal több formátumot lejátszik, sokkal jobb minőségben, mint a TV lejátszója.[ Szerkesztve ]
Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
ricsike81
aktív tag
lm660 és lm669 csak dijázbnban különbözik egymástól, tudásban mindkét televizió ugyanaz. Most az áruk 235000-240.000 Ft az árgépen. Szerintetek fog még esni az áruk, és ha igen meddig eshet karácsonyig. Uj lg lm sorozat kijövetele várható még, vagy arról van valami infótik. Kérlek privátban irjatok. Köszönöm4
-
Fricibácsi
tag
Külső merevlemezt szeretnék venni a tévémhez, mekkorát bír el a lejátszója, ill. mire kell ügyelni?
-
aszamóca
aktív tag
válasz Fricibácsi #13047 üzenetére
Van egy autóm. milyen üzemanyagot vegyek bele? Kb ilyen a kérdésed.
Az LM széria pl. hivatalosan 2TB max.[ Szerkesztve ]
Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
ricsike81
aktív tag
lm660 és lm669 csak dijázbnban különbözik egymástól, tudásban mindkét televizió ugyanaz. Most az áruk 235000-240.000 Ft az árgépen. Szerintetek fog még esni az áruk, és ha igen meddig eshet karácsonyig. Uj lg lm sorozat kijövetele várható még, vagy arról van valami infótik. Kérlek privátban irjatok. Köszönöm4
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Villanyszerelés
- Renault, Dacia topik
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Politika
- Milyen monitort vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi - Mi AIoT AC2350
- ASUS routerek
- Yettel topik
- További aktív témák...
- Beats Studio 3 Wireless /// Makulátlan Állapot // Számla + 6 Hónap Garancia
- 1More ComfoBuds Pro Vezeték nélküli fejhallgató ZAJSZŰRÉSSEL /// ÚJ // Számla + garancia
- K-39 Vezeték Nélküli Fülhallgató ( Stereo Headset ) /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- YYK-Q63 Vezeték Nélküli 5.3 Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- X08 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia