Új hozzászólás Aktív témák

  • westlake

    félisten

    Általánosságban: mindegy, hogy ThinkPad, vagy éppen IdeaPad modellről (esetleg Samsung mosógépről) van szó. Minden esetben az adott szerviz hatásköre eldönteni, hogy intézi-e a garanciális javítást számla nélkül, vagy attól teszi függővé. Utóbbit joga van megtenni, mivel van valami idevágó magyar (jog)szabály. Egyébként a körüményes javításért nem feltétlenül a szervizt kell szidni, hiszen az esetek túlnyomó többségében a szerviz szerződött partner és azt követeli meg az ügyféltől, amit a gyártó a szerviztől. Örüljünk neki, hogy a legtöbb szerviz bármiféle papír nélkül intézi a ThinkPad gépek garanciális javítását (még mindig). Ha a Lenovo azt akarná, akkor holnaptól minden gépet csak számla ellenében vehetnének át a szervizek. Eleget javítottunk HP gépeket is, ott sem kértünk számlát (igaz, itt azért voltak néha bizonyos megkötések).

    Play nice!

Új hozzászólás Aktív témák