Új hozzászólás Aktív témák
-
markknight
veterán
válasz boogie84 #386 üzenetére
A topikjában is olvastam róla, én se a 2019-esben sem a 2022-tesben nem tapasztaltam ezt. Ez az EOMM pedig no comment. Mindig kell valami kifogás ha kikaptunk/kilőttek/veszítünk. Mert egyébént az év összes napjánnak minden percében pontosan ugyanúgy játszunk ahogy, mondhatni mint egy gép, így nem elképzelhető, hogy bárki úgy leszedjen minket, hogy a fal adja a másikat. Hjajjj menny ilyen ismerősöm van..
[ Szerkesztve ]
-
kill_switch
senior tag
válasz boogie84 #386 üzenetére
Pontosan annyira, mint a 2-ben. Már a bétában is erősen érezhető a hatása.
Egyik kör silány, másik kör király. Illetve itt már olyan is előfordul, hogy úgy dobott be már egy folyamatban lévő meccsbe (természetesen a meccs fele már lement, és 0 score-os csapatba rakott), hogy az előző meccs végén nem szakítottam meg a matchmaking-et. Ilyet korábban nálam csak akkor csinált, ha az előző lenyomott meccs után leállítottam az újat mert bogarásztam valamit a menüben. Sebzésen is érződik sajnos ugyanúgy, hol erősebbnek érzem a fegyvert, hol meg nerf gun hatást kelt.Ezen biztosan nem fognak változtatni, vagy megválni a rendszertől. A rendszer mindenkinek kiszórja a sikerélményt, hogy mindig visszamenj játszani. Ha valaki skill probléma miatt folyton csak veszítene, nagyon hamar megunná és kukázná a játékot. Így kap néha jó köröket, megkapja az élményt és marad tovább, esetleg költ is pár kreditet.
-
bager13
aktív tag
válasz boogie84 #386 üzenetére
Ugyanaz lesz, mint ami volt a MW 2-ben, ha azt ezért hagytad abba, akkor szerintem ne vedd meg, csak pénzkidobás lesz neked.
markknight
Én sem vettem észre semmit, de nem merem azt mondani, hogy nincs, mert élve megesznek .
Egyébként, ha meg tényleg így van, ahogy állítják...hát legyen[ Szerkesztve ]
Tésztás Johnny és a Kerthegesztők méltán elismert zenekar oszlopos tagja!
-
Szellem.
nagyúr
válasz boogie84 #386 üzenetére
Ez már régóta téma és bizonyíték is van rá, plusz ahogy a videóban elhangzott a fejlesztők is elismerték. Pont. Aki ezt tagadja, azt inkább nem commentálom.
És nem fogják kivenni egyik COD-ból sem. Ez része sajnos a COD-nak.
Ezzel vagy megbékél valaki, vagy elengedi a játékot. -
csákány.
aktív tag
válasz boogie84 #386 üzenetére
Ezt a videót még nem láttam, de elég jól összefoglalja ezt a témakört.
A tapasztalataim alapján az én véleményem az, hogy létezik az SBMM/EOM vagy nevezzük bárhogyan is, ami igenis belenyúl a játékmenetbe, és hol felemel, hol pedig a mélybe taszít! Még annyi, hogy szertintem ez a warzone-ban jobban érződik!
Talán erre egy példa warzone vondel meccsből, miután nagyjából hasonló ideig "daráltuk" egymást az enemy-vel - én haltam, és nekem csak ennyi damage-et adott: 1 hit - 2 damage. Namost, ha jól emlékszem éppen a PDSW-t goldoztam, és 10m-en belül volt az enemy, és a PDSW legkissebb sebzése 14,7m alatt 24 ... na most akkor hogy is van ez??? És ilyen eset rengetegszer van, csak nem csináltam eddig képernyőfotót! Lehet rosszul értelmezem a képet, javítsatok ki, ha tévedek!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest