Új hozzászólás Aktív témák

  • Spizzi

    tag

    válasz oriic #260 üzenetére

    Sikerült nekem is kipróbálni igaz még nem a megszokott kis PC-men hanem haver PS-én, de azért már megtudok fogalmazni egy kisebb kritikát.

    A gunplay szerintem nagyon jó, én nem értem a fentebbi kommentekbe a fikázást, az meg, hogy CW-hez hasonló egyenesen világi baromság. A legközelebb az MW2019 gunplay-hez áll, tehát hála az égnek eltüntették az MWII-re jellemző óriási és már-már zavaró visual recoilt. Ennek köszönhetően 50 méterről messzebbre is lehet lőni egy normális és effektív pattern-t, nem olyan mintha gyerekek próbálnának elsőnek lőni éles fegyverrel.

    A fegyver hangok, hát itt egy picit vegyes az összkép, mondjuk úgy többé-kevésbé tudták hozni az Infinity Ward-ra jellemző minőséget ezen a téren. MW epizódhoz méltóan, hangos, basszusos a lövés hangja, csak néhány stukinál még mindig meg van ez a tipikusan Sledgehammerre jellemző "lézervetős" hatás, nem zavaró, egyáltalán nem olyan mint a Vanguardban, szóval ez deal breaker biztos nem lesz senkinél.

    A grafika az érdekes kérdés. Textúrák szintjén semmit nem változott, viszont mégis sokkal szebbnek hat a játék egy csomó helyen. Ezt többnyire annak köszönheti, hogy maga az art design lett jobb, jobban passzol egy ilyen jellegű játékhoz, illetve a másik, hogy a fények és árnyékok valóságosabbnak hatnak, + több a környezeti effekt a pályákon, mint pl. a köd, szálló por. Az is tetszik, hogy visszahozták az MW2019-re jellemző napszakokat, ezzel az éppen felkelő/lemenő nap stílussal, emiatt sok helyen szűrt fény van és koherensebb az összkép a szürkésbe hajló árnyalatok miatt.

    A hangokról nem merek írni semmit, az MWII-nél már eljátszották ezt a gusztustalan lépést, hogy a betába érdekes módon mindent hallottam normális hangerővel a megfelelő helyről, aztán már 1 éve kint van a játék és még mindig alulról hallom az embert aztán rám ugrik felülről. Maradjunk annyiban, hogy most megfelelő, aztán majd elválik, hogy a Sledge is eljátsza e ugyanazt mint az IW.

    A multiról nem igazán tudok mit írni. Ez nem meglepő módon egy CoD... na de hálistennek a jobb fajtából, nincs benne semmi új megfejtés de legalább nem is próbáltak meg új dolgot kitalálni vagy felhígítani. Classic minimap, fast movement, normális működő slide cancel, stim boost, jumpshot, azonnal aktívak a perkek stb.. mi kell még? Ezek jelenlétével máris superior állapotba kerül a MWII-vel szemben. A mapok értelemszerűen jók, a fegyverek kellően erősek, a TTK nagyon jó, a flow kiváló, pörgős, akciódús de még sincs ez a Treyarchos vagy echte 0-ról épitett Sledge játék tipikus "árkádossága" jelen, érződik, hogy a nevében nem dísznek van ott a Modern Warfare név.

    A megfelelő jellemzés talán ez lenne:

    33% MW2019 33% MWII és 33% Vanguard, azt a maradék 1%-ot meg megadom az új és egyedi, eddig nem látott ötleteknek ;]

    Ebben az a jó, hogy a Vanguard azért egy stabil 50%-ban MW2019 volt akármennyire is próbálják utalni sokan (főleg az art meg a tematikája miatt egyébként de nem a gameplay miatt), ebből értelemszerűen egyeneságon következik az, hogy a MWIII inkább hajaz az MW2019-re gameplayben mintsem a MWII-re.

    Részemről már egy esti 2-3 órás bétával jobban szórakoztam egy számomra idegen és nem kézre eső platformon mint az elmúlt 1 évben az MWII-el összesen. Nem érződik annyira lelketlen, identitás zavaros játéknak mint az, így ez sokkal jobban szerethető...sokkal gyorsabban megszerethő és izgalmasabb is játszani vele. Szóval marad a Vault Edition és nem lesz refund, összeségében még talán azt is kimerem jelenteni, hogy pozitív csalódás.

Új hozzászólás Aktív témák