- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
Persze, jó dolog a környezetvédelem, meg minden...De én akkor is ezt szeretném minden reggel hallani Nem beszélve egy jó 300D-ről, meg a gyönyörű traktor hangjáról Nekem minden szép ami dízel... Egy rozzant Avia-nak is szép hangja van
Amúgy, ez a gáz nem gázos?( ) Szóval értem én hogy jó meg minden, de mégis csak belebarmolnak a kocsi dolgaiba, ami annyira nem szimpatikus... Ha olyan lenne, hogy betöltöm és megy, mint az E85, kb, akkor oké lenne. De én pl nem szeretném, ha az X éve jól működő autómba beleraknának ilyesmit.
Smoke & Torque
-
Rick4
félisten
válasz Szplöttyy #60 üzenetére
Nem tudom, mi számít annak, az új (értsd 2-3 éves) rendszerek már hengerenkénti injektoros szekvenciális rendszerek, akár turbo-s kocsiba is mehetnek, elvileg egy injektor emulátor emulálja az injektorok működését, a gázos computer meg eltanulja a benzines computertől. Nem nagyobb belepiszkálás ez, mintha kicserélsz valamit nem gyárira, ráadásul már egy jóideje jönnek ki gyárilag kettős benzin- gáz üzemre átalakított Skodák is ahol megmarad a garancia is. Igaz ezeket is itthon szerelik be utólag. Ezek már kompletten, egységcsomagban megvehető cuccok, nem kell barkácsolni, szigszalagozni, meg kapcsolót fúrkálni a műszerfalra.
Engem nem zavar, hogy belepakolják, azt is melléteszem, hogy a benzines rész csak be van lőve minden kocsiban, van egy alapprogram, és kész, ennél ugye meg minden kocsiban egyedileg belőve, akár hetente tesztelve, átállítva egyes paraméterek.. Nekem bejön, hibátlanul dolgozik, nincs vele gondom, és még jól is járok.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
bambano
titán
válasz gamerkiller #2 üzenetére
A szalonból kihozott autót nem tudod NEM bejáratni. A motorvezérlés nem hagyja.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Winner_hun #31 üzenetére
lpg-t nem nagyon lehet hidegen indítani, mivel a folyadék->gáz átmenethez energia, konkrétan meleg kell és ha ez nincs, akkor megfagy a reduktor. Ez nem jelenti azt, hogy egyáltalán nem lehet gázzal indítani, de az inkább határeset, mint üzemszerű.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
parandroid
nagyúr
A témát kitakarítottam, Zolás és Rick4, mivel egyiküknek sem az első esete volt, hogy illetlen hangnemben feleslegesen nekiesnek valakinek, elmentek 3 napra pihenni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Szplöttyy
senior tag
Akkor tényleg jó ez a gáz Nem tudtam, hogy ennyire fejlett szintnél tartunk...
Én ott ragadtam le, hogy behozzuk a nagy nyugati autót, bojler a csomagtartóba, beletákolva a gáz, hogy mégse egye le a gatyát, és akkor Mv6 own De gáztartály hol lehet? Mert a csomagtartóba nem jó, mert sok helyet foglal... Pótkerék helyére nem jó, mert kell pótkerék is, meg az amúgy is elég pici tartály, nem?Dízelt a hangjáért? Meg a karakteréért Én inkább a dízelek fejlesztésére szavazok, mint mindenféle villanyautóra. 1.2TDi Lupo elment 3literrel... És azt se ma hozták ki.
Smoke & Torque
-
parandroid
nagyúr
válasz Szplöttyy #68 üzenetére
A kis lökettérfogatú dízelekkel jelen pillanatban az a gond, hogy ha nem megy a turbó, akkor semmiféle dinamikáról nem beszélhetsz. Turbóval hozzák egy normális méretű benzines teljesítményét, igaz kisebb fogyasztással.
Cégnél 1,3-as turbós Corsa és Combo a céges flotta zöme, előbbihez még ok ez a lökettérfogat, utóbbinál irtó nagy szívás. Még a régi 1,7-es szívódízelek is jobbak voltak, nem is beszélve arról, hogy ha erőltetik ezeket a motorokat (márpedig egy Combo méretű autót cipeltetni velük erőltetés), akkor ezek sem túl gazdaságosak. Az tény, hogy nagyon óvatosan, a dinamikát nélkülözve hajtva a Corsák elmennek 4,5l/100km fogyasztás körül. A Combókat nemigen tudják 6 alá kihozni a kollégák, de a Corsákkal sem nehéz 6 fölött megetetni. 1600-as fordulat alatt meg mindegyik úgy megy, mint egy döglött csiga, szemben a régi 1,7-es dízelekkel, amik alajkáraton elhúzták az autót.
Mindent összefoglalva: a kis lökettérfogatú dízeleknél dízeles karakterről nemigen beszélhetünk...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
bambano
titán
válasz parandroid #69 üzenetére
Ha nem erőltetem az 1.6-os benzines astrát, ami azért mégiscsak nehezebb, mint a corsa, akkor 5 literből eljár. Mondjuk ez inkább országút, mint város.
A kis dízelekkel meg a fő bajság az, hogy amikor időnként drágább a gázolaj, mint a benzin és amikor mindig sokkal drágább a dízel motor, mint a benzines, akkor igen keskeny az a megtakarítás, amit a díízel hoz, viszont ha egyszer is elromlott valami (mert el szokott minden autóban), akkor a dízel javításával rögtön buktás lesz a választás.
Maradok a nagyobb szívó benzines híve
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Voyage
aktív tag
1.6 benzines 100 lovas?
H vagy G esetleg F?
Nekem is 1.6-os 5 ajtós G astra van, benyás, bp-n belül kb 8 liter, bp-gödöllő között kb 7liter.
Pályán 6 alá nem tudom vinni, és abszolút nyugodt, papis vezető vagyok, 2500-2700 fölé nem húzom, de általában már 2300körül felváltok, 50-nél már 5.-ben vagyok...
Ennél kisebb fogyasztást nem tudok összehozni sehogy.sehttp://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
fekeandras
őstag
válasz parandroid #69 üzenetére
Hát az említett Lupónál ha megy a turbó akkor sem kell a kormányba kapaszkodni...
-
parandroid
nagyúr
Nekem is van egy 105 lovas 1,6-os G Astrám, amíg párom járt vele munkába, csak néztem, hogy kereken 6l körül tartja a fogyasztást. Én olyan 6,6 körül járok vele, autópályán azért 7 fölött. Papis az nem vagyok, szeretem a hangját magasabb fordulaton. Ellenben a megengedett legnagyobb sebességekre mindig odafigyelek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Szplöttyy
senior tag
A kis dízelek tényleg nem váltják meg a világot, de pl egy Ignisbe, bőven elég az 1,25DDiS, vagy a Puntoba az 1,3multijet. Szerintem. Aki dinamikusabb autózásra vágyok, az vesz mást. Én személy szerint maradnék a dízeleknél, benzinesből..hmm... Esetleg egy WRX Sti, bár akkor már Boxer Dízel
Szóval, én maradok a dízel mellett, de nem vagyok elvakult, elismerem hogy van olcsóbb/jobb, meg minden, de nekem dízel kell
Smoke & Torque
-
Voyage
aktív tag
válasz parandroid #74 üzenetére
Gondolom akkor már az újabb fajta, facelift utáni G Astra.
Ez sima 100 lovas, első generáció, 2000-ből.
Többet fogyaszt, mint a facelift utáni motorok.
Azt én is betartom, kivéve a 30-as táblákat.
Itt az utca végébe főút van, 30-as tábla, semmi nem indokolja.
Mikor a rendőr elhúzott mellettem megkülönböztető jelzés nélkül kb 70-el, akkor ledudáltam, azóta se tartom be.
Megyek 50-el...Szplöttyy:[link]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Szplöttyy
senior tag
válasz fekeandras #76 üzenetére
(#77) Voyage ott a link rendesen, valamit elszúrtam
Voyage, köszi!Twin turbo Cummins smoke at idleEz talán jó lett
Smoke & Torque
-
fekeandras
őstag
Ez a füst mennyiség már okádék.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz fekeandras #79 üzenetére
Pont az a jó benne Ezek azon versenyeznek, kinek kormol jobban a gépe
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz fekeandras #81 üzenetére
Nem szüttyögnek 1,9TDi-vel 6liter V8 twinturbo, oszt' kész
Smoke & Torque
-
fekeandras
őstag
válasz Szplöttyy #82 üzenetére
De mire jó ez?Több ismerősömnek van dízel versenyautója de ilyen füstöt egyik sem okád.De még az utcára kicsit kontár módon felhúzottak sem.Sőt egyre inkább azon van mindenki, hogy a lehető legkevesebb füst jöjjön ezek meg ezt élvezik.Tipikus mindent leszarok amcsi laza csávók.Az ilyennek a kertjébe meg az ablaka alá állítanék 3-4 ilyen dögöt és 0/24ben túráztatnám.Kíváncsi lennék meddig tartaná jó poénnak.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
Így kell ezt csinálni kérem. USA rendszám oda parkol ahová akar, büntetést nem hiszem hogy valaha is kézbe kapná, lopóautó nem tudja elvinni mert legalább akkora ha nem nagyobb, ekkora kerékbilincs meg nem létezik. Ja és lassan a budapesti utak indokolttá teszik.
-
SpeedR
őstag
Ha amcsikról és a dízelről van szó, akkor nem maradhat ki ez a vid sem: [link]
-
Winner_hun
félisten
-
fekeandras
őstag
válasz Winner_hun #87 üzenetére
Jézusom.
-
Winner_hun
félisten
-
Szplöttyy
senior tag
Nekem tetszik a füst, mert poén, de tényleg nem szép dolog. Bár mikor az új K rendszámos A8 okád ki ilyet...
Ez a videó meg.... Nézi a világtérképet "Where are we?!" Bazeg, ennyire degenerált idióták... Meg a szőke csaj... Áhh
Smoke & Torque
-
!Overdose!
őstag
válasz Winner_hun #87 üzenetére
No comment.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Amikor én vettem akkor azt mondták ne nagyon hancurozzak vele 2500fordulat felett ill 130km/felett.Kb 600-1000km.4*** körül meg olajcserét csináltattam.
[ Szerkesztve ]
-
viharhozo
addikt
válasz parandroid #69 üzenetére
A kis lökettérfogatú dízelekkel jelen pillanatban az a gond, hogy ha nem megy a turbó, akkor semmiféle dinamikáról nem beszélhetsz.
En ezt nem igazan tudom ertelmezni se. A kis dizelek maximalis nyomateka ~200 Nm, ez jellemzoen ~1500-as fordulattol mar rendelkezesre all. Az 1,6-os, 110-120 lovas benzinmotorokkal siman versenykepesek.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
Voyage
aktív tag
válasz viharhozo #95 üzenetére
Igen, azért áll rendelkezésre, mert ott már megy a turbó.
Ülj be egy dízel, és menj vele úgy, hogy ne hagyd, hogy a turbó bekapcsoljon, azaz 1500 alatt autózz.
Kb szart se érnek ott....http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
parandroid
nagyúr
válasz viharhozo #95 üzenetére
Papíron. Én viszont napi szinten vezetem mindkettőt. Ég és föld a különbség. Arról nem is beszélve, hogy az 1,3 turbódízel 1600 RPM-en kb. pont annyira nyomatékos, mint 3000 RPM-en, vagy akár fölötte, benzinesnél pedig ahogy megy feljebb a fordulatszám, úgy lesz egyre több a nyomaték. Egyszerűen hamar kifogy belőlük a szusz.
Nem azt mondom, hogy rossz motorok, csak azt, hogy ahhoz képest, ahol technikailag, vagy teljesítmény terén jelenleg állnak, ahhoz képest irdatlanul drágák, és meglehetősen sok kompromisszumot jelentenek. Ár-érték arányban egyszerűen kevés esetben racionális választás egy ilyen.
Nagyobb dízel megint más kérdés, bár nekem azok sem érnék meg a felárat, nekem a legjobb választás egy átlagosnál éppenhogy nagyobb (1,8 körüli) lökettérfogatú benzines. Bár már régóta szeretném kipróbálni, hogy mit tudnak a kicsi, de turbós benzines motorok: jó lenne kipróbálni egy új 1,6-os, benzines, turbós Astrát pl.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Szplöttyy #98 üzenetére
Azért nagyon fura, ha egy motor nem húz alacsony fordulaton, mert ha egy előzésnél, kikerülésnél, vagy akár indulásnál beragadsz, akkor az autó átlagos dinamikájához képest egyszerűen nem is gondolsz rá, hogy hiába adsz gázt, hosszú másodpercekig úgy fog menni az autó, mint egy alulmotorizált literes benzines. Roppant kellemetlen élmény tud lenni, amikor hirtelen lenne szükséged egy kis fürgeségre. Ha beindul a turbó, onnét már persze nincs gond, de addig kész katasztrófa. a váltóval való gépészkedés pedig körülbelül ugyanekkora időveszteség, ha későn jut eszedbe, hogy milyen autóban is ülsz, és hogy ez bizony nem fog innét megindulni. Arról nem is beszélve, hogy ha gyakrabban fordul elő ilyen szituáció (pl. a Körúton kell menni a pesti forgalom idióta ritmusában), akkor már ott is vagy egy 7 liter körüli fogyasztásnál, holott a motor kényelmesen, 2000 RPM körül hajtva tényleg tudja a 4 litert is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ ASUS ROG Ally (AMD Z1 !!Extreme!!) + 3 hó XBOX pass + 20k Ft értékű Dokkoló
- iPad Pro M2 12,9 128GB wifi bontatlan 1 év Apple garancia
- Eladó szépséghibás ÉRINTŐS Lenovo L13 Yoga Gen2 - i5-1135G7/8GB Ram/256GB SSD/13,3 FHD
- ASUS GeForce RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 256bit LHR (DUAL-RTX3060TI-O8G-V2) Új ventillátorokkal
- Teljesen új Samsung Z Flip4 5G 8/128GB Bora Purple színben eladó (bontatlan+garancia)