Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Czo

    őstag

    válasz DarthSun #104073 üzenetére

    Sott ugye, ez nem "csak" virtualizalt. Marmint, a 3D Mark 2001 kodja az x86, azt a Windowsban levo ARM-x86 emulator forditja ARM-ra, aminek van szeirntem hatalms overheadje. Ehhez lehetne futtatni valami CPU benchmarkot, hogy kideruljon mennyire. Majd erre az allapotra jon meg ra a virtualizacio overheadje, grafikanal pedig jon a vmware driver overheadje, ami valoszinuleg nem DX8-ra van optimalizalva es ez forditja at az Apple sajat Metal API-jara a grafikai hivasokat (amikrol nem tudom, hogy mennyire hasonlo a ketto rendszer gondolkodas modja, mert egyiket sem programoztam). Igazabol, en annak is rettentoen orulok, hogy ilyen cimek elindulnak.

    NFS3-at probaltam egyedul elinditani, az "nem ment". Az erederti verzio az "elindul", ha Win98-ra rakom a kompatibilitast, meg strictre az x86 emulaciot, viszont a 3DSetup nem indithato el, mert azt irja, hogy "Error! Could not open game rergistry key". Igy csak software rendererben megy, cserebe grafikai glitches ( [kép] [kép] [kép] ). Bejon a palya is, menni is lehet, hang is van. (video link).

    Talaltam valami modern patchet (meg nem mondom, hogy hol), ezzel el tudom inditani D3D-vel, van gyorsitas is a menuben (megvan a csak 3D gyorsitasnal meglevo animacio, stb), viszont a jatek nem indithato el, a loading csik kb 95%-nal megall. Task managerbol kell megolni.

Új hozzászólás Aktív témák