- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- Szolgáltató router után Tp-link router
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Újabb robottaxis balesetekre derült fény
- OpenWRT topic
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Bitcoin topic
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predatorr
őstag
Csak hát azok áttételek, amelyek miatt minden e-bringa használhatatlan. Szabályosan közlekedhetnék 45-50km/h-val, de a böszme szabályozás miatt nem lehet, még tekerni sem. Hagyományos túrabicajomat is át kellett építenem, mert vagy teljes felszereltségű bringákat árulnak, vagy gyorsakat, csak normálisat nem kapni sehol. Ezen sincs háthátsó lámpa sárhányó, csomagtartó, elméletileg fforgalombargalomba sem hoizhatózható (itt unta m megmeg a szerkesztő szarságait).
"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."
-
Predatorr
őstag
Én csak egy első kerekes, visszatöltős motort szeretnék, csak az erősebb hegymenetekhez (teleszkópos elsővilla) és fékezéshez, töltéshez, h a hagyományos hajtásból ne veszítsek, de sehol, senkit nem találtam aki értene hozzá, és mostanában ilyen motort sem látok raktáron. Ha más hajt, akkor jó egy robogó harmadennyiért, legalább nem tart cheaternek minden normális bringás.
"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."