Új hozzászólás Aktív témák

  • l.skywalker

    félisten

    válasz Gombinyó #26004 üzenetére

    És mire hivatkozva törlik? Másfelől én az ügyfélszolgálattal beszéltem, nekik sincs ráhatásuk arra, hogy mi számít és mi nem megtörtént szerződésnek értsd.: érvényes rendelésnek.

    Az ÁSZF az iránymutató ebben és az edigital jogi személyzetének a leleményessége. De ahogy korábban három szempont már felmerült:

    1. Mi a nagyobb bukta? Lenyelni azt, hogy elvész a profit (számoljunk mondjuk 100 rendeléssel mondjuk 90ezer forint veszteséggel konzolonként - a beszerzési árat nem tudom így azt nem tudom bekalkulálni=ez 9millió forint.) Vagy esetleg szembenézni azzal, hogy nem tartják be a saját ÁSZF-jüket és akkor a GVH fog 100 darab One X miatt rájuk verni párszázmilliós bírságot?
    2. Az ASZF-ben van egy fontos pont: (5.2)
    "5. AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS
    5.1. Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja az Ügyfelelt arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.

    5.2. E visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és az Ügyfél között."
    3. Best-buy topikban egy ember már kapott visszaigazoló sms-t és e-mailt, hogy átveheti

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

Új hozzászólás Aktív témák