- MinDig TV
- DIGI internet
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Mobilinternet
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
Köztudott, hogy dízel párti ember vagyok.Ennek ellenére semmi értelmét nem látom a dízel versenyautóknak.Dakaron ahol a fogyasztás is számít vagy a 24órás hosszútávú versenyeken van létjogosultsága dízelnek de a túraautó bajnokságokból kizárnám őket.Csak hát qrva jó reklám ez a seat -nak.
-
fekeandras
őstag
Akkor még AUTÓkat gyártottak csupa nagybetűvel, meg hát nem a garancia periódusra terveztek az autókat mint ma.Nem volt teletömve elektronikával, a G4 ben pl hiába kapcsolod ki az ESP-t gyorsuláskor nem szól közbe de ha kézifékkel megcsúsztatja az ember a kocsit magátol visszakapcsol és "megfog".Micsoda szar már ez...
#291: És a motorban szinte semmi sem ugyanaz mint az utcai verzióban .De ez az átlag vevőt nem érdekli. TDI de f@x@! Toljuk neki, aztán jön a sírás, hogy de nagy szar mert 30000nél cserélni kellett a turbót + eszi az olajat, stb ... A dízel nem versenymotor nem való a WTCC -be.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
Ilyennel kezdtem kb. 25-26évvel ezelőtt.Csak az narancssárga volt...
#319: Ne húzd már fel magad ilyeneken. Az ember butaságokat beszél több topikban is, mindenhová beírja az über seat győzelmet = mindenhol leoltják...
Ha ettől neki jobb hát tegye. Lazíts ...[ Szerkesztve ]