Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz guftabi96 #9507 üzenetére

    A boppal önmagában semmi gond nincs. Annak van (volt) egy szabályrendszere, amit előre lefektettek.

    Aztán felrúgták és mostantól jön a random bohóckodás. A kinek mennyit hova adjunk hasraütés szerint, most épp kit akarunk elől/hátul látni. Erre javasoltam az IQ tesztet, nem a bop-ra, mert amit most csinálnak az nem bop. Ez IOP: imbalance of performance

    [ Szerkesztve ]

    SoftDirect - Windows és Office licencek | evDirect - villanyautós gyorstöltők

  • Male

    nagyúr

    válasz guftabi96 #9507 üzenetére

    Ahogy schawo is írja, nem az a baj, hogy BoP van, arra szükség van ennyire különböző autók esetén. A probléma hogy rendeztek egy BoP tesztet, ami alapján belőtték ezeket az értékeket... majd a 3 VB + 1 nem VB, de gyors versenyzőből álló Hyundai kezdett elhúzni a többiektől, erre még meg sem várva a kompenzációs súlyokat, már elkezdték átvariálni... 3 versenyhétvége alatt kétszer... és közben még belépett a kompenzációs súly is, amit most ismét olyan eredményekből számolnak, amit egy másik BoP-vel értek el az autók, ami meg aztán végképp értelmetlen így...

    [ Szerkesztve ]

    \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ALLEZ AMÉLIE!!! //////////////////////////////////////////// Forex programozás: https://forex.kismunka.hu - Webfejlesztés: https://ozweb.hu

  • Ventur@

    senior tag

    válasz guftabi96 #9507 üzenetére

    Igen a TCR velejárója, de egyben negatív hozadéka is, hogy minden versenyre más-más BoP-ot találnak ki. Ki sír jobban, az jár jobban. A probléma az is, hogy a WTCC súlybüntetését és még mellé a TCR BoP-ot is megkapja a legjobb autó. Vagyis a Hyundai duplán van sz*patva, de nem kicsit...és nekem nem az fáj, hogy nem Norbi van elől, mert bár szurkolok neki, de nekem az izgalmas versenyek kellenek. Na még azt sem nagyon láttam idén, inkább csak püfölték egymást. Ha nézted a hétvégi TCR Europe közvetítéseket, akkor láthattad, hogy az volt a túraautózás, nem a világkupa :) .

    Az tény, hogy a Hyundai friss fejlesztés - igaz a Honda is - és kompenzáljuk a régi fejlesztésű autókat, de ez amit most csináltak, ez egy övön aluli ütés volt az egész túraautózásnak.

    (#9505) schawo: Bánja a f*szom, hogy mi szerint. Az általad felsoroltak bármelyike értelmesebb lenne, mint a mostani számítási rendszer :DDD .

    Ha azt nézzük itt milyen szarul mentek - vélhetően szándékosan is - a Hyundai-ok, akkor Vila Real-ra nem csak a -2.5%-ot kapják vissza, hanem még 20 mm-el lejjebb ültethetik az autót, de még a 60-as csomagot is meg kellene vágniuk. Igaz, akkor viszont akár még kört is adnak a mezőnynek :D .

    Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

Hozzászólok Aktív témák