Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • guftabi96

    addikt

    válasz Rotyi #10616 üzenetére

    És már nem az első eset az elmúlt -akár 5 évben-, hogy hasonló dolgok történnek a WTCC/WTCR háza táján.
    Már eleve az gusztustalan, amit a Lynk&Co csinál. Kb a TCR megcsúfolása.
    Saját konteó: részben szerintem köze van ennek is ahhoz, hogy a VW és az Audi is befejezi a WTCR támogatását. Gondolom hamarosan jön a Cupra bejelentése is.

    Szerintem most kezdődött el a TCR (és egyúttal a WTCR) hanyatlása.

    Nem kell majd sok az ETCR-nek, hogy az legyen a fő sorozat. Már 3 autó biztosan van és kötve hiszem, hogy ne lenne ennél sokkal több a későbbiekben.

    Közben bejelentették a TCL kategóriát, ami egyfajta belépő szint és az R2 kategóriával sok közös dologgal.
    Termelési adatok: Olyan modellek, amelyekből legalább 5000-et gyártottak már
    Minimum súly: 1,000 kg
    Maximális teljes hossz: 4,200 mm
    Maximális teljes szélesség: 1,950 mm
    Maximális tengelytáv: 2,600 mm
    Motor: Turbófeltöltős, benzines, 1333 cm3-ig
    Maximális teljesítmény: 200LE
    Hajtómű: Elsőkerék-hajtás
    Kevés módosítás a tömeggyártású autókon: Karosszéria és aerodinamikai módosítások (hátsó szárny, splitter, stb.)

    #KeepFightingMichael | #JB17 | "People = Shit"

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés