Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
Ahhoz képest, hogy a szombati nap milyen gyászosan unalmas és gáz volt, a vasárnap az meglehetősen izgalmas lett. Voltak azért nagyon szép csaták (főleg Coronel alkotott nagyokat). Mondjuk a két Alfa-s....hát nagyon el voltak tájolva az öreg olaszok. ...és ha már öreg olasz, akkor a kis kopasz a lehető legtöbbet kihozta a hétvégéből . Sajnos a szombat elvett Norbitól min. 20+ pontot és ez már most nagyon hiányzik, pedig csak most kezdődött a szezon. Le a kalappal Erlacher előtt, sejtettem hogy jó az inas és örülök, hogy itt van a mezőnyben. Guerrieri nekem kicsit most csalódás volt. Nem nagyon találta, hogy merre az arra, valamint Coronel is csak szenvedett - bár volt pár jó csatája. Ha a szombatot nem számítjuk, akkor Zengőék - számomra - egészen jól mentek, viszont sokat kell fejlődniük, mert láthatóan az autó alkalmas min. Q2-re és akár győzelemre is a fordított rácsos versenyeken. Viszont azt biztos, hogy itt a tizedekért keményen meg kellesz küzdeniük. Audinál az ifjoncok...hááát.... ...ha nincs Shedden és Vernay, akkor ez csúfos egy hétvége lett volna az Audinak.
Jön a hazai menet és remélem kva jó kis versenyek lesznek.
Meg remélem viselkedni fognak a hazai szurkolok Mullerrel szemben. Nem volt szép és sportszerű amit csinált, de a versenybírók is tehetnek róla, hogy ekkora felhörrenés lett az egészből.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Ahogy az várható volt az egyik szabadkártyás Nagy Dani lesz a M1RA-val: [link]
Viszont ez a BoP+kompenzációs súly+20 kg nem fogja megkönnyíteni a helyzetét ebben a mezőnyben. Szerintem max. mezőny közepe amit el fog érni.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9078 üzenetére
19+ autó? Az igen . Több, mint a tavalyi WTCC mezőny, ami kicsit elég ciki így visszagondolva .
Sajnos nekem idén is kimarad a hringi forduló. Keret még lenne is rá, csak igazából máshova kell az a zsé. Pedig annyira mentem volna. Gondolom innen mennek páran, azok gondoljanak rám egy-pár jó fotóval - főleg a hostessekről .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9104 üzenetére
Akkor nem csak nekem volt undorom a stream alatt a magyar kommentektől. Az állandó, zsigerből jövő Muller utálattól agyfszt kaptam és a 3. körtől ki is kapcsoltam a kommenteket. Szörnyű volt olvasni addig is a sok buta "szurkoló" buta hozzászólásait.
Futam alapvetően tetszett, csak a rajt nem . De utána jó volt, Norbi a végén szépen hintába tette Mullert, csak kár hogy nem maradt elég kör a két Honda-t elcsípni. Nagy Dani előtt le a kalappal, mert nagyon jól ment. Zengőék meg megint bent az erdőben .
Viszont most ez a súlyozás, hogy volt Atinak és Daninak? Mert ugye most úgy van a mezőnynek, hogy: BoP+egységes 60 kg. Dani és Ati erre kapott még +20-at? Vagy ők csak BoP+20 kg-al mentek? Ez nem teljesen tiszta .
Holnap kell megint egy Norbi pole, aztán egy győzelem a 2. futamon, az elsőn meg top 5-be jutni és elégedett is leszek .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Állítólag elvették Tassi idejét, így mégis Huff - Dani kettős indul az első két helyről. Van ám fejetlenség .
Viszont Norbi és Tarquini nagyon oda pakolt a mezőnynek és ez így Citroen szagú erősen. Ha ezzel nem kezd valamint az FIA, akkor a 4 Hyundai fog versenyezni a bajnoki címért. Ami mondjuk jó, de még sem.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Jó verseny volt ez a 2. futam. Izgalmas, harcos és jó pár előzéssel. Daninak ha nincs a 20-as csomag, meg lett volna Huff, de így is nagyot ment . Norbi szerintem kihozta a maximumot és nagy grat Zsoltinak a 2 Vk pontért .
Most pedig jöhet egy Norbi győzelem .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Ez a 3. futam nem lett valami izgalmas, az eső ellenére sem. Viszont le a kalappal Dani előtt, szerintem a lecke fel van adva a TCR Europe mezőnyének. Zengősök itt jól mentek, kérdés hogy ezt át tudják-e vinni a következő futamokra, mert most messze a legjobb Cupra-sok voltak. Viszont kicsit csalódás, hogy Norbi remek rajtjai eltűntek és ezzel odalett két "biztos" győzelem. Ahogy a sz*r marrakeshi hétvégén elvesztegetett pontok, úgy az itt eldobottak is már most látszanak, hogy ezek hiányozni fognak év végén.
Tarquini előtt meg le a kalappal. Beton stabil az öreg .
Alapvetően jó hétvége volt ez és látszik, hogy ezek a TCR autók sokkal jobbak túraautózásra (Shedden is hogy betette a Mansel utáni balosba a 3. futamon, nem tudom ki ellen . )
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9128 üzenetére
Nagyon nagy szerencse. Tarquini az eddig megszerezhető 174 pontból 118-at megszerzett!!! Nincs mese Norbinak, innentől mini-bajnokság, mint tavaly a WTCC-ben, hogy aztán legyen esélye. Csak hogy ebben a kompenzációs súly sem fog segíteni neki . Kemény menet lesz ez, mert ott van a Honda (All-ink) és bizony Huff-ot sem szabad leírni.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Rico Muerte: Te miről beszélsz? 2. futamon nem tudta lerajtolni a Honda-t, majd a kakaskodás miatt mentette, amit lehet és ebből lett egy 3. hely Mullerrel szemben. 3. futamon eljött 1-2-ben a két BRC Hyundai, de ott volt a nyakukon Muller, aki nem ma kezdte a túraautózást + ott volt lőtávon a 2 Honda. BRC célja az volt, hogy maximális csapatpontot elhozzanak. Ha leáll a két BRC autó csatázni, akkor Muller kimakkolja a futamot.
2. futamon Guerrierire ugyanúgy rászóltak, hogy ne támadja Ehrlachert, mert ilyenkor a csapat ez első!
Ja és itt is, mint minden csapatsportban, van egy előre megbeszélt terv.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Motion_Blur #9152 üzenetére
Meg is van a kedvenc képem. Ezek a KW-sek mindig olyan csajokat tudnak hadrendbe állítani, hogy.... .
(#9150) guftabi96: Pedig nem kellene ereszteni, mert amit csináltak az össze WTCR-rel kapcsolatos Fb oldalon a hazai "szurkolók", az úgy a legalja.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9164 üzenetére
Komoly kis mezőny jött össze a TCR Europe-ra is. Végre nem olyan, mint a tavalyi 9-10 fős (1.6-os szívókkal 15-re felduzzasztott komolytalan) mezőny. Lehetne már hétvége .
Közben Huff újból bejelentkezett a CTCC-be és ismét VW-el megy (SAIC VW333 Racing).
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
26 fővel vág neki a TCR Europe mezőnye! Huszon hat : [link]. Köztük ugye három magyarral: Nagy Dani, Jedlóczky Márk és Tassi Attila.
Azért a tavalyi 9-10 főhöz képest ez meglehetősen elég nagy ugrás. Na, akkor hétvégén autósport nézés
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz szilva01 #9173 üzenetére
Június 7-8-án lesz a hungaroringi forduló : [link]. Na, ez nem biztos, hogy jó infó, mert a Hring oldalán a naptárban, meg Jún.14-16-ra van írva ETCR . guftabi96 meg augusztusra írta .
(#9174) A Zéé: Gondolom nem akar a Europe mezőnye lemaradni a nagytestvértől (WTCR), ahol szintén vannak kilométer hosszú nevű csapatok .
(#9175) guftabi96: Na, ezt nem tudtam, de azért a 20+ fő is már komoly előrelépés . Lényeg, hogy legyen hétvégén Yt-on közvetítés .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
Ventur@
senior tag
Gondolom mindenki tudja, hogy ma délután elkezdődik a TCR Europe is . A TCR TV-n fogják élőben adni a két futamot - sajnos időmérőt nem -, szóval aki kíváncsi majd rá, az itt megnézheti: TCR TV - Youtube. Idehaza a Sport 1-en az első futamot élőben adják (szombat 14:30), de a másodikat már csak felvételről (vasárnap 18:30-kor).
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz vwpolopg #9200 üzenetére
Ennyi van a Hyundai-ban és láthatóan nem hatotta meg a BoP módosítás. Legalábbis ezen a pályán nem jött ki. A Cupra-nak valószínűleg jót tett, az Audi-nak meg talán. Honda pedig szerintem maradt a Hyundai mögött. Tassiról azt írták, hogy influenzásan van kint, szóval ha rendben lenne, tuti top10-ben volna. Jedloczky meg a pályával ismerkedik, de az látható, hogy az autóban benne van a top5-ös idő.
Meglátjuk délután kinek mire elég a tempó .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
TCR Europe - Le Castellet - R1: pdf fájl
Dani 2., Tassi kiesett, Jedlóczky 15. lett. Pályahasználattal voltak gondok, de hát itt van hova kimenni . Kriss Richard nagyot ment, csak hát az utolsó körbe a csapattársa elintézte. Ezúton gratulálok neki, mert ritka amatőr egy megmozdulást csinált. Jöhet a vasárnapi verseny .[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
-
Ventur@
senior tag
Azért ez a 2. futam sem volt gyenge. Borko csak behúzta basszus, de grat neki, mert nagyon odatette az utolsó kört. Daninak ma jutott egy 3. hely, szóval ismét dobogó . Csapattársa ma szerencsésebb volt és 4.-nek jött be. Jó kis csapat lesz ez a M1RA . Tassi - betegen - hozott egy 6. helyet és Jedlóczky is közel volt a pontszerzéshez (11. lett). Comini elszedte tőle az 1 pontot a lesajnált Subaru-val . Bár láthatóan azzal az autóval valami nagyon nem volt kerek, ott a bal hátuljánál. De le a kalappal előtte, mert keményeket csatázva hozott egy vastag pontot.
Jó lesz ez a TCR Europe .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9225 üzenetére
Mivel az Audi Sport Academy (vagy mi a bánat) neveltje, így sok helyre nem tudják rakni, mert a DTM-ben és a Formula-E-ben van gyári Audi program. RX, WTCR, Blancpain, WEC-ben hivatalos gyári programjuk nincs (WEC-ben lehet benne sincsenek. Passzolom ). Na, most egy DTM-be soha nem fog bekerülni, Formula-E meg pláne nem. Ahhoz még apának sincs annyi zsetonja.
Más:
Tényleg 19:30-kor lesz az első futam élőben a hétvégén? Ha igen, akkor lesz mit kalapálni másnapra az összes csapatnál .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9235 üzenetére
Időközben Szabó Zsolti is odaverte a vége felé . Továbbra sem értem mi a t*k*mnek erőltetik ezt a pályát, ezeknek az autóknak. Miért nem lehet csak a sima belső körön menni? Talán még láthatnánk izgalmas versenyt is.
Sebaj, legalább lesz min aludnom a hétvégén .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
60 kg ide, 60 kg oda, így sem fogták meg a Hyundai-okat. Újabb BoP módosításra felkészül: Zandvoort .
Mind a két Zengős autóval lett valami, szóval ők meg dolgozhatnak egész este. Ebből nekik nem lesz pontszerzés. Norbi meg remélem megtanul végre rajtolni .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Motion_Blur #9261 üzenetére
Onnantól, hogy Tarquini kiesett Norbinak csak egy célja lehetett: behozni az autót. Mögöttük messze lemaradva Vernay, tehát nem kellett rá koncentrálni. Ha belemegy az utolsó körben Huff-fal szemben egy kakaskodásba, abból - jó magyar szokás szerint - ő húzta volna a rövidebbet. Összetett harmadik helyen van és csak 29 pont a lemaradás. A szar marrakeshi hétvége után nem gondoltam volna, hogy csak ennyi lesz a lemaradás. Holnap megint pontokat kell szerezni és kész. Majd Zandvoort-ban elpicsázza a mezőnyt .
(#9262) szilva01: Nem volt most rossz Norbi rajtja. Huff még a nord-i körre menet megelőzte és nem a rajt miatt. Valószínűleg rosszabbul kezelte a 60 kg-ot. De az látható, hogy még így is a Hyundai a legjobb.
Viszont továbbra is tartom, hogy ide ezek a versenyek teljesen feleslegesek. Remélem Zandvoort odab*szósabb lesz.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz bajnokpityu #9265 üzenetére
Tartom én is azt, hogy túl nagy tempót akart belevinni abba a kanyarba, hogy ha már a Döttinger Höhe-ben nem sikerült Vernay-t megelőzni, akkor ha a csiki-csukiból jól jön ki, a célegyenes végén be tudott volna szúrni neki. Sajnos a nagy tempó miatt blokkolóra nyomta a jobb elsőt, majd a rázókő még dobot egyet az autón, onnantól meg már mindegy volt.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Azt a k...eget : [link]...hát rég láttam ekkora bukót LMPx-ben.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Ciccuka #9270 üzenetére
Angol nyelvű. M4 Sport-ost is megnéztem, de azt inkább nem kommentálom, meg nem is baj ha nem elérhető sehol sem .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Tudom, hogy volt, mert ezt annó a tv-ben élőben láthattam . Én csak azt írtam, hogy ekkora röptetést rég nem lehetett már látni az LMP osztályban .
Más: Fura volt, hogy ilyen későn rendezték az első futamot, de meglepett, hogy nem volt annyira sötét. Bár egy-két onboard kamerából lehetett látni, hogy ha csöppet sötétebb lenne, akkor már sz*rt se látnának. De a hangulata biztos fasza lehetett ott az autóban .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Norbi öt rajthelyes büntetést kap a következő versenyre: [link]
Ez már a második versenyhétvége, hogy el kell ereszteni....a háromból. Míg a "nem gyári" csapat aratott - 115 pont a hétvégén -, addig a "gyári" csapat mindössze 27!!! pontot kapart össze. Gáz, nagyon gáz. Aminek örültünk, hogy Norbi faragott a hátrányából tegnapra, az mára szinte eltűnt. Ezzel a büntetéssel meg Zandvoort-ban kva nehéz lesz...megint .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Marmonkanna #9349 üzenetére
A Huff elleni csatáját díjazták 5 rajthelyes büntivel. Guerrieri legalább nem ütötte ki Norbit. Gondolom én, hogy amiatt kapott 5 helyes büntetést, mivel Huff is pórul járt.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
A cikkhez írtam Fb-on, hogy mutassa már meg valaki, hol volt ott kék zászló, mert én - többszöri és lassított visszanézésben - nem láttam semmilyen zászlóst. Ahogy Motion_Blur is írta, más részen volt - ok nélküli - kék zászlózás - GP körön, a visszafordító előtt.
Egyébként ha volt is zászló, akkor nem értem mire fel lett volna kék. Ha lassan ment volna Huff, akkor fehér zászló, ha pedig kva lassan, akkor sárga zászló. De mondom, semmilyen zászlózást nem látni a közvetítésben. Szimplán benézte Norbi és hit abban, hogy Huff őt is "elengedi".
(#9363) Ciccuka: De megnézném egyszer az inast egy Le Mans 24H-ban, valami GTE Pro kategóriás autóban. Csak lenne végre basszus valaki/valami cég, hogy ne ezeknek a falábúaknak adná a támogatást, hanem az ilyen tehetséges versenyzőknek. Bárcsak.... .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9372 üzenetére
Nevetséges ez az új BoP. Most már rosszabb, mint a WTCC-ben volt a súlyozás. Jelenleg a Hyundai a legnehezebb + emellé most márt a legmagasabb hasmagasságot is megkapta és, hogy ha már lúd, akkor legyen kövér, még 2.5% erőt is elvesznek. Hogy a bánatos f*szba tesztelték akkor anno a közös BoP meghatározáskor ezeket az autókat .
Mondjuk ezzel szerencsétlen M1RA-sok is rábsznak, mert ott is át kell venni Fasza .
(#9373) Petya25: A bajnokság legelején még arról volt szó, hogy egyéni súlykompenzáció lesz. Erre az FIA beintett egy lóf*szt nektek és akkor WTCC szerinti: gyártói súlyozás lesz és kész. Volt is belőle csöppet felhördülés.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9386 üzenetére
Azért ha megnézzük az FP2 eredményét továbbra is az látható, hogy kva szoros a mezőny. Az első 13 autó 1 mp-en belül. Utána 14-23-ig megint. Szóval valakinek csak egy picivel kell többet találni a másiktól és máris előkelőbb helyről indulhat. Norbinak jelenleg 1 mp-et kellene gyorsulni, hogy vasárnap legalább a fordított rácsos futamon jobb helyről indulhasson. Viszont kva sok az az 1 mp, ezt aláírom.
Az kétségkívül látható, hogy a Hyundai-jal nagyon kibsztak.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9402 üzenetére
A Hyundaiok végül tényleg nem tudtak gyorsulni. Norbi 1 mp-et gyorsult az FP2-höz képest, szóval meg volt az amire gondoltam. Más kérdés, hogy közben a mezőny eleje is gyorsult, de azért még így is messze a legjobb Hyundai-os lett. Én azt gondolom, hogy ma ki kell tolni az autó szemét. 14. helyről egy jó rajttal már pontszerző lehet, onnantól meg át kell kapcsolni Muller/Tarquini-stílusba és pöcögtetni a jónépet magam előtt, mert ha megnézzük kik vannak előtte....háááát .
Egyébként meg még mindig 2 mp-en belül van a komplett mezőny. 2!!! és 25 autó!!! Szabó Zsoltit meg a holland herceget ne vegyük a mezőnybe. Kiegyenlítve ki van a mezőny, csak nem teljesen optimálisan...és ezt nem csak a Hyundai-okra értem.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz bajnokpityu #9424 üzenetére
M4 Sport weboldala élőben adja: [link]. Tehát nem a mediaklikk-en, hanem a saját oldalukon .
Más:
Ez a csörte Muller és Norbi között....érdekes lett. Sajnos korábban én nem vettem számításba, hogy Norbi +5 helyes büntetést hozott Nord-ról, így a 19-ről amúgy sem sok esélye lett volna. Így meg már teljesen mindegy. Holnap kell valahogy beverekednie magát a 10 közé. Most csak erre szabad játszania.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Norbi tíz rajthelyes büntetés holnapra, mint az tudjátok:[link].
Erre nem reagálok inkább semmit. Az viszont kicsit cikinek tartom, hogy ennyitől eltörjön a felfüggesztés . Mármint az első érintéstől.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz vwpolopg #9486 üzenetére
Úgy tudom fix mennyiségű gumi áll minden csapat rendelkezésére. Nem biztos, hogy jól emlékszek, de 24 db összesen a 2 autóra, az egész versenyhétvégére. Tehát nem csak 24-re van pénzük, hanem ennyi a maximális, amit használhatnak. Na most, ha a 24-et vesszük, az autónkén 12 gumi és ezt kell beosztani 2 szabadedzésre, 2 időmérőre és 3 futamra. Plusz nekik még az is van, hogy régebbi fejlesztésű gátló van az autóban. Ami viszont tényleg azt jelenti, hogy kevés a zsé. Hringen jól mentek, de azt vehetjük a hazai pálya előnyének. Nord-on egyik Cupra sem ment jól, de itt Zandvoort-ban stabil pontszerző helyen van legalább egy autójuk.
Teszem még hozzá, hogy nagyon szoros a mezőny, mert csak egy kicsivel kell többet találnod, mint az előtted lévők és máris jobb helyzetben vagy. Viszont Norbi távozása óta nem áll össze sehogy sem a Zengő csapat. Sőt, Norbi és Bári Dávid távozása óta.
M1RA hiába "csak" a TCR Europe-ban megy, de meg merem kockáztatni, ők itt a WTCR-ben nagyobbat alkotnának a saját párosukkal. De még Tassiék is.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9503 üzenetére
TCR Europe:
-Kroes-t megbüntették így Attika a második futamon is "dobogós".
-Nagy Dani kapott egy 10mp-es büntetést és +3 rajthelyet Paulsen kiforgatásáért.Helyes, helyes. Jár is a büntetés Kroes-nak, mert nem volt szép, amit Tassival csinált. Daninak is viszont azt gondolom, hogy jogos volt a büntetés.
(#9502) Male: Valamit kezdeniük kell most már a Honda-VW kettőssel is, mert Huff/Ehlracher/Guerrieri jóvoltából erősek lettek...és bizony az Audinak is kijár vissza a "pofon", mert már Nord-on is jól mentek, de Zandvoort-ban meg arattak. Ha ezt nem kompenzálja az FIA, akkor a Hyundai jövőre nem lesz itt. "Gyári" szinten egyáltalán nem, de kétséges egy privát csapat indítása is.
Nevetséges, amit a Hyundai-jal tettek most. Tény hogy ők sem erőltették meg magukat a futamon, de nem is nagyon lett volna erejük hozzá.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9507 üzenetére
Igen a TCR velejárója, de egyben negatív hozadéka is, hogy minden versenyre más-más BoP-ot találnak ki. Ki sír jobban, az jár jobban. A probléma az is, hogy a WTCC súlybüntetését és még mellé a TCR BoP-ot is megkapja a legjobb autó. Vagyis a Hyundai duplán van sz*patva, de nem kicsit...és nekem nem az fáj, hogy nem Norbi van elől, mert bár szurkolok neki, de nekem az izgalmas versenyek kellenek. Na még azt sem nagyon láttam idén, inkább csak püfölték egymást. Ha nézted a hétvégi TCR Europe közvetítéseket, akkor láthattad, hogy az volt a túraautózás, nem a világkupa .
Az tény, hogy a Hyundai friss fejlesztés - igaz a Honda is - és kompenzáljuk a régi fejlesztésű autókat, de ez amit most csináltak, ez egy övön aluli ütés volt az egész túraautózásnak.
(#9505) schawo: Bánja a f*szom, hogy mi szerint. Az általad felsoroltak bármelyike értelmesebb lenne, mint a mostani számítási rendszer .
Ha azt nézzük itt milyen szarul mentek - vélhetően szándékosan is - a Hyundai-ok, akkor Vila Real-ra nem csak a -2.5%-ot kapják vissza, hanem még 20 mm-el lejjebb ültethetik az autót, de még a 60-as csomagot is meg kellene vágniuk. Igaz, akkor viszont akár még kört is adnak a mezőnynek .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9539 üzenetére
Na, ez meglepett. Azt hittem Audi/VW-(e)s lesz, bár részben érthető is, mert ha versenyképes akar lenni a mezőnyben, akkor kell az egyik legjobb autó.
Bár meglepően jól ment a Subaru-val is, de hát azért egy friss autó, csak többet tud.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Hivatalos, hogy a Sloring-en rendezik az "argentín" fordulót. Júl.13-15 és az FIA ETRC betétfutama lesz a WTCR. Tehát 4 magyar is pályán lesz : Michelisz, Kiss, Nagy és Szabó. Most már viszont arra vagyok kíváncsi lesznek-e szabadkártyás indulok és kik lesznek azok. Sok ismert szlovák versenyző nincs .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Nekem is ez jutott eszembe, mikor olvastam a hírt róla . Egy világkupa - ami egyébként inkább világbajnokság, csak hát mivel "nincsenek" gyártók hivatalosan, így ezért "csak" világkupa - mindössze egy betétfutama az európai kamion bajnokságnak .
Bár ahogy nézem, így viszont lesz egy közel 2 hónapos szünet, mert júl.13-15-én Sloring, aztán a következő verseny szept.29-30 Ningbo. Ez így eléggé gáz lesz megint .
Mindegy is, mert jövőhéten Le Mans !
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
LMP1 az Audi kiszállása óta nem kifejezetten érdekel. LMP2, GTPro és Am, de jobban a GT osztály lesz érdekes, mert ott mindig kva nagy csaták vannak. Plusz ugye idén debütál a BMW M8 GTE is és kíváncsi leszek mit mennek. Jó lesz a GT, mert Ferrari, Porsche - nagyon sanszos, hogy behúzzák idén a Le Mans-t -Ford, BMW, Aston Martin, Corvette.....nyam nyam nyam .
(#9556) Motion_Blur: N-E-V-E-T-S-É-G-E-S!
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Nos, a -10 mm-es hasmagasság csökkentés jelentős gyorsulást hozott a Hyundai-nak...
...ja, nem .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Építő/felújító topik
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen egeret válasszak?
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Jeorjosz7 károsultjai
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...