Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
Mikor érdemes érkezni, ha már a bemelegítő edzést is látni akarjuk, de még nincs jegyünk?
-
[CS]Blade2
addikt
Mi fél órája értünk haza (130km), pedig 15:30-kor indultunk a parkoló ból, laza 1,5óra alatt már el is hagytuk Kerepest...
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #3516 üzenetére
Azt írja a kommenteknél valaki, hogy a Honda törölte a tesztet.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #3538 üzenetére
Dávid "elfogyott az üzemanyaga" Sándort kellene megkérdezni, az üzemanyagok terén ő a szagértő.
Egyébként ezek a hibák maguktól nem javulnak meg, innen már biztos, hogy megvan, hogy hol megy szét. Most meglesz, hogy ugyanott ment-e szét, és ha igen, akkor onnan már talán le tudják szűkíteni a kört, hogy mitől megy szét pont ott/pont az, és ha mást nem, tudnak gányolni rá valami "erősítést", amíg a JAS/Honda nem javítja a problémát. A gyáriakban már biztos, hogy az első versenytől van valami az üzemanyag, a műszerfal, és a kipufogó tartó bak hiba ellen. Lehet, hogy a érintet cuccokat minden edzésre, időmérőre, és futamra cserélik, vagy franc tudja, de valamit tudnak, amit Zengőék nem.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Petya25 #3861 üzenetére
Ez hogy lehet:
19:00 – 20:00 Futam 1. (11 kör)( Eurosport 2, majd összefoglaló az Eurosporton 21:30-tól)
21:00 – 22:00 Futam 2. (11 kör) (Eurosport)21:00-tól megy a 2. futam, és telibe a közepén benyomják a 1. futam összefoglalóját?
A port-on a eurosport1-en 20:30-tól írja, szerintem az a5-nél elirták egy órával.
Egy másik apróság, hogy a port.hu szerint 14:00-tól lesz a bemelegítő edzés élőben Silverstone-ból , szóval ott lesz egy kapkodás a wtcc mezőnyének, hogy 19:00 előtt visszaérjenek Argentinába.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Frenky89 #3904 üzenetére
Ha már ilyen kutyaütő bagázst akarnak összeszedni, akkor én Michael Schumacher-t ajánlanám 3. pilótának. Ő 7xVB, mellé ott lenne Loeb aki zsinorban nyert 9 VB-t, és ha jól emlékszem Yvan idén lesz 4x-es. Az máris egy szép kerek 20db VB-cím...
Szerk.: Ha már lúd, akkor legyen VB-címekkel kitömve, vagy hogy szól a mondás.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz callmeakos #3977 üzenetére
Így viszont nem sokat ér, egy Loeb-nek ha itt VB-lesz. De még Norbinak is csökkentik az értékét, ha esik a színvonal. Más hasonló kat. meg valszeg drágább mulatság. Pedig a rallyban a WRC-nek, a túraautóban a WTCC-nek kellene lennie a legmagasabb kategóriának.
-
[CS]Blade2
addikt
Az csapatnak szerintem többe kerülne annál. Valami 230 milla volt Norbi gépe, valszeg a tervezett kopó alkatrész csomag, fékek, gumik nyomják fel 300 misire. Ha többször törik az további költség. Meg van még nevezési dij, meg egy rakat repülőjegy, kamion, szállítás, szállás, a szerelők fizetése, Norbi fizetése, és ezek egy második autónál is jelen lennének, a tesztelés pedig további költség.
Stadionhoz nem értünk, így azt nem tudjuk felbecsülni, lehet, hogy az meg nem olyan sok, mint amennyit elköltenek rá.
Viszont ja, bőven beleférne, és most kellene megjátszani, mert ki tudja, hogy mit hoz a jövő. Jól megnyomni a következő évet, mert ha jó lesz Honda, akkor Tarquini is vérszemet kap a címért, jobban vezetne most is, ha lenne esélye. -
[CS]Blade2
addikt
1. MULLER 360
2. TARQUINI 211
3. CHILTON 183
4. NASH 181
5. NYKJÆR 180
6. MICHELISZ 156
7. HUFF 153
8. CORONEL 143Szerintetek reálisan hol végezhetne Norbi a ponttáblán? Ahogy számoltam összességében az időmérőkön 2 pontot hoz átlag, a versenyeken 7-et. A 2. félidőre viszont valamivel jobb arányban hozta be a gépet jó helyeken, így az időmérőn átlag 2,5-et a versenyekre átlag 9-et hozott. Utóbbival a két hétvégére várható 41 pont környéke. 25-el Nykjaer már meglenne, de valszeg 41 kevés lenne Nash és Chilton ellen. (kellene hozzá egy kis szerencse, míg nekik meg egy kis bénázás)
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Integra #4041 üzenetére
Csak annyi, hogy a VB bronz az megy az FIA díjátadó gálára, és kap egy ehhez hasonló díjat olyan futottak még kategóriás versenyzők mellett, mint a Forma 1 vagy a WRC első 3 helyezettje. Ez megint egy mérföldkő lenne a Zengő csapatnak és Norbinak. Teljesítmény alapján előbb szól ez az év Norbiról, mint Chilton-ról vagy Nash-ről.
Ők ketten az első 2 hétvégén 43 és 48 pontot gyűjtöttek, míg Norbi gépe gyakorlatilag nem is volt kész a versenyzésre, és most van közöttük 27 pont. -
[CS]Blade2
addikt
válasz callmeakos #4058 üzenetére
Meg lehetett volna a Norbinak írni a 2? pole-t erőből, és a 3? futamgyőzelmet világbajnoki futamon, és nem is tudom hányszor volt a dobogón ha a privát első helyeket is nézzük.
Nem tudom pontosan a Talma, meg a Kis Norbiék mennyi pénzből csinálták, de szerintem mindegyikük "sz*r"ból épít/ett várat,
míg azok a szerencsétlenek megkapnak mindent, és még abból is csak erre futja. Nagyon nem vagyok benne, de néztem pár MLSZ? TV-s youtube videót, amin ott bohóckodtak, és ezen kívül ami feltűnt a csatároknál, hogy szerintem van közöttük egy egészségtelen rivalizálás is. A másik b*odjon meg, ami csapatsportnál olyan, mintha alap nélkül akarnának házat építeni. Jó biztos, hogy minden téren van hiányosság, valahol égető, meg a fociba rengeteg pénz kellhet, valszeg az a 10-20 komolyabb ország sem aprópénzt nyom bele, de ha már eldöntötték, hogy ebben akarunk jók lenni, akkor alapjaiban kellene építkezni, mert amit eddig csináltak, azt bizonyítja az elmúlt 20-30 vagy tudom is én, hogy hány év, hogy nem jó. A mostani teszem azt 10 évesekre kellene akkor ráfeküdni, és onnantól minden generációt nyomatni értelmesen, átgondoltan, és akkor 10 év múlva már lehetne mondhatni profi csapatunk. Amit most tud játszani bármelyik magyar csapat, az egy tök más játék, mint amit akarnának játszani, vagy aminek hívják.[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz zoo8800 #4067 üzenetére
Kíváncsi vagyok, hogy kihez kerül a 4. autó. Ha a pénz dönt, akkor azért kiesnek páran a körből. Ami gáz lenne Norbi szempontjából, ha a Münnich venné meg a Huff-nak. Így is lesz elég jó pilóta vélhetően erős autóban.
Most látom csak, hogy kint van:
Compensation weight Shanghai
+ 40 kg : Chevrolet Cruze 1.6T, Honda Civic S2000
± 0 kg : BMW 320si, Chevrolet Cruze LT, Volvo C30 (+20 kg, art. 10b)
- 20 kg : BMW 320 TC, LADA Granta, SEAT León WTCCEz viszont nem túl jó, finoman szólva.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz itouchfan #4092 üzenetére
16 is elég, ha azok mind jó autóban jó pilóták. Ma annyian voltak a pályán, mint az oroszok, és fogalmam sincs, hogy ki mit ment a 16. helytől lefelé, egyáltalán ki hányadik lett, talán nem is mutatták.
Ez világbajnokság, magas színvonal kell, nem ilyen apuka befizeti a fiát egy futamra, meg a csapatulaj megy az utolsó 3 hely egyikén. -
[CS]Blade2
addikt
A5-ön találtam az előbb:
Michelisz Norbert:
A segítségetekre lenne szükségem. Kedvenc WTCC kommentátorunk, Lantos Andris KLW-376 rendszámú, fekete Skoda Fabia típusú autóját ma délután ellopták. Egy megosztással talán eljuthat a lent látható kép olyan emberekhez, akik az autót látták vagy a közeljövőben látni fogják és felismerik. Előre is köszönöm! Szép estét nektek!
"Drága barátaim! Ma valaki úgy érezte, neki nagyobb szüksége van a szépséges Skoda Fabiámra (a képen, rendszám KLW-376), mint nekem. Én ezzel nem teljesen értek egyet, úgyhogy szeretném visszakapni. Mindjárt jön a WTCC szezon, nem járhatok biciklivel közvetíteni... Aki akar és tud, segítsen! Köszönöm!! (Az autó az ellopás idején is pont úgy nézett ki mind a képen. Na jó, nem igaz, totál retkes volt (), de a felni, a sötétített hátsó üvegek és a krómcsíkok picit árulkodóak lehetnek. Káposztásmegyeren, a Jégcsarnok közelében tűnt el.)"
kép[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Ventur@ #4264 üzenetére
Nekem bejött a tavalyi, de így egymás mellett az már inkább csak egy színes utcai autónak tűnik erősebb motorral, mint túraautónak. Szóval nekem mind1. Így már tök más, mint az utcai. Egyszeri néző fel sem fogja ismeri benne az utcai változatot...
Talán a kettő között lett volna egy arany középút, de így is jó lesz. -
[CS]Blade2
addikt
Pedig olyan jó lenne, ha a Norbi meccsben lenne a 3 Citroval meg a gyári Hondásokkal, esetleg az sem lenne baj, na néha a Lada is ott lenne akár előtte, de a mai alapján néha felesleges lesz elindulni, a Citrok meg a Chevik elfoglalják az összes pontszerző helyet, ahol számít a motorerő.
-
[CS]Blade2
addikt
Olyan ez és az F1 most, hogy a 2. hely még kármentésre sem elég, mert könnyedén bejön a csapattárs 2.-nak. Lehet, hogy az fog dönteni a címekről, hogy ki esik ki, vagy fut bele egy-egy technikai hibába eggyel többször, mint a csapattárs.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Ventur@ #4525 üzenetére
Kicsit hosszú lesz, amit akarok, de remélhetőleg érthető, hogy mi is lehet itt egy fő probléma:
A gyári Hondásoknak nem érdekük, hogy időben kész legyenek a privát gépek, elég, ha a két gyári időben kész van, és ki tudják tesztelni amit akarnak. Ennél még az is jobb lehetőség a VB címre, ha egy gyári Ladában vár, hátha egyszer a Lada betalál, és náluk lesz a legjobb technika, mint Huff, aki valszeg B terv, mert szerintem inkább az orosz gyereket látnák szívesen VB-ként, aki így azonos technikával verné el a Huffot, de ha ez nincs, akkor jó a Huff is. A Honda szerintem Tarquini-re építene, így a lehetséges legjobb forgatókönyv is csak VB 2. lehetne, mint Chilton, vagy most Lopez. Bármilyen jól is mennek, ha lesz rá lehetőség, hogy válasszanak, akkor valszeg Loeb lesz a bajnok. Müller-t kicsit félreállítják, hogy a Citroennel összeforrt Loeb legyen az, aki 10x nyert VB-t. Csinálhatnák az is, hogy Lopezt nyomatják, hogy az a csávó a semmiből leverte a két ászt, és onnan rá építenek, hogy a másik kettőtől is nagyobb nevet csináljanak belőle, de ez a 0-ról való építkezést jelenti. A legkönnyebben, és a leggyorsabban Müllerre lehetne építeni, a legjövedelmezőbben Loeb-re (komolyabb név Müllernél, még így is, hogy a Müller volt végig a túraautóban), míg Lopezt a 0-ról évek alatt, és kockázatosan, mert végig jó gép kell, és vissza kell valahogy fogni a másik két tagot.
Az lenne még elfogadható, ha a gyári Honda átvenné Norbit, mert rá akarnak építeni, és Tarquini-t betennék másodhegedűsnek. Ehhez két dolog kell, hogy Norbit jobbnak véljék nála, és/vagy a csapattal azonos nemzetiség, korábbi VB, ilyesmi. (Ha a Zengő betenné akár melyik élmenőt egy 2. autóba, és valamelyik VB lehetne, szerintem próbálna tenni valamit, hogy Norbi legyen végül.)
Lemaradásból csak 1 emberre építve lehet esélyük, ha Tarquini-t tudnák futtatni a Citroen-ek ellen, akkor a másik 3-nak, ha úgy adódik, segíteni kellene, meg elengedni őt, ha elé kerülnek. Kényelmes előnyben meg házon belül megoldanák.
Így hiába kapnának egy privát Citroent, az is csak VB 2. 3. vagy 4. hely, ha nem őt akarják VB-nek.És ami bonyolítja a helyzetet, hogy pl. jó, ha egy Loeb-ra akarsz építeni, ha megszerzed mellé a Müllert, mert akkor nálad van pórázon, és nem az ellenfél csapata épít rá ellened.
Ja, és így nem is tiszta a meccs, mert vannak akik hátszéllel, vannak aki szembe széllel mennek.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz #70869248 #4528 üzenetére
Ez az igazi probléma a privát autóval, ha mellette van gyári csapat is. Az utolsó lépcsőhöz nem elég a privát autó, nekik kellene építeni az autót, amihez egy gyár adna autót, motort és pénzt, akinek Zengőék és Norbi lenne a prioritás. Vagy Norbinak kellene bekerülnie gyári csapatba, de úgy, hogy ő legyen az első számú, és Zengőék meg folytathatnák egy másik magyarral, amolyan utánpótlást létrehozva.
Nem tudom, hogy miért a JAS-t nyomatják, és miért nem nyomnak bele a WTCC-be dupla ennyi lét. 10.000km-t kellett volna nekik is tesztelni, már rég minden létező állítási lehetőséget ki kellett volna próbálni még az első futam előtt.
-
[CS]Blade2
addikt
Lehet, hogy rosszul nézem, de én 10-16°C 4-6m/s szél, borús, eső valószínűsége max 55% látok. Mire oda jutunk még ebből bármi lehet, ha Szombaton esik, akkor Vasárnap már lehet, hogy semmi sem lesz, vagy lehet, hogy 0,5-1 napot késik az szar idő. Igazából még a holnap reggelit is 50%-os arányban találják el.
-
[CS]Blade2
addikt
Ez a Lotus-os szerencsétlenkedésből jött Ez a videó ugrik be róla: [link] 18:40-től 2perc
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
Tomi hova ment versenyezni
Mit vártok a 2. futamon? A Honda jobb a rajtokban, ha bekerül 2 autó, Norbi és a Citrók közé, akkor egy darabig mehet a saját tempójában, utána lehet, hogy el kellene engedni őket, és várni, hogy a Citrók törjék az utat, és levadászni a lepattanót, akik le lehet.
-
[CS]Blade2
addikt
Na ez jó szarul alakult, ettől már csak annyiban térhetett volna el a dolog, hogy az ő autója is lepukkan, mielőtt bedarálják.
Lehet, hogy a gyári Hondában olyan alkatrész(ek) volt(ak), amit a két privát nem kapott meg? Pár ilyen apróság elég lehet, hogy a két gyárinak legyen egy kis előnye a privátokhoz képest, így 2-vel le van a gond, ha pedig a két privát jól megy, arra azt elég a gép, hogy a gyáriak mögött közvetlenül beérjenek, csak most visszanyalt a fagyi?
-
[CS]Blade2
addikt
Ha 3 autóval indulnának, akkor lazán be tudnák tenni. Kérdés, hogy kit lehetne betenni helyette, és akkor is megkapná-e a Zengő a Hondától a vasat, ha úgy csak a középmezőnyre lenne elég a csomag.
Én mondjuk betenném a Tarquini helyett is, mert ő már lassan nyugdíjba megy, de a Monteiro helyett sem lenne rossz 5let. Tudja mindenki, hogy sokkal kevesebb teszteléssel, kevesebb pénzből, ezáltal mindenből kevesebből jött fel már megint. Ha megkapja a teszteket, a technikát, a szinte korlátlan új gumit, nem kell attól félnie, hogy ha letörik egy 3000 euros alkatrész, akkor az mennyire betesz a csapatnak, akkor akár ettől sokkal jobb is lehet.
Tarquini mondjuk szerintem nem megy 100%-ot, mert nincs esélye, hogy megnyerje a bajnokságot. Ha olyan lenne a gép, akkor vérszemet kapna, kb, mint idén a Lopez. -
[CS]Blade2
addikt
Norbi is mondta, hogy jó a csapattal, meg minden, de burkoltan, hogy azért kellene a gyári támogatás. Szerintem, ha kap ajánlatot, akkor át kellene mennie a gyáriba. Zengőnek meg úgy kellene felfogni, hogy segítsék ebben a Norbit, szóval lazán el kellene engedni, és utána is figyelni rá, csak így van esélye. Privátként mindig utoljára kapja az autót, a fejlesztést, mikor már élesben kell menni, ők akkor kezdik tanulmányozni az autót. Ez egy akkora hátrány, hogy vert helyzetből kell visszahozni, hogy én végén a gyáriak elé kerülj.
-
[CS]Blade2
addikt
Sok gyors kört nem fognak tudni menni, ha teljes fel és levezető is kell. Nem tudom le lehetne-e rövidíteni egy szervizúton a fel és levezetőt.
Az a szívás még, amikor lepukkan valami a kör elején. Pl. 2-esbe ragad a váltó. -
[CS]Blade2
addikt
Szerintem a blikk.hu Itt pl. azt adják meg forrásnak...
Én másra számítottam. Persze a Zengővel lenne az igazi egy VB győzelem... viszont a gyári Hondánál lenne egy kis esély is rá... ha a Honda betalálna, akkor a tesztekkel, komplett mérnök csapattal, mindig a legfrissebb fejlesztésekkel Norbi behúzná, mint Lopez a Citrommal.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #5419 üzenetére
Hogy tudná(k) ennyire elcseszni a hétvégét? Nem lenne logikus, hogy pont nekik nem megy itt a szekér. Eddig mindig jól jött, ha már ők nem igazán teszteltek, legalább olyan pályára mentek, ahová másnak sincs kész beállítása. Norbi b*szott volna megtanulni a sok kanyaros pályát? Kizártnak tartom. Nem tudja megtanulni? Ez is kizárt szerintem. Lehet, hogy valami kukás használt gumival mentek? Erre még fogadnék is, Zengőék kopott gumiból sosem fogynak ki, pedig alig vetnek be újakat. Szerintem más csapatoktól felvásárolják a kopottakat.
Nem néztem a nyilatkozatokat, hogy ők mit mondanak, de ez így nem reális. Azonos technikával ott kell lenni a gyári Hondák környékén... -
[CS]Blade2
addikt
válasz kisza25 #5448 üzenetére
Milyen szar lehet, amikor eltéveszti valaki, hogy a 134-es után a 135-ös az most egy balos görbület vagy egy jobbos visszafordító.
Egyetlen segítség, hogy sok kanyar padlógázos, bár nem mindegyik belátható, de így sokkal kevesebbet kell megjegyezni. Viszont legalább 30-40 fontos kanyar van, ami egy időmérős körön extra koncentrációt igényel. -
[CS]Blade2
addikt
válasz snecy20 #5454 üzenetére
Csak arra utaltam, hogy kicsit sok a kanyar... Aki először megy, és előtte már látta videón vagy szimulátorozott rajta, elsőre az is csak sokkal lassabban ment végig. Ennyi kanyarral nehéz összerakni hibátlanra, talán nem is lehet. Egész nap kellene menni, hogy megtaláljuk az utolsó tizedeket is.
Vannak olyan kanyarok, ami kanyarnak számít, de a pilóta szemszögéből egy padlógázas görbület.
-
[CS]Blade2
addikt
Nekem úgy rémlik, hogy az előző kb 2-3 futamot nézik, és talán a legjobb köridőket. Ha az előző futamokon a Norbi és a Monteiro futamot nyert, akkor jár a 60kg, csak az a baj, hogy a Citromba a nyers tempó miatt kellene vagy 120, hogy ne ők legyenek elől. Ha elég lenne kivárni, hogy súlyozással eltűnjön a különbség, akkor nem lenne értelme nyomni bele a lét, hogy a legjobb autód legyen.
A Citrom tuti, hogy számolt vele, hogy azt a 60kg-ot bele is hegeszthetik nyugodtan. A Honda viszont érzésem szerint nem, ott az a baj, hogy nem öntik bele a pénzt. -
[CS]Blade2
addikt
Az itt a gáz, hogy a magyar a piac sz*r, mert 80-100 ezer Ft-os fizetésből nem fognak Civic-et vagy Citroent venni tucatjával, így hiába van viszonylag sok néző a ringen, ami a Citromnak vagy az épp aktuális élmenőnek nem ad okot rá, hogy Norbit tegye be. Minek, ha egy Loeb vagy Lopez is meg tudja nyerni nekik a címet, és mindkettő eladhatóbb, mert nagyobb a piac. Néztem tegnap az utcai C4-est, ami olyan mint amivel mentek annó a rallyba, és azt mondom, hogy okés a dolog.
És ez számít ma ezekben a szériákban, hogy a gyártó kivel akarja megnyerni a címet. -
[CS]Blade2
addikt
Ez olyan hihetetlen, már-már azt mondanám, hogy direkt engedték a Hondának, hogy itt elől legyen, de akkor mit csinált a két gyári A jobbik kapott min. ugyanolyan autóval 0,5 másodpercet.
Szerintem a gyári csapat gyári autója jobb, mert abban biztos, hogy benne vannak a legjobb, legújabb alkatrészek, pláne, ha még csak pár darab van belőle, valamint ott van egy rakat Honda mérnök, úgy ismerik a motort, mint a tenyerüket, és bármit állíthatnak rajta a legapróbb részletekig.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #5955 üzenetére
Gyári Honda lesz sajna, pedig Müller helyére jobb lenne.
Jó, a gyári Honda is jó lehetne, ha nem a Honda csinálná a motort és nem a JAS vinné a gyári csapatot. Más baj nincs a Honda WTCC szereplésével. -
[CS]Blade2
addikt
Nekem a C30 bejött, csak kár, hogy nem voltak elől vele. Egyébként Norbi is mehetne a Volvo-hoz. Ha TOP5 pilótát keresnek, akik idén és a tavaly ott voltak az elejében és igazolható, akkor megkereshetik.
Kérdés, hogy mennyire gondolják komolyan, mert a Honda nem úgy néz ki, hogy mindenáron nyerni akarna. A Volvo első számú pilótája státusz szerintem jobb lenne látatlanban. -
[CS]Blade2
addikt
Szerintem a Honda eddigi fejlődését nézve nem lenne nagy kockázat a Volvo. Kérdés, hogy mióta készülnek, és mennyi pénzt nyomtak bele, vagyis, hogy csak bent akarnak lenni, vagy esetleg meg is akarják nyerni a szériát. Honda szerintem csak itt akar lenni. Bár, ha Norbi lelépne, akkor utána biztos találna valamit a Honda.
-
[CS]Blade2
addikt
A másik Norbi-t kell leszerződtetni a Zengőéknek és maradni a Hondával. Ő 1-2 hozzászokna a Hondához, Zengőéknek megvan a tapasztalat és a beállítások, ha Norbi nem viszi a mérnökét, akkor alig buknának valamit, talán pár tizeddel lassabb a másik Norbi, de neki is megvan már az a tapasztalat, hogy megcsinálja amit kell, amikor igazán fontos. Pl. kivédekezi az egész futamot egy gyorsabb autó ellen, vagy amikor Xy előtt kell végezni, akkor megcsinálja, mert bajnokságot is nyert már. A 6-10. helyen autózás pedig a specialitása, mert agresszívebb, és itt egy agresszióval egy kis lökdösődéssel előrébb juthat.
-
[CS]Blade2
addikt
“Egyértelműen sajnáltam. Nem értek egyet a választásukkal, de el kell fogadnom, hiszen lejárt a szerződésem"
Pedig egyetérthetne ennyi idősen, bár lehet, hogy úgy gondolta, hogy ő marad a 2., mert a két gyáriból tényleg ő a jobb, ő tudna több pontot hozni, ha az élen lennének, mert neki van erről tapasztalata, és képes piszkos trükköket is bevetni, ami jól szokott jönni a VB harcban, de az el kéne ismernie, hogy a Norbis választásuk jó, és vele már csak úgy tudnának nyerni, hogy top autó és mellé egyértelműen másodhegedűsöket kellene tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- DJI Mavic Mini Fly More Combo
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer