Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
El kell verni a Huff-ot, aztán rögtön kiderül, hogy mi van. Ha szólnak neki, hogy engedje el, meg, hogy nem támadhatja - akár a színfalak mögött - akkor egyértelmű lesz neki is, hogy mit érhet el (vagyis mit nem.).
Minden kiderül a 3. hétvégére. Ha engedik, és több pontja lesz, akkor még lehet ebből valami. A Hondának Norbi sem lenne rossz, ha Huff-nak nem fog úgy menni kapásból a Hondával. Ami gáz, hogy nincs olyan sok különbség az autók között, és ez is elől hajt, így félő, hogy ez nem lesz tényező.
Ha Huff autója jobban fel lesz készítve, mint az övé, és a beállításait is át kell adnia, akkor marha nehéz dolga lesz.
Időmérőn még talán úgy is verheti, de mezőnyben, főleg, amikor gyorsan előre kell menni a közepéből... hát Huffot nem lesz egyszerű követni. Tarkányival jobban járt volna.Monteiro-t papírforma szerint vernie kellene, mert így is verte, amikor nem direkt a 10. helyre ment a Monteiro, akkor nyugodtan számolhatta maga elé a Norbit azok közé, aki biztos elverik a Q2-ben. Most naprakész lesz a gépe, nem is kell rá annyira vigyázni, és gumi is lesz dögivel, tesztelhet is eleget, így ugyanannyira fogja ismerni a gépet. Korábban Monteiro már minden beállítási lehetőséget tudott, amikor a Norbiék az első hétvégén elkezdték kicsomagolni a 0km-es gépet.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #6186 üzenetére
Időmérőn 1 körön azonos feltételekkel vernie kéne. Amikor Norbi ment az első 5 helyért (5. helyért), akkor ő a fordított rajtrácsra játszott, legalább is így rémlik. A fordított rajtrácsról tudott mutatni valamint, míg az öreg szerintem kicsit leengedett, mert tudta, hogy nem fog nyerni. Ez elég volt ahhoz, hogy végül közel ugyanazt hozták 3-an.
Persze előrelépés lenne, ha nem kéne számolgatni, hogy minden körülményt figyelembe véve, most akkor verte vagy nem. A sok teszt biztos, hogy jelent valamennyit még, ha végig ugyanolyan is volt a gépe, mint a Monteiroé.Szerintem Norbinak még mindig az feküdne a legjobban, hogy időmérőn pole, és az első helyről rajt-cél győzelem. Ilyen helyzetben azonos géppel szerintem Monteiro nem tudná elkapni.
Az öreget Huff-hoz képest mondom, hogy jobb lett volna, ha inkább ő marad. Az is marha nagy kihívás lenne. Huff-nál már csak a Lopez lenne nehezebb csapattárs.
-
[CS]Blade2
addikt
Olyan külföldit kéne találni, aki hajlandó kifizetni 2 Honda futtatásához szükséges pénzt és még csak nem is kutyaütő, szóval a pontokat is neki kéne hozni, mert az ismeretlen magyar tehetség és egy új mérnök páros lehet, hogy a mezőny végén lesz egész évben.
Van ilyen Aki pénzeszsák és Hondára fáj a foga, és nem kutyaütő?
Mellékesen az már a tököm tudja hányadik Honda gép lenne. Szerintem Zengőéknek csak 1 lesz.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #6226 üzenetére
Zengőék bármikor visszavennék. A teljesítménye és a reklámértéke szerintem bőven fedezi a fizetését.
Szerintem, ha 2. lenne a ponttáblán (itt az is számít, hogy mennyivel, valamint, hogy mennyire engedték nyerni), akkor már csak-csak felfigyelnének rá a többi gyárnál. Erre marha egyszerű ok, hogy mindig a ponttábla elején végez. Ha nem magyar lenne, akkor számolnának vele, mint erős ellenfél.
Reálisan szerinted (szerintetek) kik azok, akik jobbak nála teljesítményben (az ismert pilóták közül), valami olyan nevük és nemzetiségük van, amivel eladhatóak bajnoknak?
A citromnál pl. a két francia szekerét tolhatná a csapat, de Lopez teljesítménye és nemzetisége is elég jó. Huff-é is.
Norbi-nál a magyar piac nem szempont, ezzel mindig hátrányban lesz. -
[CS]Blade2
addikt
válasz Vyndree #6253 üzenetére
Nem hiszem, hogy megszabadulunk a Pásztor gyerektől: Szerintem befizeti magát az egyik Sauberes helyére, de a legjobb esetben is van annyi pénze, ami elég a Manor által kínált helyre.
A kamionos Norbi-nak rendbe kell tenni a testét, mert a WTCC-ben számít mondjuk 10kg. Egyébként szerintem egyértelműen őt kéne betenni, ha ez lehetséges. Úgy tudom, hogy elverte annó a Micheliszt is, csak utána nem kapott igazán jó lehetőséget, és pár évre rá átment a kamionosokhoz.
Ennél jobb előéletű magyart nem találnak. Ahol elindult, ott nyert vagy bajnok lett. Szerintem hamar hozzá tud szokni bármilyen 4 kerekű géphez, és a nyers tempója jó kiindulási alap. A stílusa, agresszivitása pont jó is egy túraautó mezőnybe, bár ez nem biztos, hogy összefér azzal, hogy neki úgy kell versenyezni, hogy a kocsit egyben visszavigye. -
[CS]Blade2
addikt
válasz sultansmith #6272 üzenetére
Nem olvastam el a hírt, de, ha a Lopez-re figyeltek fel, akkor nem árt tudni:
hogy ő lenyomott 1-2 szezont a GP2-ben, és 2006-ban a Renault F1 hivatalos tesztpilótája volt, amikor Alonso VB lett a Renault-al. Tesztelt azzal a VB géppel, és elég gyors volt vele.Szóval ő már ott volt 1 lépésre, hogy az F1-ben nyomja, és onnan zuhant le a pályafutása.
-
[CS]Blade2
addikt
Nem 5 12 és 18 a rajtszámaik? Nem ez alapján szokták sorba rakni?
Bár Monteiro volt már 5-ös rajtszámmal is valamelyik szériában, valamint Huff 2-es és 11-es.
-
[CS]Blade2
addikt
Norbi kap fizetést, a MOL adja a a lét a Zengőéknek, és Zengőék fizetést adnak Norbinak. A gyári Honda pedig sokkal nagyobb fizetést fog adni a Norbinak.
Aki szponzorral érkezik, annak ált. a szponzorpénzből esik le fizetés.Kiss Norbi több pontot hozna, mint bármelyik fizetős, és szerintem bele menne, hogy 1 évig alig kapna pénzt. A kocsit nem tudom, hogy mennyire törné, az még bajos, mert nincs hozzászokva, hogy ne előzzön, mert már egy új visszapillantóra sincs pénz.
-
[CS]Blade2
addikt
Utána pedig az F1-be érkeztek meg úgy, hogy megvárták, mire a Merci megépíti a világverő motort 3 év és 78 raklap dollár fejlesztési pénz felhasználásával,
és akkor kezdtek neki a V6-os motornak, amikor a másik 3 gyártó már élesben járatta a sajátját az F1-ben, és beszálltak egy kiforratlan szarral az 1.6-os V6-éra 2.évére. -
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #6461 üzenetére
Gondolom ezen kívül, hogy, ha már ott van, kap 1 vagy 2 kérdést a WTCC kapcsán - semmit nem foglalkoznak vele az újságok és a tv, ami azért vicces, mert a normális az lenne, hogy nyomatnák, segítenének tolni a szekerét (nem mintha kellene), és amolyan példaként szolgálhatna, hogy hogy kell ezt csinálni, még, ha tudjuk is, hogy nemzetközi szinten nem olyan nagy szám a WTCC, és nem ér sokat még a bajnoki cím sem. A profizmus helyett az amatörizmust nyomják, vagyis magyar focisták, és a részvétel a fontos, nem az eredmény vagy a győzelem.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz N€T0X|N #6540 üzenetére
Norbi szerint rögtön az elején mehet a pole-ért és a dobogóért... szóval valamit csak reszeltek a gyári Hondán, mert a tavalyi az fényévekre van a citromoktól. Ha az idei Honda tudja a citromok idejét, akkor óriási hátrány lesz, hogy tavalyi géppel mennek. Az alap annyira nem változott, szóval beállításoknál sem lesznek előnyben, annyi, hogy Norbi tavalyi beállításai megvannak a géphez, de nem teszteltek, és újonc pilóták vannak, akik nem vezettek ilyen gépet.
-
[CS]Blade2
addikt
A Volvokban és a Ladákban akkor nincs cementes zsák?
Ez a Ficza gyerek most +70kg-val megy, mint a gyáriak?Még mindig nem jó ez az büntetőrendszer. A Hondákat a 2. erőnek kellene tartania, és nem elé ugrasztani a Chevit, a Volvot és a Ladát.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz sultansmith #6822 üzenetére
Nem tudom pontosan, hogy idén hogy működik, de érzésre kellett volna valamennyit kapnia a Ladának és a Volvonak is. Most indokolatlanul felhozza őket a rendszer.
Mondjuk az is vicces, hogy a Honda kapott két hétvégét, hogy nyerjenek 1-2 futamot, mert tavalyról kapott a Citrom 80kg-ot. Ez is igazságtalan, mert elvileg a rendszer célja, hogy az erősorrend meglegyen, csak a nagy szakadékokat összehúzza, hogy max egy 1/4 körön belül ott legyen az összes autó, nem az, hogy akinek nem sikerült jó autót építeni, az is nyerjen, vagy legyen néha dobogós... -
[CS]Blade2
addikt
válasz sultansmith #6831 üzenetére
Elvileg a Ladákban van 50kg, a Volvo van nullán, de nekik is járna valamennyi, meg szerintem a Chevi is elég erős, hogy ne nullán menjen.
Most elégé egyben vannak. Zengőéknek gáz, mert két autóval is mindig bérletük lesz az utolsó két helyre, maximum egymás ellen megy majd a két autó, de úgy meg nem mehet, mert nincs alkatrészre pénz.
Kiss Norbi kellett volna és egy 0day Honda. -
[CS]Blade2
addikt
Forma1-ben is volt ilyen, bár többet nem lesz, mert ilyen kalap sz*r Pirelli esőgumikkal még csepergő esőben is piros zászlóval leintik az egészet, és megvárják még felszárad, vagy átteszik másik napra az eseményt.
2007 Nürburgring [link]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz bajnokpityu #7038 üzenetére
Szerintem erre a futamra le volt, és szerencséje volt a Huffnak, mert lassabbnak tűnt a másik két Hondánál. A ponttábla alapján viszont Monteironak kellene nyerni, ha akarnak valamit, de azt nem lépék meg, hagyták 3.-nak, szóval jó nekik a VB 2. 3. 4. hely is, vagy tudják, hogy López ellen nincs reális esélyük, csak, ha kizárják valamiért ponttábláról.
-
-
[CS]Blade2
addikt
Hányan estek ki, és hány gép működik még?
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #7429 üzenetére
Kicsit olyan szaga van, mintha félretennék a pilótát egy fizetős miatt. Azt pont így szokták: az eredeti vakbélgyulladást kap, és amíg a fizetős tudja fizetni az ülést, addig ő megy.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #7747 üzenetére
Nézd, idő kérdése, és ők lehetnek az elsők, akik oldtimer versenyautóval mennek WTTC bajnokságban. A cél az OT vizsga. Talán nem fog elrohadni addigra a 15-ös gép, csak minden alkatrésze rozsdamentes.
-
[CS]Blade2
addikt
Ha túraautó VB, akkor ennek kellene lennie a legjobbnak minden szempontból a túraautó kategóriában, ami minden mást bevonzana, ha így lenne.
Ha ez lenne a legjobb, akkor a legjobb pilóták itt akarnának versenyezni, és nem más szériákban, a legjobb gyártók itt akarnának Janik lenni, mert azzal tudnának Janizni, hogy a legkeményebb csúcs szériában elől vannak.
A probléma, hogy a széria ezt nem tudja. Azt már igen, hogy aki nem ide való az lemorzsolódott, akinek nincs pénze az hátul megy valami old timer géppel, de azt még nem, hogy 5-8 gyártó azonnal ide csoportosítson át mindent.
Nem tudom, hogy melyik a legjobb széria, de a tippem az a DTM. A DTM-ből kell WTM-et majd WTCC-t csinálni, ezt a meglevőt pedig beszántani.
-
[CS]Blade2
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
válasz #70869248 #7877 üzenetére
Az a gond, hogy a Monteiro sem lesz lassú a ringen, sőt. Szerintem hiányozni fog az a 2. hely, amit kényelmesen behúzhatott volna. Félő, hogy már ezen elment. Ez már nem csak rajta múlik, ide kell egy Monteiro hiba vagy egy technikai hiba.
A legnagyobb gond viszont:, hogy ez a cím már majdnem sz*rt sem ér, mert olyan gyenge fos a széria. * Ha meglesz, ha nem, a lényeg az, hogy hova tovább. Hova tudnának átmenni? Monteiro, Huff, Norbi, és még 1-2 tag.
Innen menni kell, utána pedig, ha fent marad a sorozat, akkor a Coronel megnyerheti a VB-t a fordított rajtráccsal. Lesz kb 8-10 autó az egész szériában, abból is némelyik old-timer.* Én láttam, amikor összeértek, hogy vége, nem fordul, és ki is nyomtam a tv-t. Csak a Norbi miatt nézzük, ez az igazság. Ha nem itt menne, akkor kizárt, hogy 1 futamot megnéznék. A Zengő is ultra sz*r, nem érdekel, hogy hányan esnek ki előlük.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
Szerintem Norbi ment neki először, de mindegy. Ennek annyi.
-
[CS]Blade2
addikt
Én is akartam erről írni, aztán úgy voltam vele, hogy nem küldtem el. Nekem is úgy tűnik, hogy nem, hogy gyorsabb lett attól, hogy nem kell úgy vigyázni a gépre, és nem, hogy több pontot tud hozni, hogy bevállalhat kockázatosabb előzéseket, hanem pont, hogy kevesebbet.
A másik, hogy tényleg kicsit nagyobb lett az arc, inkább szerényen leszegett fejjel meg kellene keresni az a pár tizedet, és minél kevesebbet hibázni. Nem az edzésen és a Q1-ben jól menni, hanem akkor, amikor igazán számít, majd a versenyen a részéről kimaxolni a pontokat, hogy lehetőleg csak rajta kívülálló okok miatt menjen el pont.Időmérőn itt meg kellett volna futni a Monteiro idejét azonos autóval.
A BMW-s korszakban az volt a jó, hogy tudtuk, hogy nem a legjobb gép, de a BMW-sek között a legjobb idő, és jobb autóval ott lenne a toppon. Tessék itt a gyári csapat, nem rossz az autó, már csak élni kellene a lehetőséggel...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz XFishboneHUN #7993 üzenetére
Na ne szórakozz velem, mi ez? valami brazil szappanopera?
Most akkor milyen rokonságban vannak? - Az ég világon semmilyenben. -
[CS]Blade2
addikt
Kíváncsi leszek. Én nem látom, hogy működne az elmélet alapján. Ha 2 autóról van szó, akkor az szerintem a WTCC-ben simán lehet 0,5 másodperc, elég közel tudnak menni egymáshoz.
A védekezőnek a pozícióelőny miatt nem szabad kimennie, mert az tuti bukta, a másik ráhúz pár kört, és simán elé jön. Így támadónak még arra sem kell figyelni, hogy nehogy kivédekezés céljából kimenjen az előtte haladó, tehát, egyszerűen csak arra kell figyelni, hogy ne egyszerre menjenek ki, amit a támadónak gyerekjáték lekövetni.
Ha úgymond működik, akkor ez védhetetlen lesz. Egy így olyan, mint az F1-ben a DRS, majdhogynem be is szólhatnának a védekezőnek a rádión, hogy álljon félre.
(ha egyforma gyorsak, akkor visszajönnek ugyanúgy, ha a támadó gyorsabb, akkor védhetetlen pozíciócsere, és még aki tudna is valamit kezdeni a pályán, az is azt fogja mondani, mint az F1-ben, hogy a f.om fog kockáztatni a hátsó visszafordító előtt, majd fél körrel később a DRS gombbal megelőzöm, már a kanyar előtt besorolok elé, abból nem lehet nagy gáz.)Szerintem nem jó a megközelítés sem itt, sem az F1-ben. A beragadás, az előzés hiánya egy agydaganat. A DRS és ez pedig egy fejfájás csillapítónak tűnik. A problémánál kellene megfogni a dolgot, tehát pl. megműthetnék a beteget.
A probléma, hogy szűk a pálya, nincs előzési pont, vagy az F1-ben, hogy nem tudják közelről követni egymást, egymás mögött elszáll az első tengely tapadása, gyorsabban kopik a gumi, túlmelegszik a motor, fék, stb.
Tudom, hogy marha nehéz megműteni a beteget, vagyis megoldást találni ezekre, de, hogy ezért inkább fájdalomcsillapítóval próbálkoznak... -
[CS]Blade2
addikt
A végén már nem tudják, hogy még melyik futamokról kellene elvenni a pontjait, és egyszerűen az lesz, hogy Norbi szerzi a legtöbb pontot, de a VB-t a Volvo-s csávónak adják, mert csak.
Jó lenne, ha innentől végig nyerne, a Volvo-s meg végig sz**na... és még 2 futamról kizárnák a Norbit és még úgyis meglenne a VB, hogy vérciki legyen az FIA-nak, hogy már mindent megpróbáltak, hogy elcsalják a Volvonak, és még így sem...
Talán van egy háttéralku a Volvo és az FIA között, hogy megjátsszák nekik ezt az évet, ha beszállnak, és ezen ügyködnek, hogy most fizetni kéne a Volvo felé...
-
[CS]Blade2
addikt
Ha a Volvo-s csávó előtt kell végezni, és még lehet, hogy kell 1-2 autó közéjük is, akkor lehet, hogy jobb, ha gyors a Citrom.
Ha csak a Honda és a Volvo gyors, és akik köztük azonos márkával vannak, azok félreállnak, abból gond lehet.
Erőből lenyom két Citrom-ot, a csapattársa elengedi, Norbi hátvédje pedig nincs ott, akkor bejön közvetlen Norbi mögött, ha úgy is megvan.
Norbi úgysem számolhat.[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
Megjegyezném, hogy van akinek 5-10 perc után szóltak annó, hogy mehet vissza, megvan. Most már sokkal szigorúbb, szabályozottabb a dolog, de nem sok köze van a versenyzéshez.
Szerintem még az sem kizárható, hogy ne lenne olyan pilóta, aki a versenypályán ott van, előz is meg minden, de a közútra vonatkozó rengeteg szabály nem fekszik neki, vagy pl. a vizsgázás, ami szinte külön műfaj, mint a valós közlekedés.
Szóval lehet, hogy jobban járt volna, ha csendben zsebre vágja a kártyát, aztán csókolom. Ez a "mekkora autóversenyző, még közútra is jogosítványt tudott szerezni" kicsit erőltetett.
A hírben maradás pedig nagyon, mert így bármikor jöhet olyan is, hogy "már egyedül jár wc-re 10 éve". -
[CS]Blade2
addikt
Ezt akartam pont írni. Már a BMW-vel is eljátszották a 2 autónál. Aztán tavaly vagy tavaly előtt.
Amilyen jól nyomták annó a Norbival, mostanában pont az ellenkezője történik. Ciki lett, hogy van ez a magyar csapat.
Az oké, hogy nagy dolog lenne, ha összekalapálnák a pénzt az induláshoz, meg egyáltalán, hogy van magyar csapat...
na de ilyen anyagi helyzettel telibe lenyilatkozni, hogy ők 22 (na jó, "csak" 4) Audi-t akarnak indítani, aztán a sok ökör meg várja a bejelentést, amik közben egyre csak jönnek más csapatoktól... azt hiszem már nincs is 4 kiadó hely.Ha beneveztek 4 autóval, akkor jól ki.tak valakikkel, mert másnak meg lehet, hogy megvolt rá a pénze.
Én nem tudom, hogy mi a sz*rt csináltak, de remélem, hogy nem ezt, hogy beneveztek, aztán feladtak egy szelvény 5-ös lottót, hogy hátha lesz pénz 4 Audi versenygépre.[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #9040 üzenetére
Azóta lett rosszabb szerintem, amikor a gyári csapathoz szerződött, és elkezdett úgy gondolkodni, hogy nem kell vigyázni a kocsira, mert van pénz, van alkatrész. Persze akkor is már szerencsétlen volt,
de szerintem összeszedettebben ment, és még gyorsabb is volt. -
[CS]Blade2
addikt
válasz sultansmith #9043 üzenetére
Lehet. Én így érzem. Szerintem akkor volt a csúcson, amikor a Chevyk ellen szinte csak ő tudott bármit is kezdeni. Akkor nagyobbnak éreztem a nyers tempót.
Attól mindenképp elfogultnak kell tekintenünk magunkat, hogy magyarok vagyunk.
Szerintem leterhelt a családja miatt is. Attól is hiányozhat az a kis kis extra koncentráltság. Az öregben jobban látom, hogy fejben csak itt van, meg akarja nyerni a bajnokságot.
Ne legyen igazam, de nem tudnám most kizárni, hogy a ringen is felveszi a versenyt az öreg. -
[CS]Blade2
addikt
Szerintem meg kellett volna támadnia, Tarkány nem tudott volna mit csinálni, ahogy a csapat sem. Ha nem sikerül, akkor max. lebasszák. Így, hogy elfogadta, legközelebb meg át kell majd adnia a győzelmet is, mert Tarkány a címért megy, Norbi pedig nem, mert nem olasz.
A saját csapatában kellett volna indulni. Ott első számú lenne legalább.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz XFishboneHUN #9209 üzenetére
Én még azt sem találtam meg így hirtelen a neten, hogy hány pilóta van, vagy valami, nem, hogy név szerint rákeresni a pilótákra.
Milliárdjai vannak, miért nem fizeti be magát a WTCR-be, aztán akkor összehasonlítható lenne értelmes túraautósokkal.
Azok a gépek ráadásul ennek a fosnak a teljesítményének a felét sem adják le, és első kerekesek, tehát játszi könnyedséggel nyomná a WTCR-t. -
[CS]Blade2
addikt
500 lóerő-s hátsó kerekes géppel megy. (bár szerintem simán lehet, hogy van TC, meg ilyen segédletek, lehet a váltó is automata ) Annyira komoly széria, hogy talán az audi oldalán sem található meg, hogy milyen technikai szabályokra épül.
A WTCR-es gép nem tudom, hogy mennyi, de szerintem talán 250 ló sincs.Valszeg direkt ilyen szériát kerestek, kerülik a közvetlen összehasonlítást, valamint olyat kerestek, amiben könnyen "eredményt" lehet elérni.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz guftabi96 #9230 üzenetére
A TC1-es Honda 380 volt.
A hungaroringi futam előtt volt az M4-en valami stúdió-s rész, ott a két fiatal magyar vagy a két zengős mondta a Wébernek, hogy 100 lóval gyengébbek ezek, mint a TC1-es.
Akkor lehet, hogy érzésre mondták, hogy mintha 100 lóval gyengébb lenne. Igazából aero-ban kellene sokkal gyengébbnek lennie,
bár a gyengébb aero ellenére is elvileg ezeket sokkal könnyebb vezetni, mint a TC1-est.