Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz [CS]Blade2 #7748 üzenetére
Lassan megér az alváz-üregvédelmet eszközölni azon az autón
Norbi nyerje meg még ezt a szezont aztán menjen a kukába a WTCC!
De van egy olyan érzésem hogy ha ott van még a privát Citrom a mezőnyben egy TOP pilótával, a Hondának akkor sincs semmilyen keresnivalója ellene. És ez lenne jövőre is... én úgy gondolom hogy Huffont majd úgy lehet megverni hogy ha a legjobb Hondás mellé beáll a másik kettő és a súlyozás miatt veregetik Huffot amikor épp maximum súlyon megy. Erőből esélytelenek lesznek...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
emre
veterán
válasz [CS]Blade2 #7826 üzenetére
Esélytelen.
A DTM-et egyik /nem német/ autógyár sem fogja támogatni azon egyszerű oknál fogva, hogy a sorozat nem alkalmas az új bevezetésre kerülő középkategóriás kocsijuk reklámozására. Márpedig a WTCC-t hosszú évek óta ez tartja fenn. (Alfa, BMW, Seat, Chevrolet, Lada, Citroen) mind csak addig voltak benne gyári szinten érdekeltek amíg feltétlenül szükséges volt reklám szempontból, ami az adott jármű esetében a bevezetés után maximum 2-3 év, plusz az előkészületek, azaz kizárólag 5-6 év viszonylatában gondolkodnak. Mondjuk a Honda ezt is elbaszta, nekik már többe van a hús mint a leves. Aztán a gépeket kiadják üzemeltetésre ebből még bejön egy kis pénz, és viszi tovább a gépezetet. De hogy a WTCC-ben egyszerre 4-5 világmárka gyári szinten képviselje magát arra nagyon kicsi az esély. Szóval számomra ez nem igazi verseny, hanem egy mesterségesen fenntartott marketing gépezet. Ezért olyanok a csapatok és a pilóták is amilyenek.
Nézzétek meg mi történt pár éve a WRC-vel, egy csomó gyár és pilóta kiszállt, ami nagyon jót tett a rallycross-nak és az IRC-nek.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
szilva01
őstag
válasz [CS]Blade2 #7860 üzenetére
Annak ellenére, hogy Bennani ráhúzta, most Kiss Pál Tamással értek egyet, nem kellett volna ennyire erőltetnie.
-
bajnokpityu
félisten
válasz [CS]Blade2 #7878 üzenetére
Nem lett volna kényelmes, több gyors ment mögöttük, Banán inkább feltartotta a sort. Bedarálták volna hátulról.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
badd
tag
válasz [CS]Blade2 #7954 üzenetére
Ööö, hogy érted, hogy meg kellett volna futnia Monteiro idejét azonos autóval? Mert hogy jobbat ment. Oké, nyilván utólag látva jobb lett volna, ha elveszi az utolsó körét és akkor az első futamon ő lett volna a poleban. De megpróbált bejutni az első 5-be, az más kérdés, hogy éppen nem sikerült.
Igazából inkább az a helyzet, hogy Norbi eddig nem gyári autó lévén lazán felvállalta, hogy a fordított rajtrácsra pályázik, de mióta bekerült a gyári közegbe, mintha derogálna neki ez. Akkor is nyomja, ha annyira nem erős a Honda, amivel meg pont azt éri el, hogy könnyedén mindkét futamon a mezőny közepében találhatja magát, ami plusz veszélyforrás. Innen meg következik a TC1-es autók egyik nagy hibája (vagy legalábbis amire nem Citroen van írva), hogy kb. a legkisebb pöccre már annyi az autónak. És tegyük hozzá, annyira sok pontot nem ér az időmérős első 5 helyezése között lenni, amiért megéri megkockáztatni, hogy ha nem jó a kocsi, akkor bekerüljön a darálóba.
Monteiro tavaly is egy rakat pontot a fordított rajtrácsnak köszönhetett amúgy, bár tény, hogy idén még iszonyat jó formában is van. (Meg tavaly is volt olyan futama (nemtom melyik), ahol olyan felzárkózást és előzéseket mutatott be, amilyet én Norbitól eddig nem láttam, ami mondjuk kár.)
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz [CS]Blade2 #7996 üzenetére
Rokonságban semmilyenben valóban, de azért a két család így besegít(het) egymásnak, akár szponzor szerzésben, akár kapcsolatok terén.
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
ruti
Közösségépítő
válasz [CS]Blade2 #8010 üzenetére
én úgy képzelem, hogy a következő szitukban térül meg kimenni:
megfelelő előny birtokában, amikor mögötted vívnak és egymással vannak elfoglalva,
támadó helyről csak akkor, ha nem tudsz előzni, és előtted csetepaté várható,
nincs igazából recept, hogy mikor jó letudni,
és mindig célszerű tudni (legalább a közvetlen vetélytársakról), ki volt már kint, ez is egy új taktikai elem, felesleges kockázatok elkerülése érdekébenSession Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
szebe
őstag
válasz [CS]Blade2 #8010 üzenetére
Azért észnél kell lenni, hogy mikor lövi el az ember.
A mezőny első harmadának figyelnie kell, mikor lövi el a jokert. Persze a 4. körig is szétrázódik valamennyire a mezőny, de ha túl korán megy ki valaki, simán visszajöhet a darálóba. Főleg egy Villa Real-féle utcai vonatozás során.[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Bozso68
senior tag
válasz [CS]Blade2 #8585 üzenetére
Csapatszintű etikátlan viselkedés esetén (bárki az ellenlábas csapat bármelyik tagja ellen) az adott csapat összes pilótájának éves összes pontját elvenni.
Schumi 1997-ben kapott egyéniben ilyen büntit. De 1999 év végén is volt téma utolsó F1 verseny előtt (Meki, Ferka).
Elnézést az F1 példálózásért.[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
válasz [CS]Blade2 #8602 üzenetére
M4 sport adja végig, azt mindenki eléri.
-
Ventur@
senior tag
válasz [CS]Blade2 #8814 üzenetére
Szerintem - és nem Norbi miatt írom - de sanszos, hogy a Hyundai lesz a befutó. Több mint egy éve építik az autót, mentek vele már pár versenyt és hát raliból jött a Hyundai is. Ugyebár a Citroen is így volt és láttuk a WTCC-ben elért eredményeit .
Az biztos, hogy szerintem komoly év lesz ez és remek versenyek lesznek. Minden gyártó nagyon készül és bár hivatalosan nincsenek gyári csapatok, de az eddig bejelentet csapatok közül, mind kap gyári támogatást. Ki többet, ki kevesebbet, de kap. Amitől még kiélezettebb lesz az év.
Új hír ugye, hogy Zengőéknél két gyártó van "asztalon" szerződéskötésre: [link].
Nem tudom 100%-ra mondani, hogy mivel mennek, hiszen nem ismerem az ajánlatokat, de szerintem ez Seat, vagy VW lesz.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
sultansmith
senior tag
válasz [CS]Blade2 #9042 üzenetére
Jajaja, azóta annyival rosszabb, hogy tavaly pl. az utolsó versenyig harcolt a vb címért, de hát na, mi jobban értünk ehhez. Jézusom...
Lennék én olyan rossz mint ő.
Az sem számít, hogy az overheated gearbox miatt nem tudta a saját tempóját menni, de még így is az élmezőny idejét mente.
Meg az se érdekel senkit, hogy úgy ment másodikat a szombati időmérőn, hogy abból 10 percet a pályán sem volt.
De hát ez van, ha az emberben nincs tűz, na, valljuk be.
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
-
Motion_Blur
félisten
válasz [CS]Blade2 #9044 üzenetére
Jaja akkor éreztem én is a legjobb formában amikor a bömössel cibálta a 3 Chevy bajszát.
Hringen ütnie kéne Müllert, Björköt és Tarquinit is + nagyon egyben is van a mezőny.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
guftabi96
addikt
válasz [CS]Blade2 #9224 üzenetére
Vivikét a TCR Europe-ban is agyonütnék, egy WTCR-ről inkább ne is beszéljünk
Inkább rakták volna be TCR Germany-be, de gondolom az is nagyon sok lett volna neki... így maradt egy ilyen huszadrangú pilótákkal működő sorozat.#KeepFightingMichael
-
szilva01
őstag
válasz [CS]Blade2 #9224 üzenetére
"Azok a gépek ráadásul ennek a fosnak a teljesítményének a felét sem adják le, és első kerekesek, tehát játszi könnyedséggel nyomná a WTCR-t."
Értem én a viccet, csak nem szeretem. WTCR-ben szerintem bucira vernék, jönnének a cikkek, hogy a tehetséges magyar fiatal versenyzőlány az előkelő 26. helyen végzett, csupán 3 kör hátránnyal!
-
guftabi96
addikt
-
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #9229 üzenetére
TC van, meg szeki, kormányról.
Igazából ez sportautó:"The new Audi R8 LMS GT4 perfectly fills the gap in between, as GT4 racing is the ideal stage for gentlemen and amateurs that would like to race sports cars but find GT3 racing to be too complex."
Nem feltétlen akarom bsztatni, mert ha valaki elég sokáig csinál valamit akkor előbb-utóbb fejlődik, szóval ha van benne kitartás és a család pénze is kitart, akkor lehet belőle elfogadható szintű versenyző...de lehet hogy inkább családalapítás lesz hamarabb.
A következő lépcsőfok természetesen a GT3 lenne. -
guftabi96
addikt
-
szilva01
őstag
válasz [CS]Blade2 #9259 üzenetére
Kösz. Fb stream elég gyász.
-
Motion_Blur
félisten
válasz [CS]Blade2 #9582 üzenetére
Dettó, én is kihagyom nagyrész emiatt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
guftabi96
addikt
válasz [CS]Blade2 #10180 üzenetére
Itt is csak ennyi van, hogy 4 henger, de arról nincs szó, hogy V4.
+ a videóban is mutatják a motort:
Akárhogy nézem, ez sor4#KeepFightingMichael
-
Motion_Blur
félisten
válasz [CS]Blade2 #10456 üzenetére
Röfög az egész sorozat, tegnap 1.6s-re voltak a poletól a Hondák ma meg pályacsúccsal ott vannak az elejében, a Hyundaiok meg 10ben sincsenek, Norbi 7 tizedet lassult a jobb pályakörülmények ellenére... színház..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
guftabi96
addikt
válasz [CS]Blade2 #10586 üzenetére
Attól függ milyen másik csávóra gondolsz
5 futam van még hátra, sok pontot lehet szerezni és bukni is.Sepang eddig nem volt a naptár része, nem tudjuk, hogy kinek fog feküdni.
Meg az egy dolog, hogy kinek fekszik és az egy másik, hogy a súlyok hogy fognak alakulni a mostani hétvége után.Ismerve Norbi szerencséjét és azt, hogy kikkel áll szemben, túl nagy reményeket ne fűzz ahhoz, hogy bajnok lesz.
Én éremben bizakodom, remélem legalább a bronz összejön.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
válasz [CS]Blade2 #10646 üzenetére
Akkor a futamokat is csak szigorúan felvételről
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Motion_Blur
félisten
válasz [CS]Blade2 #10871 üzenetére
Hogy lehetett ennyire sz*r a Lynk & Co az utolsó futamon? Én még mindig ezt nem értem
Két külsős, Norbi és Geri maradtak a címért, és ezt tetszett
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Male
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #10874 üzenetére
Illetve a csapat VB-t megkapták azért így is... (amihez jól jött Catsburg kizárása például)
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi, kormányra szerelhető kerékpár bicikli telefontartó új állapotban
- Yomiracing kerékpár bicikli állítható alumíniun telefontartó kormányra
- Eladó Mapex Tornadó komplett dobfelszerelés!
- Focus JAM 6.7 pedelec ebike L , 170/150mm Bosch Gen4 625Wh 2522km
- Csepel Landrider trekking kerékpár (175-185cm magasséghoz)