Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ventur@

    senior tag

    válasz Ciccuka #9803 üzenetére

    Egyrészt tényleg súlytalan, mert a többi LMP1-es autó fasorba sincs a Toyota-hoz képest. Simán lehetne nevezni azokat LMP1-B-nek, mert 6 óra alatt kapni 4 kört, az eléggé cinkes. Másrészt nem súlytalan, mert ha ezt idén összetettben nem húzza be a Toyota, akkor az nagyon csúfos lesz.

    De az LMP1 osztály hibája az FIA is, hogy nem tud olyan versenykiírást készíteni, ami jó lenne a privát csapatoknak is, valamint nem lenne szabad engedni a mértéktelen pénzköltést fejlesztésekre, mert ezzel végképp elvágják a privátok előtt a lehetőséget. Márpedig az utóbbi évek bizonyítják, hogy a privátcsapatok hozzák a mezőnyt. Amúgy a nagy gyártókat sem értem mi az istennek fecölnek pénzt a Formula-E-re is. Innováció, meg energiatakarékos, meg környeztkímélő, meg édes kisf*szom....Persze! Továbbra is csak milliós villanyfúrók és semmi több. Van izgalom, persze hogy van, mikor 3 cm-es szűk utcai gokart pályákon mennek. Tedd be egyszer a WEC-et egy utcai pályára, garantált az x órás izgalom. Egyébként nekem tetszett, mert Le Mans óta már hiányzott a WEC :) . Mondjuk az Eurosport "1' órás összefoglalója is no komment. F*s, sz*r doppingos biciklisták minden takony megmozdulásáról órákat közvetítenek, az autósportot meg úgy, hogy egy egy órás adás alatt van vagy 20 reklám. Kösz :((( .

    No, de ne menjünk el a hétvégéi két szuper magyar győzelem mellett :) . Assen-t is bevették a magyarok :D . Viszont továbbra is tartom, hogy a TCR Europe sokkal harcosabb, mint a WTCR. Europe kb. olyan, mint a BTCC és tetszik :) . Ami számomra érdekes, hogy a Hyundai szépen meg volt pakolva, mert az egyik legnehezebb, legmagasabb és motorilag visszafolytott autó volt a mezőnyben (1305 kg, 90 mm és 97.5 %) mégis kiemelkedően jól mentek. WTCR-ben meg csak szenvednek a nagy súllyal. Érdekes.

    [ Szerkesztve ]

    Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

  • Male

    nagyúr

    válasz Ciccuka #9803 üzenetére

    GTE Am eleje nagyon szoros volt szerintem, csak keveset mutatták... de a Team Project 1 és a "Csukó" :D Aston kb négy órán keresztül volt egymás mögött, rendszeresen 1s-en belül, mire végre megelőzte az Aston... aztán persze a büntetések bekavartak az egésznek.

    GTE Pro: Nem tudom az 51-es hogy a fenébe keveredett az első helyre... az elején még sehol nem voltak. A 71-es állt jobban, de a Porsche is meg a Ford is jelentősen gyorsabbnak tűnt még ennél a Ferrarinál is, nemhogy az 51-esnél... persze volt defekt (71-es), ajtó csere ( Ford ), gumi probléma (Porsche), de akkor is, meglepődtem a végén :)

    LMP1: Hát igen, ez nekik idén totál megbízhatósági verseny csak. ( a privátok nagy lemaradása nem is annyira a tempóból jön, hanem hogy mindig van valami bajuk... elfüstölő motor, váltó, balesetek, és hát a szerelhetőség... elég megnézni, hogy cseréltek hátsó részt a Toyotán és hogyan a Rebellionon... )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák