Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Motion_Blur

    félisten

    válasz Bozso68 #7388 üzenetére

    Jah, jövőre így nagyobb esélye van Norbinak a VB címre.

    Bár ahhoz addig meg kéne törni a csapattársakat, ami nem igazán akar sikerülni eddig.

    Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

  • Ventur@

    senior tag

    válasz Bozso68 #7388 üzenetére

    Az a baj, hogy jövő év totál bizonytalan (már amennyire nézői szemmel követem a WTCC-ét). Miért?

    - Honda biztos hogy nem hoz új kasznit 2017-re és ezzel megint ott lesznek, mint idén. Egyelőre az se biztos, hogy 2017-ben indulnak.
    - Lada-nál menedzsment váltás volt és totál bizonytalan lett a WTCC projekt 2017-re. Hiába megy most már úgy a Lada, ahogy elvárható tőle.
    - Citroen, mint gyári alakulat megszűnik, ezzel együtt - szerintem - Muller is befejezi. Nem tartom valószínűnek, hogy még egyszer privát csapatba akar lenni, egy exbajnok autóval (lásd RML Chevy).
    - Teljesen bizonytalan, hogy jön-e még egy újabb gyári csapat. Mindig csak a: tárgyalások folynak 1 vagy több gyárral is, de semmi konkrétum. Igazából nem értem mire a nagy titkolódzás, mivel nincs valójában nemzetközi szinten konkurenciája a WTCC-nek. Igen ott a TCR, de az még idén is nagyon gyerekcipőben jár. Sajnos se az autók mennyisége és minősége nem egy WTCC szint. Viszont érdekes lehet a privát csapatoknak 2017-re, hogy ha a WTCC-ben nem tudják a költségeket lejjebb vinni.

    WTCC valószínűleg veszít az értékéből Lopez távozásával, de azért a Formula E sem egy elitkategória. Másod-, harmadszintű volt F1-es pilótákkal van tele, viszont van esemény minden futamon, innovatív, sok a csapat/pilóta és show van, mivel a nézők orra előtt zajlik a verseny. Lopez biztos jól jár ezzel a váltással.

    WTCC hogy jár ezzel, az meg majd kiderül jövőre :) .

    Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k

Új hozzászólás Aktív témák