Új hozzászólás Aktív témák
-
Male
nagyúr
Igen, ettől én is nagyon tartanék. Olyan szempontból is nagy probléma lenne ez, hogy a magyar szponzorok is megoszlanának, egy részük Norbit támogatná tovább, egy részük pedig Zengőéket ( nem fognak kétszer annyi pénzt tolni a WTCC-be, inkább csak marad a keret, de kétfelé oszlik ).
A Honda helyében én az autó tervezését, gyártását hagynám a JAS-nál (ha már úgyis régi a kapcsolat + ehhez nekik van meg a hátterük), de a versenyeztetést Zengőékkel csináltatnám, mert láthatóan jobban meg tudják oldani.
-
Integra
titán
nem lenne annyira nehéz megoldani hogy a zengőék gyári csapat legyenek, egyszerűen változtatni kellene a sorrenden a hondánál, vagyis norbi kapja meg elsőként az autót, a fejlesztéseket etc. bár az olaszok olaszok maradnak, az meg semmi jóval nem kecsegtet...
szóval ha a honda akarná, megtudná oldani, hogy gyáriak legyenek....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...