Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • a_tesz

    Korrektor

    tényleg jó futamok voltak, igaz nem úgy jó, ahogy máskor szokott lenni:DDD, de nagyon szép, tiszta verseny volt, főleg a második. az utolsó két futam november 19-20 Kínában nagyon szoros lesz, mivel a pontverseny még egyáltalán nem dőlt el, Dirk Müller, Priaulx, és Giovanardi is lehet még bajnok, 86, 85, és 81 pontjukkal teljesen nyitott a kérdés szerencsére.

    azt meg nagyon remélem, hogy ez után az év után több nagy autógyár (főleg most a Peugeot és a Ford, de akár a Honda is) meglátja a lehetőséget, hogy ezekben a kis túlzással utcai autókban mekkora marketinglehetőség van. ugyebár F1 manapság rohamosan veszít a fényéből, a WRCt is cincálja a szövetség, a WTCC meg fejlődik szépen, és egyesíti a két másik ág előnyösebb oldalát: izgalmas versenyek, felismerhető autók :D megkoronázva olyan jelentős eseményekkel, mint amilyen Zanardi győzelme Oscherslebenben.

    ráadásul beszélik, hogy a Peugeot ugye miután kiszáll a rallyból, vissza akar térni a pályaversenyzéshez, sőt be is jelentették, hogy a 2007-es Le Mans-i 24óráson elindítják a 905ös szellemi utódját, ráadásul dízelmotorral, és rebesgetik, hogy a WTCCbe sem az idén induló félgyári dán csapattal, hanem egy teljes gyári támogatásúval akarnak indulni.

    még akikre kíváncsi vagyok, az a kínaiak a Brillance-al, bár egy ideje elültek a hírek róluk, meg egyelőre csak ígérgetéseket hallani, de azért szép is lenne egy ennél jóval hízottabb mezőny.

    スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

Hozzászólok Aktív témák