Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ciccuka
veterán
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #8794 üzenetére
Kettőt beírhatsz a listára, mivel Kajaia és Borkovic Alfa Romeo Gulietta-val indulnak [link].
Illetve valahol olvastam még, hogy a Campos Racing, mint gyári Seat támogatott csapat lesz és az Oriola-Fillipi kettőssel fognak indulni. De, ezt nem tudom már hol olvastam.
Amúgy most nézem, hogy a korábban kitett kép, ahol mind a 26 esetleges induló meg volt nevezve, ott 14 név és csapat/autó stimmel. Ha a fennmaradó 12 név is bejön, na akkor M1RA nem lesz ott. Viszont ugye Zengőék fel vannak tüntetve, de Seat-al. Nos, igen van a birtokukba 2-3 Leon, de azok már lassan őskövületek. Nem hiszem, hogy Zoli bevállal két régi autóval egy nemzetközi indulást.
-
guftabi96
addikt
válasz
Ventur@ #8793 üzenetére
Úgy értettem, hogy hibás, de én voltam a hülye, benéztem.
Csak futólag olvastam el a cikket, látom, hogy nem egy helyen fog Guerrieri és Monteiro menni. Akkor viszont ha jól látom, még mindig nincs benne hiba.
Most elkezdtem egy kis táblázatba írni, a már hivatalosan bejelentett infókat, mindjárt belinkelem.
WTCR 2018 táblázat. Ha jön új bejelentés, akkor beleírom azt is természetesen.
Meg majd nézzétek meg, hátha láttok benne hibát, mert egy részét fejből írtam. -
Ventur@
senior tag
válasz
vwpolopg #8789 üzenetére
Itt a cikk is róla: [link]
De miért lenne off Tassinak? Boutsen-Ginion Racing-nél Tiago-t rebesgették és ez bejött, de még van egy kiadó hely (oda Coronelt vízionálják jelenleg). A Münnich Motorsport-nál meg maga Münnich és Guerrieri van feltüntetve. Egy hely még mindig szabad, illetve ha 3 autó/csapatban gondolkodnak, akkor meg még 3 hely van üresen.
Nem hinném, hogy ennyi tesztlehetőség után a Honda nem vinné Tassit a WTCR-be. Reménykedjünk, hogy a M1RA is tesz most már bejelentést.
-
vwpolopg
őstag
Munnich motorsport bejelentkezett Guerrierivel meg Montival. Szóval akkor Attika off. Lehet még reménykedni a M1RA-ban...
-
guftabi96
addikt
válasz
callmeakos #8787 üzenetére
+ Tassi is tesztelt. Fura, hogy Attika ennyit tesztel, közben Guerrieri és Monteiro felől semmi hír.
-
GYEREKKOROM KARÁCSONYÁT IDÉZTE AZ ELSŐ TESZT A HYUNDAIJAL
Szerintem minden csapat álma egy olyan versenyző alkalmazása, mint Norbi. Ráadásul szerethető személyisége/versenyzői képességei extra motivációt adhatnak a csapatnak, akikkel ha sikerül megtalálni a közös hangot (márpedig a leírtak alapján ez sikerült is) nagyon hatékonyan mehet a munka. Ha pedig az autó közel lesz annyira jó mint tavaly, akkor most vagy soha. Jó csapat, jó autó, jó pilóta. Elméletileg ez kellene a győzelemhez.
-
guftabi96
addikt
Elvileg perceken belül (21:30) leadnak az M4-en egy Norbival készült interjút.
-
guftabi96
addikt
-
vlevi
nagyúr
Bathurst 12 órás edzés.
Na, ez már mezőny, nem 12-13 tc1 autó! -
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #8780 üzenetére
Tán csak nem Pastor Maldonado
?
Remélem ez tényleg csak találgatós lista. Monteiro legutóbbi képeit elnézve a szeme még mindig nincs rendben. Igaz javult pl a WTCC évadzáró óta, de még mindig bandzsít.
Tassi Münnich-es felvetése bizony erősen benne van a pakliban, hogy ha tényleg Honda-val megy a Münnich csapat. Ha!!! ez így marad, akkor Guerrierivel ütős páros lesz. René Münnich, meg úgy is csak töltelék lesz.
Zengőék meg....hát nem tudom. Nagy Dani helyett inkább Zsolti kellene, de gondolom ő nehezebben teremtené elő a megfelelő pénzmagot.
De a fentebb írtak, csak mind találgatás
.
-
guftabi96
addikt
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #8777 üzenetére
Még a végén bejön a TC Blogon kitett "találgatás", amiben az lenne a baj, hogy akkor valamelyik magyar csapat nem indul a WTCR-ben.
Zengőékről jobban el tudom képzelni, hogy inkább a TCR Europe-ra koncentrálnak, mivel az olcsóbb. Viszont remélem a Tassi-JAS kooperációból csak lesz M1RA csapat.
-
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
válasz
Motion_Blur #8774 üzenetére
Én sem értem, hogy minek ezt még halogatni.
Ha a M1RA-val tényleg az a helyzet, akkor gondolom TCR-Europe lesz, viszont Tassi korábbi tesztjeiből kiindulva ő gondolom marad a WTCR-ben.
Jöhet a Guerrieri - Tassi páros -
guftabi96
addikt
Mind a 26 hely gazdára talált. Az nincs benne, hogy kik neveztek.
-
szebe
addikt
válasz
callmeakos #8768 üzenetére
Norbi karrierjének az elején is elég necces volt a kassza, szvsz várható volt, hogy utána (meg az évek alatt összeszedett szponzorok nélkül) akkora űr marad, amit nem lehet kitölteni, csak fizetős pilótával.
A hab a tortán a TC1-es kocsi ára. -
vlevi
nagyúr
Hétvégén pedig Bathrust 12 órás.
Linkek hivatalos streamekhez
[link] -
Ventur@
senior tag
válasz
callmeakos #8768 üzenetére
Zengőéknél a KIA-s történet bukó lett. Kaptak egy kva erős motorral rendelkező autót, de mellé meg kaptak egy pocsék futóművet, egy pocsék és nehezen szerelhető kasztnit. Eladás alatt is van az autó, már egy ideje.
Zengő Zoli dec. végén, nagyon azt nyilatkozta, hogy 2-4 Audi-val szeretnének indulni. Viszont az látható, hogy nem fakezű pilótái vannak, csak hát a kevés pénz, kevés tesztlehetőség itt is visszaüt.
Tassiban meg reménykedek, hogy ha netán a M1RA még sem indul, akkor a JAS indít egy "fiókcsapatot", ahol ő lesz az egyik versenyzőjük...és jöhet hozzá Guerrieri még
. Ati is gyanúsan sokat teszteli az új Civic TCR-t és ugye Norbinál is így volt, hogy privátként is rengeteget vitték a gyári tesztekre...és láss csodát mi lett belőle
.
-
Remek és időszerű a váltás.
Tény hogy tényleg sokat köszönhet Norbi a Hondának de a Honda is köszönhet jó pár dolgot Norbinak. De azt gondolom hogy a tavalyi év után végleg bebizonyosodott, hogy lehet kellene váltani. És ha csak fele annyira jó lesz a Hyundai mint tavaly, komoly esélyekkel indul Norbi, és végre behúzhatja, ami már kijár neki.Mindazonáltal furcsa látni hogy a magyar csapatok mennyire függenek, vagy függhetnek Norbitól meg az ő kapcsolati hálózatától. Zengőék ugye Norbi miatt Hondások, a M1RA legfőképpen Norbi miatt lett Hondás csapat, most hogy Norbi nincs, hirtelen ingoványos lett a talaj. Mondjuk szerintem ez inkább a Zengőékre igaz, mert ha a Honda e számol e két csapattal, eredmények alapján inkább a M1RA. A Zengő csapat Norbi távozta után átment rossz fizetős csapatba. Nem tudom mennyire lehet igaz hogy Zengő Zoli azon volt hogy felfedezze az új Norbit, vagy csak beültetett éppen alkalmas srácot hogy teljesítse kötelezettségeit. Nem lennék meglepve ha a csapat eltűnne, de nagyon remélem hogy nem, és ha nem is jön össze a Honda, akkor találnak valakit (KIA).
A M1RA-nak meg remélem összejön. Vagy ha nem is közvetlenül nekik, legalább Tassinak legyen valami ülése. Az a srác megmutatta hogy van benne potenciál, kár lenne elveszni a süllyesztőben.
-
Ventur@
senior tag
Annak fényben érdekes lenne, hogy nem ad a Honda hátszelet a M1RA-nak, hogy pár nappal ezelőtt Tassi Ati megint tesztelni volt az új Civic TCR-t, valamint a Honda-nak nincs - jelenleg - túraautós programja így. Norbi ugye ment a Hyundai-hoz, Michigami vissza a Super GT-be és maradt egyedül Guerrieri, akiről 1-2 hete írtak, hogy nem indul otthon, hanem a Honda alkalmazásába áll.
Na, most ugye így a JAS-nak nincs csapata, mert az argentín egymagában minden, csak nem csapat
. Remélem összejön azért a M1RA-nak az indulás, meg Zengőéknek is.
-
A Zéé
addikt
hajj de ráéreztem, hogy rá kell nézni a TCT-re: Michelisz és Tárkány i30-al a WTCR-ben
-
guftabi96
addikt
-
Ciccuka
veterán
-
-
biker
nagyúr
basszus, ha ezzel a hyundai-al, ami egy körön kettőt vert a mezőnyre, nem nyer, akkor semmivel.
Hát miket műveltek a hyundaik a szezon végén, mikor jöttek. mint a citrenek a wtcc-ben -
Ciccuka
veterán
-
vwpolopg
őstag
,,A Motorsport.com úgy tudja"... az egész egy pletyka amit kb konkrétumként írt meg a magyar motorsport.com... hiszem ha látom a bejelentést
-
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #8753 üzenetére
"Bizonyos értelemben szakít saját csapatával, a M1RA-val is, mert a továbbiakban nem lesz a magyar alakulat beugrósa."
Szóval akár lehet is... bár érdekes helyzet lesz a saját csapata ellen versenyezni -
guftabi96
addikt
-
A Zéé
addikt
kezd alakulni a wtcr mezőny:
Comtoyou 2(+1) Audi A3-al
WRT 2 Audi A3-al (ha tényleg igaz gyári támogatott alakulatként)
Lassan itt a nevezési határidő vége, remélhetőleg egyre több bejelentés jön szembe. -
Winner_hun
félisten
-
Minstrel
senior tag
Csodás lesz, hogy még a végén WTCRCTRCRT se lesz és még a jó kis TCR-t is elk*rták.
-
Male
nagyúr
válasz
callmeakos #8745 üzenetére
Nem marketingelik túl egyelőre a WTCR-t... ha jól látom, még weboldaluk sincs. Mellé téve, hogyha jól tudom, még egyetlen csapat sincs bejelentve, és hogy a költségek (autósportban szokásos módon) annyira csökkennek, hogy több lesz, mint eddig... nem lennék meglepődve, ha egy hatalmas bukás lenne végül ez a WTCR.
-
Érdekes anyag. Gyakorlatilag ahogy ezt mesélték tudatosult bennem hogy mekkora nagykutya lett Norbi a kategóriában. És jó ezt látni, csak mennyire szomorú hogy mindezek ellenére nem akar összejönni a vb.
Plusz az is érdekes mekkora káosz még most is ez a WTCR.
-
vlevi
nagyúr
Köszi!
Walter Csaba autója :
Az a furcsa, hogy ugyanazt a YT streamat nézem a TV-n, a youtube alkalmazásból, android TV-n, és a számítógépen, és a TV-n az óra 15mp-el előrébb jár, mint a számítógépen, böngészőből futó YT-on.
-
-Mike-
addikt
-
Apika
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
Megjegyezném, hogy van akinek 5-10 perc után szóltak annó, hogy mehet vissza, megvan. Most már sokkal szigorúbb, szabályozottabb a dolog, de nem sok köze van a versenyzéshez.
Szerintem még az sem kizárható, hogy ne lenne olyan pilóta, aki a versenypályán ott van, előz is meg minden, de a közútra vonatkozó rengeteg szabály nem fekszik neki, vagy pl. a vizsgázás, ami szinte külön műfaj, mint a valós közlekedés.
Szóval lehet, hogy jobban járt volna, ha csendben zsebre vágja a kártyát, aztán csókolom. Ez a "mekkora autóversenyző, még közútra is jogosítványt tudott szerezni" kicsit erőltetett.
A hírben maradás pedig nagyon, mert így bármikor jöhet olyan is, hogy "már egyedül jár wc-re 10 éve". -
Ventur@
senior tag
válasz
XFishboneHUN #8735 üzenetére
A csajból csináltak egy női Baumgartner Zsoltit. Mire kezdené az ember elfelejteni ezt a "csodagyereket" (na jó, ezt a jelzőt emésztenem kell még csöppet
), akkor jön egy fizetett cikk vele és megint csak kapkodom a fejemet, hogy ezt most mégis miért?
Ha, annyira csodagyerek lenne, akkor miért nem Zengőéknél ment, ahol legalább van rengeteg tapasztalat, meg nemzetközi siker.
Ez a csaj ebből a hakniból fog élete végig megélni, mint Baumgarner, abból az 1-2 F1-es pontocskájából. Miközben, meg tényleg tehetséges versenyzők tűnek el a süllyesztőben, mert nincs erős szponzoruk (csak így két példa: Kiss Pál Tamás és Szauer Gergő), egyik médium sem foglalkozik velük, nem tudják hallatni a hangjukat....csak az ilyen "csodagyerekek". Nevetséges
.
...és csak azért sem teszem off-ba
.
-
A Zéé
addikt
válasz
XFishboneHUN #8735 üzenetére
igazságtalan az élet!
Én alig 30 perc alatt végig értem, mert országúti szakaszt húztam, és én se kaptam hibapontot. Nekem is ott lenne a helyem valami versenyautóban!! -
JColee
őstag
válasz
XFishboneHUN #8735 üzenetére
Én is hibapont nélkül zártam. So what
-
-Mike-
addikt
válasz
XFishboneHUN #8735 üzenetére
A neten fellelhető összes facepalm meme-je kevés lenne válasznak.
Múltkor is olvastam valami fizetett újságíró tollából, hogy hány 100 jelentkező közül válogatták ki az Audi tt cupba. (Ezt havonta valahol mindig meg kell jelentetni btw)
Rendesen megborultam. -
XFishboneHUN
senior tag
Meghoztam nektek a heti KV-t
Két cukorral jó lesz, remélem??...
Első kanál cukor:
"A világ egyik legfiatalabb gyorsasági autóversenyzőjét a csodagyerek-létről......is kikérdeztük"Csodagyerek-lét WTF?
Második kanál cukor:
Van ahol, már ez is hírnek számít: Keszthelyi Vivien jogosítványt szerzettKiemelendő:
A forgalmi vizsgákon általában ötven percig tesztelik a jogosítványra várókat, Vivient 40 perc elteltével, hibapont nélkül zárta a szentendrei "megmérettetést".
Oké, most mit írjon erre az a több százezer ember, aki ugyanígy teljesít?
Az Audi Sport pilótaképző akadémiájának egyetlen magyar tagját sikeres vizsgája alkalmából az autógyár magyarországi leányvállalata is meglepte, hiszen első útját az egyik legerősebb utcai sportautóval, egy RS5-ös modellel tehette meg.
Oké, köszi.... Szponzoráció mindenek felett, ha már apa befizetett az Audi-hoz egy valag pénzt!
-
szebe
addikt
válasz
Winner_hun #8732 üzenetére
Kösz a kiegészítést, ezt nem tudtam.
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #8727 üzenetére
...és tényleg
. Amúgy május 19-21-re van írva a zandvoort-i futam, bár kicsit érdekes lenne, ha hétfőn lenne futam.
Amúgy nem vagyok elégedett a hringi időponttal sem
. Azért ápr. végén nem kifejezetten van még jó idő itthon. Emlékszek olyan ápr. végi május elejei hringi futamra, hogy majdnem nagykabát kellett, mert mocsok sz*r idő volt. Jobban örültem volna egy május, vagy inkább júniusi időpontnak.
(#8725) Motion_Blur: Bennem is ez vetődött fel, hogy hol van pár klasszikus pálya. Nem kedvelem a spa-i pályát, de szívesebben nézném ott őket, mint Vila Real-ban pl. Vagy egy Paul Ricard, vagy valami. De Nord is minek arra a 3 körre? Marrakech meg....
. Még Macau-t lenyelem, de ez a három (Vila Real, Nord és Marrakech) ez nálam eléggé kiveri a biztosítékot.
-
szebe
addikt
válasz
Ventur@ #8723 üzenetére
Option 1-be mehetne Imola, Option 2-be meg beraknak valami ázsiait úgyis (Motegi?).
08.05-09.30 közötti majd' két hónapot nem tudom mire vélni, főleg hogy Ningbo utáni hétvégére tervezve van valami. Össze se pakolnak addig...
Dühöngeni felesleges, tudni lehetett hogy a naptár nagyobbik része a WTCC-ből jön.
-
Ventur@
senior tag
WTCR 2018 versenynaptár:
Calendar
April 8 – Marrakech, Morocco
April 29 – Hungaroring, Hungary
May 13 – Nürburgring, Germany
May 21 – Zandvoort, The Netherlands
June 24 – Vila Real, Portugal
July 22 – TBC (Option 1)
August 5 – Termas de Río Hondo, Argentina
September 30 – Ningbo, China
October 7 – TBC (Option 2)
October 21 – Suzuka, Japan
November 18 – Macau, ChinaMarrakech, Nord és Vila Real mi a bánatos ..... került be, azt nem értem. Sehol egy klasszikus túraautós pálya, egyedül ebből Zandvoort érdekel, de az nagyon. A többi meg... (nem, nem dühöngök....szúússzááá
).
Júliusra, vagy októberre még bepattintanak egy versenyt, de ez még kérdéses, hogy hol és mikor.
-
guftabi96
addikt
-
Alexios
veterán
válasz
Motion_Blur #8719 üzenetére
Zengő Zoli nemrég még a 4 autós indulást sem tartotta kizártnak, Norbiék meg abban sem biztosak, hogy indulni tudnak, fura ez nekem
-
guftabi96
addikt
-
Ciccuka
veterán
-
Ciccuka
veterán
-
quby
őstag
Jó kis video Norbi nem egy nagy szinész.... de nem is azért szeretjük...
-
guftabi96
addikt
Race In Peace. WTCC 2005-2017
Kérlek mondjátok, hogy nem ez lesz az új logó: -
Calogero
addikt
két időmérő, három futam: [link]
-
Ventur@
senior tag
Ez igaz, ezt el is felejtettem
. Én csak abból indultam ki, hogy a TCR Benelux-ban meg Honda-val ment Coronel.
Egyébként meg: Volvo is épít TCR autót '19-re
Lassan több márka lesz a TCR-ben, mint az összes FIA által szervezet versenyen
.
-
guftabi96
addikt
-
XFishboneHUN
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 10700 / RTX 3060Ti / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Apple iPhone 15 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest