- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Jelszókezelők
- Crypto Trade
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- 10 millió dollárt kap az USA-tól az, aki tud valamit ezekről a hackerekről
- Hatalmas változásokat hozhat az Apple az iOS-be
- Windows 7
- Proxmox VE
- Milyen program, ami...?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Juni Gyuri jelenti:
Szlovákiában az első szabadedzésen a középmezőnyben végzett Michelisz a Hondával, a másik két gyári autó az elejében. Ez még jó is lenne, ha végre megoldódna, hogy valami más gyulladjon már ki az autónk helyett.
Ennek ellenére bíztatónak tűnt a helyzet, mert végre csak azzal kellett volna foglalkozni, hogy állítsuk az autót. Hamar kiderült, hogy merre lenne tovább, a közvetítés képein jól kivehető volt, hogy csak a mi autónk hátulja emelkedik el az erősebb kanyarokban, ami egyben azt is jelenti, hogy, ami hátul magasan van, annak az eleje elöl bele is érhet a gumiba, ez sem segít sokat. Igen, de ez valójában csak egy állítás, ami segít ezen a problémán.
A tűzeset megint a kipufogó felfüggesztése miatt történt, pedig minden úgy lett összerakva, ahogy kérték. Sőt, ez a Mester és Monteiro Civicjét is érinti, de az övék valahogy nem kap lángra, de a probléma ott is adott, időzített bomba mind a három autó alatt ketyeg. Hát, igen, a kipufogó az meleg, de ez nem lehetett újdonság a tervezőknek.
Ha ezen túllendülünk, akkor végre figyelhetünk a beállításokra. Hogy ez ma hoz e végre eredményt, azt egy pár óra múlva megtudjuk, de addig még van egy szabadedzés.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section