Új hozzászólás Aktív témák

  • wanted5

    őstag

    válasz RAiN91 #3597 üzenetére

    egy kicsit logikusan kéne gondolkozni

    arcade módban a kamera tank felett van, így olyan dolgokra is rálátsz amit a tankban "ülve" nem látnál, tehát hiába viszed rá a célkereszted egy ellenségre, amit látsz arcadeban, ha valami akadály van a tank előtt akkor nem fogsz tudni odalőni
    legegyszerűbb példa erre ha adott egy domb előtted és egy ellenség, attól hogy arcade-ben becélzod és lősz egyet még ugyanúgy a földet fogja lőni a tankod
    a képen amit linkeltél ugyan ez a helyzet, csak a domb helyett egy másik tank van, tehát a tank célkeresztje arra "ugrik" rá mivel az van közvetlenül előtte és nem tud ellőni felette, TD-nél azért látványosabb ez mert általában laposabb mint egy normál tank

    ebben semmilyen furcsa dolog, vagy bug nincs, teljesen normális

    az meg hogy egy fal közelében felemelkedik az ágyú azért van, hogy kompenzálják hogy a rendszer fizikailag nem számolja a tankhoz az ágyút, tehát nem ütközik vagy akad meg a falban

Új hozzászólás Aktív témák