Új hozzászólás Aktív témák

  • Veron

    őstag

    válasz Sas madár #13048 üzenetére

    megértem mindkét oldalt. azt is ok, hogy lehet nem jön elő a hiba 5 perc alatt, és akkor mehet a szájkarate a dühödt ügyfelekkel -jelzem ez nem én vagyok. de már csomó dolgot vásároltam ott, és egy 3500 Ft-os egérről van szó. ráadásul 8 napon belül vittem vissza, azt is mondhatnám, hogy adják vissza a pénzt. de nem tettem, belementem, hogy oké, nézegessék. végül is nem akarok balhét, de még a pénzemet sem, csak akarom használni az egerem.
    ha értelmes dolgot mondanak még ki is próbálom, csak ne nézzenek hülyének. ne rázzanak le az első gondolatukkal, hogy biztos én rontottam el. mert attól, hogy rajtam a cég logójával díszített munkaruha én is érthetek hozzá, és nem biztos hogy tök hülye vagyok.

    "Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

Új hozzászólás Aktív témák