- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Microsoft Excel topic
- Windows 11
- Facebook és Messenger
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Videó stream letöltése
- AliExpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez egész pofásan fest, profilból van egy kis nosztalgikus-retrofuturisztikus zöngéje.
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone aluházas billentyűzet ELADÓ – 21k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval 25k, és a FOXPOST-ot állom.
-
parandroid
nagyúr
Őrült jópofa dolog, tényleg feldobja az utcaképet, de sokkal t9bb pozitívat nemigen lehet róla elmondani. Olyan helyen lakok, ahol már nagyobb mennyiségben megjelentek az utakon, tipikusan promóciós autóként, felmatricázott cégautók, vagy rendezvényszervezés címén. Egyszeri usernek embertelenül drága, még itt is, nagyon erverznek kell lenni ahhoz, hogy valaki ilyet vegyen a családnak, főleg, hogy iszonyat méretű kompromisszum ennyi pénzért (anyagminőség, ergnómia, kényelem, stb). Ennyiért prémium suvot lehet venni, és a gyerkek az első örömködés után sem hisztiznek, hogy nem lehet kényelmesen ülni, meg nem kell a sivár műanyag dashboardot nézni, hogy az érintőkijelzőről ne is beszéljünk. És akkor ott van még a hatótáv. 3 gyereket oviba-iskolába hordani igen fasza, meg főleg nagyon menő, már ha az embernek van ideje beleáéllni a dugóba a suli előtt minden reggel/délután. Persze inkább ez, mint egy 2 tonnás dízel suv. De akkor meg még inkább még egy konnektoros hibrid, és még az is olcsóbb. A Transporterek célközönsége viszont felénk pont a sokat mozgó nagycsaládosok, akik rengeteg családi programra járnak, fesztiválokra, kempingezni, nagyokat kirándulni. Na, ez nem az az autó lesz...
Szóval jó, hogy ilyen is van, de ehhez képest még a Mini is borzasztóan rossz párhuzam, mert amíg az még mindig egy roppant jópofa, de ezzel együtt is elérhető kisautó maradt (nem a Cooper S-ről beszélek, hanem a 17k euróról induló One First szériáról, ami egy közepesen feszerelt benzines VW Polo ára, meg motorban-felszereltségben is kb azt tudja - bár sajna épp megszűnt).
Kár érte, tényleg nagyon hiányzik a piacról egy elektromos kisbusz, a VW viszont kezd ocsmány módon a prémium szegmens felé húzni, merthogy abban van a nagy lé, szóval a név ellenére ne tőlük várjuk. Bár ne kérdezzétek, hogy kitől.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #2 üzenetére
Ennyire nem mélyedtem bele, csak a külleméről kommenteltem. : >
Részemről, ha kirándulós/kempingezős móka, akkor ez az igazi:
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone aluházas billentyűzet ELADÓ – 21k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval 25k, és a FOXPOST-ot állom.
-
yetijetnyak
csendes tag
válasz parandroid #2 üzenetére
-
parandroid
nagyúr
válasz yetijetnyak #4 üzenetére
I mean, nem egy dízelmotorral mozgatod a 2 tonnát, hanem elektromos hajtással.
Felénk pont most próbálnak amúgy kitalálni valamit arra a jelenségre, amikor a céges hibridek csak arra jók, hogy cipeljék magukkal az 500-1000kg pluszsúlyt akkuban/elektromotorokban, de soha nincsenek konnektorról feltöltve, mert egyszerűbb, gyorsabb, kényelmesebb a céges üzemanyagkártyáról telenyomni őket a kúton.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
Lakóautó azért más téma, a Transporterben pont az a lényeg, ogy egyszerre lehet családi autónak, és kirándulós autónak is használni. Ezek a teherautó méretű lakóautók azért városi közlekedésben annyira nem praktikusak... Az utcában amúgy két Transporter is van (egy fehér-kék, meg egy fehér-piros osztott festésű), a közvetlen szomszéd meg nemrég vett egy Tourneo Customot a 3 gyerek cipeléséhez - asszem előtte mintha ő is Transportert használt volna. Szóval amióta az egyterű kategóriát kinyírták, még népszerűbbek lettek, pedig előtte is mentek azért, de a Galaxy/Sharan azért népszerűbb volt. Amíg a gyerekek 'kicsik' voltak, nekünk is egy kompakt egyterűnk volt (Mazda 5), ahogy felnőttek, úgy váltottunk vissza kombira (szintén kihalóban lévő állatfaj ).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
M5Norbi
őstag
Kívülről nagyon jól néz ki.
De tessék már megmondani hogy a belső teret nem lehetne hasonló színvonalra megcsinálni?
Vagy a VW konszern e-autóinak belsejét nem ugyanazok tervezik mint a hagyományos Golf/Passat utastereket?
A Golf7 illetve a kifutó Passat (sőt az elődje is) nagyon jó beltérrel rendelkezik.
Tudom persze ízlés kérdése de azok véleményem szerint sokkal szebbek.Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
nagyúr
Kövezzenek meg de én nem vagyok hasraesve ettől a formatervtől.
Nem rossz járgány de megkérik az árát rendesen.Més que un club!
-
Alaaf Pi
senior tag
Stellantis konkurensnek mit gondoltatok? Ugyanis két kategória is van ott.
-
-
-
cucka
addikt
Igazából még csak nem is a 27 millós alapár a durva. Hanem hogy azért a pénzért egy fekete haszongépjármű belteret és egy sima fehér fényezést kapsz.
Ha szeretnél ilyen dizájnos kétszínű fényezést, az 1.8 millió forint.
Ha szeretnéd a színes dizájnos belteret, az 2.2 millió.
Ha szeretnél az alapnál jobb hifit töltőpaddal meg navigációval, az 1 millió.
A képeken látható kerekek extra felszereltség.
Az elektromos tolóajtó extra felszereltség.
A 220-as aljzat extra felszereltség
De még egy szaros tolatókamera se fért bele a 27 millióba, azért is fizetni kell.Szóval a pofátlanság csúcsa nem a 27 millió. Hanem hogy lényegében minden, amit a tesztautóról készült képeken látsz, az extra felszereltség, amit drágábban adnak, mint a Mercedes.
[ Szerkesztve ]
-
Úgy-úgy. Valami penge mobil- vagy műholdas nettel, és dolgozni is lehet közben. Élném, nem kicsit. Talán egy utánfutóra még a 930 Turbo/Corvette C4 Convertible/RX-7 FC3S is felférne, ha itt-ott kicsit tovább maradnék.
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone aluházas billentyűzet ELADÓ – 21k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval 25k, és a FOXPOST-ot állom.
-
tag
válasz Napfénysüti #10 üzenetére
Ugyanezt gondolom, színes, mókás, de azért na, ennyi pénzért üssön is.
-
doooo
veterán
A beltér dizájnja valahogy bejön. Szokatlanul élettel teli (a VW-re abszolút nem jellemző ez); egyszerű, de mégsem "hoz le az életről".
Csak ugye a minősége... -
norbx
aktív tag
Ez jól sikerült?? Akkor milyen az amikor nem sikerül jól??
-
myckey
veterán
válasz parandroid #23 üzenetére
ugye, nekem sem jött a busz
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
PirosHello
senior tag
Kár, hogy AC-n "csak" 11kW-al lehet tölteni, nem tudja a 22kW-os gyorstöltést. Használok egy céges eNV200-ast, az is csak 7kW-al tölt AC-n, hiába dugom 22kW-os töltőre. Ez (az ára mellett) gyenge pontja, sajnos nekem nem kéne.....
[ Szerkesztve ]
"Soha ne mondd, hogy tudsz ultizni, maximum ismered a játék szabályait..."
-
nylontacsko
senior tag
Ez a kedvenc részletem.
Közel 30M-ért
.
"Akár azt hiszed, képes vagy rá, akár azt, hogy nem, mindenképp igazad lesz."H.F
-
bteebi
veterán
Valóban jól néz ki, de így (=max. 5 ülés), és pláne ennyiért nem kellene. Szerintem a csomagtér kialakítása se szerencsés. Összességében azért nem rossz, sőt kellene is. Plusz két üléssel, és sok-sok millió mínusszal.
Egyébként szerintem egy mobilokhoz hasonló "összefoglaló" oldal a jármű specijével, esetleg az elérhető extrák felsorolásával, urambocsá' egy pontozás is hasznos fícsörök lennének.
#26: Hátö... igen, valahol muszáj volt spórolni.
[ Szerkesztve ]
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
Tigerclaw
nagyúr
Ha a legelső T1-et gyártanák újra, abban a formában, arra tényleg lenne valódi kereslet.
Épp mai hír hogy a VW benézett valamit nagyon komolyan az EV-kkel kapcsolatban:
https://index.hu/gazdasag/2023/09/13/volkswagen-munkahely-autogyar-nemetorszag/
Túl sok pénzt fektettek be felülve az EV hype-ra, ráadásul ők is mindent túláraztak rettenetesen. Nem is olyan rég még arról cikkeztek, hogy sokat kell várni az új autó vásárlóknak, most meg láthatóan kifogytak a vásárlókból. (nem csak a VW) Hirtelen ránézve 24 millió akciósan a legolcsóbb verziója...
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Alaaf Pi
senior tag
válasz parandroid #23 üzenetére
Nem basztak át, a memóriám szar. Megnéztem önéletrajzban, V362, V363.
-
Sirus86
tag
válasz nylontacsko #26 üzenetére
Ugy-ugy, eza minoseg kb Trabant szint. Radasul a gumi resz amint elkopik csuszni fog, ami rednkivul veszelyesse teszi majd a pedalt. Jaja, lehet majd cserelni. Illetve a kormanycsuklo csapagya lathato. Idovel a por meg a dzsuva beleall, aztan majd lehet csodalkozni,hogy a szervo kakukk lesz, vagy tobb szazezres csere lesz a vege. Nagyon,de nagyon rossz irany ez.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
net84
őstag
válasz nylontacsko #26 üzenetére
Sajnos engem több ilyen részlet is "megfogott". Az, hogy a 2. sorra nincs légbefúvás egy ilyen felépítésű autónál, hatalmas tökönszúrás. Ez az üléssor nekem túl fapad (mint a 15 éves melós tranzitban). A felhajtható tálca és annak elhelyezése sem épp szemet gyönyörködtető. A csomagtérre pedig mintha elfogyott volna teljesen az amúgy sem túl nagy kreativitás és a bármi jó lesz alapon dobták össze.
Ezek miatt az alapára is sok szerintem, de normálisan felkonfigurált meg már kifejezetten röhejes és pofátlan. Nem, ingyen sem kellene (hacsak nem azért, hogy pár hát alatt elvegye a kedvem a full electric-től megint egy időre, majd áron alul gyorsan eladjam), nem szeretem, amikor kompromisszumokkal kell az autót használni és folyamatosan bennem van, hogy ez nem működik jól bent, azt menet közben nem bírom állítani és helyenként siralmas a kialakítása...A cikkben említett érintőgombos lámpa kapcsolgatást viszonylag gyorsan megszoktam VW-éknél. Még valahol élhető is a módszer. Reflexből koppintom indulás után le az auto módról - általában a fel állapotra és utána nem érdekel (egyszer b@xott ki velem a fényérzékelő szenzor, azóta én kapcsolom a lámpát). A klíma érintős vezérlése és kijelzőn való állítgatása viszont nem jön be 1,5 év után sem.
A mutikormány érzékelésével nekem gondom nem volt - talán a hangerő csökkentés, amit lassúnak éreztem és sokat kell maszírozni a kellő csökkenéshez. Számomra elrendezés káoszos, túlbonyolított és helyenként ellentétes az észjárásommal (nem találok logikát a jobb és bal oldal kiosztásában).
Folyamatosan gondolkodom, hogy milyen VW típusra lehetne visszatérni a hétvégi autóval. Hát ez inkább arról győzött meg, hogy maradjak OIIIIIIIORead only...
-
Z_A_P
addikt
30M, pffff teljesen elszallt a VW, mikozben kinaban 7 millioert adja az ID.4-et (ami itt 18M+)
OK
-
Sirus86
tag
VW Sharan 2022-is hasonlo gondokkal kuzd. Okes, ott kapcsolos a klima, de a rendszere ott is gondokkal kuszkodott. Olyan,mintha a VW elhagyta volna a nemet preciziatst mar evek ota (Nemetorszagban elek), az emberek mar nem nagyon vesznek itt sem VW-t elektromosbol, es ujat sem sokat latni. Az ovis csaladbol is eladtak az elektromost, mert allando szoftverhibaja volt, es harom gyerek mellett eletveszely menuben kotortaszni a klima vegett, illetve harcolni a softwarrel (mi is ezt tettuk a Sharannal elozo evben) ,hogy eletben maradjanak. Downgradeltek Ford Connect Tournerre, ami dizel, es csak megy, es azt csinalja, amit a user akar.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
csendes tag
Eléggé "ezmiez" kategóriás. Egyfelől legalább végre valaki csinál egyterűt, ha már a franciák többé-kevésbé leálltak vele (nagy szívfájdalmamra), de kicsit úgy érzem, hogy ez a konstrukció több sebből vérzik.
Ha már 20+ millát akarnék elhajítani egy új, "környezetkímélő" egyterűre, akkor bőven jobb üzletnek tűnik egy hibrid S-Max, ami 7 üléses, több a csomagtere, egy tankolással pedig elmegy 1200+ km-t. Ahogy elnézem az ID Buzz árlistáját, pár milliót még spórolnék is. -
Tigerclaw
nagyúr
Remélem a Toyota továbbra is reálisan kezeli ezt a szegmenst. Piacot nem lehet varázsütésre teremteni és ezt ők jól látják. Örülhet a VW ha marad elég piac az ICE szegmensben. Olyan ez az egész EV trend mintha a telefonoknál mindenki át akarna állni 1000 dolláros iPhone-ok gyártásra csak az Apple sikere miatt. Lassan nem marad semmi érv az EV-k mellett. Ami volt azt a gyártók és a politikusok maguk irtották ki.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
csendes tag
Még a Fordban látok időnként némi kreativitást az EV-k terén, az elektromos pickup-jukat pl. a pletykák szerint olyanra csinálják meg, hogy lesz benne egy zárt hosszanti tárolóhely végig a kocsi egész hosszában, hosszú anyagok szállításához (tehát élnek az új hajtáslánc adta szabadsággal). De a legtöbb gyártónál csak azt látom, hogy kb. ugyanazt próbálják a vásárlók nyakába sózni, mint eddig, csak vaskos felárral.
-
#68998912
törölt tag
válasz nylontacsko #26 üzenetére
Azért a 18.000 km-nél így kinéző kormány is megérne egy misét.
-
kzcs
tag
Nagyon jó lenne. Akinek van felesleges 30 millája, vegyen már egyet nekem. Vizslám nagyon örülne ahogy lobogna a füle a menetszélben. Ígérem, megelégszem egyel.
[ Szerkesztve ]
-
Z_A_P
addikt
ahol én tartottam 20 éve, amikor Basic nyelven programoztam egy Enterprise számítógépen.
Volt valami app amivel basic -> asm atforditotta, valami 3-4 lepesebn futott, jo sokaig, de utana brutal nagyot gyorsult a progi.Az autora meg egy szot sem erdemes pocsekolni, 10M korul lehetne barmi ertelme ebben a minosegben.
OK
-
Degeczi
nagyúr
válasz Tigerclaw #28 üzenetére
"Ha a legelső T1-et gyártanák újra, abban a formában, arra tényleg lenne valódi kereslet"
Szebb módja is akad az öngyilkosságnak, mint egy guruló koporsót vezetni... A T1-ben semmi energiaelnyelő szakasz nincs előtted, viszonylag kis ütközés is végzetes lehet. Itt pl. csak a fazon lábát kellett amputálni:
-
Sinesol
veterán
Uhh.., kivül-belül borzalom, ahogy ez kinéz. Rendesen hanyingert keltő az a ranezesre gyenge minosegu muanyagtenger, ami a hátsó rakteret boritja, pfuj.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz Kemenesfalvi #47 üzenetére
Azért maradt életben.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Plug Life
senior tag
Szánalmas, hogy a VW nem képes értelmes UI/UX designereket felvenni, vagy megbízni egy külsős céget ha már maguk csak ilyen gagyi kezelőfelületet tudnak tervezni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen