Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz Dilikutya #11 üzenetére

    Az átlag autó valóban nem ilyen hatalmas v8-as tepsi, bár ott minden 1 mérettel nagyobb. Egy európai nagy autó ott midsize, az európai közepes méretű autó ott kompakt.

    Ami általában zavart okoz a fejekben, hogy amerikában a nagy méretű suv-ok és az összes pickup a "truck" kategóriában vannak. És ezek komikusan gigantikus járművek, és roppant népszerűek.

    Ami még más ott:
    - mindenki nagyon sokat vezet, mert minden messze van
    - többnyire autópályán vezetnek
    - az utak és a városi utcák is extrém szélesek, kevés a gyalgos/biciklis/robogós pizzafutár
    - a sebességek európai szemmel nézve nagyon alacsonyak
    - a közlekedés elképesztően unalmas, nem az van, mint pl. magyarországon, ahol állandóan résen kell lenni. kb. az idő 99%-ában egyenesen mész. nem véletlen, hogy ők találták ki a tempomatot, és az ő problémáikat akarják első sorban megoldani az önvezető rendszerek is

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz Dilikutya #11 üzenetére

    Azért már jó pár éve annak, hogy az SUV-k leuralták a piacot - valóban van még mellettük jelentős szedán mennyiség, de a Közép-Nyugaton annyi pickup van, hogy azt biztos nem ellensúlyozzák. A medián az kb. a kompakt SUV (ami itt Európában a csúcs) méret környékén lehet, a szegényebb környékeken talán középkategóriás szedán, de van, hogy az csak második autó.
    Az, hogy mennyit mennek erősen államfüggő, de amennyire tudom a legtöbb biztosító évi 10.000 mérföld alatt hajlandó low mileage biztosítást kötni. Ez lehet, hogy Texasban vagy Floridában több, Maineben vagy New York államban meg jóval kevesebb, de a fentebb, kilométerre vetített halálozási adatok 2020-2021 környékén pontosak voltak.

Új hozzászólás Aktív témák