- Otthoni hálózat és internet megosztás
- OpenWRT topic
- OpenMediaVault
- Sokan kapják majd meg félig lemerülve a Teslájukat
- Adobe Photoshop
- Már embereken is kísérletezhet Elon Musk agyi implantátumos cége
- Synology NAS
- Docker konténerizálás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kotomicuki
senior tag
Tehát ne az embert képezzék, legyen nagyobb vele szemben az elvárás egy ilyen, eléggé veszélyes üzemben - netán normálisabb, átláthatóbb útpálya-tervezést alkalmazni - , hanem majd a gépek megoldják, hadd korcsosuljon tovább a már amúgy is IQ-hiánytól szenvedő fajtánk, ezzel növelve meg a balesetek számát a jövőben. (Az arra alkalmatlan nem csak a kereszteződésben lesz az...)
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
btprg
senior tag
válasz
Kotomicuki #1 üzenetére
+1
Nyilván az agyból akarják kiolvasni, hogy merre akar kanyarodni az ember, csak mert különben semmit nem érne az egész. Általában nem azért lesz baleset, mert az orosz videókhoz hasonlóan valaki nyilvánvalóan keresztül akar rongyolni a piroson, hanem mert az utolsó pillanatban pont a rossz irányba tekeri a kormányt vagy bármi.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
bolvar
senior tag
Képzeld azt a szegény BMW-t amikor a kocsi magától indexel, biztos megzavarodna
Itt gondolom az a cél, hogy a reakcióidőből, holttérből jövő dolgokat a kocsi lekezelje és közbeavatkozzon.
Az hogy ez jó e vagy sem, szerintem most senki se tudja.A jó lányok azt mondják: NEM! A rosszak azt, hogy: HOL? :)
-
lomposfarkas
tag
" USA-ban tavaly 42 795 ember veszítette életét közlekedési balesetben"
Ez arányaiban 3x annyi, mint kis hazánkban. Ott mi mehet az utakon... -
ledgeri
nagyúr
Hogy ha valaki ma ránéz a youtube-on a balesetes videókra, akkor látni fogja, hogy ha holnaptól lenne ez a rendszer 100%-os hatékonysággal bevezetve új autókon, akkor is, 10-20 év mire az autópark átöblíti magát. Millió videón látni, hogy mennyivel idősebb az egyik autó mint a másik, vagy a baleset 2 sávon keresztüli fordulás miatt következik be, stb....
anti-blockadblock-er// PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Keresek Sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest)
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz
lomposfarkas #4 üzenetére
Attól függ mihez arányosítod - a lakossághoz nem jó, mert Magyarországon nagyon alacsony a motorizáció és akik autóznak is csak keveset - évi pár ezer kilométert - hajtanak, az USA-ban meg évi 10.000 mérföld alatt kb. hobbisofőrnek minősülsz.
A megtett kilométerekhez viszonyítva az USA (7 halálos baleset / 1 milliárd km) már 2x jobban áll, mint Magyarország (13 halálos baleset / 1 milliárd km). Bár az okostelefonok térnyerésére és a gazdasági élénkülés számlájára szokták írni az elmúlt években romló statisztikát, de igazából azokban a monstrumokban amiket az amcsik vezetnek tényleg nagyon nagy sebesség, balszerencse vagy vétség kell a halálos balesethez, szóval megint csak nem fair az összehasonlítás. Ott egyre inkább a puhatestű lakosság van kitéve veszélynek, míg Európában a gyalogosgázolások viszonylag ritkábbak (nálunk a halálesetek kb. 10-12%-a gyalogosgázolás, ott meg már 20+%). -
Armandus
kezdő
Nem vagyok benne biztos, hogy kell egy újabb számítógépes rendszer a kocsikba
"A világ olyanná alakul, amilyenné a fiatalságot nevelik." Jókai Mór
-
Chiller
senior tag
Hát persze.
Ide is csak több chip kellett volna:
[link] -
pengwin
addikt
Városban én vezetékes technolgiával iktatnám ki inkább az autóbaleseteket, pl.: villamos, troli.
Üdv, pengwin
-
Reggie0
félisten
válasz
lomposfarkas #4 üzenetére
Ahhoz kepest, haztartasi balesetben kb. 175ezren halnak meg ott, meg nem is sok.
[ Szerkesztve ]
-
Dilikutya
félisten
válasz
Feketelaszlo #6 üzenetére
Ez hogy jött ki, hogy 10000 mérföld alatt csak hobbisofőr vagy? Meg az amcsi benzinfaló szörnyeteg is inkább mítosz, tele vannak japán és európai autóval, töredék jár 8 ezer köbcentis jószággal, meg kamion méretű pickupokkal. De az átlag személygépkocsi nem bálna, mint a 70-es évek Cadillac Eldorado-i.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
cucka
addikt
válasz
Dilikutya #11 üzenetére
Az átlag autó valóban nem ilyen hatalmas v8-as tepsi, bár ott minden 1 mérettel nagyobb. Egy európai nagy autó ott midsize, az európai közepes méretű autó ott kompakt.
Ami általában zavart okoz a fejekben, hogy amerikában a nagy méretű suv-ok és az összes pickup a "truck" kategóriában vannak. És ezek komikusan gigantikus járművek, és roppant népszerűek.
Ami még más ott:
- mindenki nagyon sokat vezet, mert minden messze van
- többnyire autópályán vezetnek
- az utak és a városi utcák is extrém szélesek, kevés a gyalgos/biciklis/robogós pizzafutár
- a sebességek európai szemmel nézve nagyon alacsonyak
- a közlekedés elképesztően unalmas, nem az van, mint pl. magyarországon, ahol állandóan résen kell lenni. kb. az idő 99%-ában egyenesen mész. nem véletlen, hogy ők találták ki a tempomatot, és az ő problémáikat akarják első sorban megoldani az önvezető rendszerek is -
dabadab
titán
válasz
Kotomicuki #1 üzenetére
Tehát ne az embert képezzék
Ezt a megközelítést majdnem 150 éven keresztül nyomtuk, elég jól látni, hogy ez már nem nagyon lesz jobb.
DRM is theft
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz
Dilikutya #11 üzenetére
Azért már jó pár éve annak, hogy az SUV-k leuralták a piacot - valóban van még mellettük jelentős szedán mennyiség, de a Közép-Nyugaton annyi pickup van, hogy azt biztos nem ellensúlyozzák. A medián az kb. a kompakt SUV (ami itt Európában a csúcs) méret környékén lehet, a szegényebb környékeken talán középkategóriás szedán, de van, hogy az csak második autó.
Az, hogy mennyit mennek erősen államfüggő, de amennyire tudom a legtöbb biztosító évi 10.000 mérföld alatt hajlandó low mileage biztosítást kötni. Ez lehet, hogy Texasban vagy Floridában több, Maineben vagy New York államban meg jóval kevesebb, de a fentebb, kilométerre vetített halálozási adatok 2020-2021 környékén pontosak voltak. -
dabadab
titán
válasz
Feketelaszlo #14 üzenetére
Azért már jó pár éve annak, hogy az SUV-k leuralták a piacot
Annyira, hogy az USA személyautós eladási listát immár 41(!) éve folyamatosan a Ford F-150 vezeti (az aktuális modell motorválasztéka: három V6 meg két V8 benzines, V6 dízel, V6 hibrid és két elektromos, több, mint két tonna és majdnem hat méter hosszú)
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Rickazoid
addikt
Bár a hülyék viselkedésén az utakon és az amerikai úthálózatok elbaszottságán ez javítani nem fog, de ez egy elengedhetetlen kelléke lesz egy jövőbeni összekapcsolt, teljesen önvezető autóhálózatnak. Az a helyzet, hogy az emberi tényezőt érdemesebb lesz előbb-utóbb kivonni a forgalomból, és akkor már beszélhetnek egymással a járművek a közlekedés optimalizációjáért is.
[ Szerkesztve ]
Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.
Új hozzászólás Aktív témák
it A járművek balesetmegelőző technológiájához igazából már 1999-ben lefoglalták az USA-ban az 5,9 GHz-es tartományt.
- NBA és kosárlabda topic
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- BestBuy topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 / 4090 / Ti (AD103 / 102)
- Külpolitika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óvodások homokozója
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A Nubia egy kevésbé ismert oldala
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- OLCSÓ akár belépő játékos PC-k.
- Új Lenovo Thinkpad P14s G2 Profi Tervező Vágó Notebook -50% Ryzen 7 Pro 5850U 32/1TB Radeon Pro 4GB!
- Iphone 13 128Gb Midnight BONTATLAN
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB Fantomfekete
- Újszerű Dell XPS 13 9305 - 13"FHD IPS - i7-1165G7 - 16GB - 512GB SSD - Win 11 + 2 töltő + Dokkoló
Állásajánlatok
Cég: Servergarden Kft
Város: Budapest
Cég: KIFÜ
Város: Budapest