Új hozzászólás Aktív témák

  • Polllen

    nagyúr

    válasz Noddy #17000 üzenetére

    Ebben van igazság.

    Az örök kárhozat egyébként is egy nagyon érdekes kérdés, hiszen mindenkit érint, aki nem hisz Istenben. Az ószövetségben van erre utalás?

    Ha én hindunak születtem és soha sem találkozok egy kereszténnyel sem, elkárhozok?

    [ Szerkesztve ]

    "Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

  • Kezdő vagyok

    őstag

    Sziasztok!
    Aki abszolút nem olvasta a Bibliát,Ti hogyan foglalnátok össze neki a Biblia üzenetét?

  • matepalfi

    aktív tag

    válasz Kezdő vagyok #17002 üzenetére

    "Mert úgy szerette Isten e világot, hogy az Ő egyszülött Fiát adta, hogy aki hisz Őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen."
    - János evangéliuma 3:16

    [ Szerkesztve ]

  • matepalfi

    aktív tag

    válasz Polllen #17001 üzenetére

    Ha én hindunak születtem és soha sem találkozok egy kereszténnyel sem, elkárhozok?

    Nem. Feeney atyát kiközösítette a Katolikus Egyház azért, mert azt tanította, hogy "az Egyházon kívül nincs üdvösség" azt jelenti, hogy a látható Egyházon kívül nincs üdvösség. Isten nem bünteti meg a pogányokat igazságtalanul. Nem bünteti meg őket azért, mert nem hisznek Jézusban, ha - nem a saját hibájukból kifolyólag - nem is hallottak róla soha (leküzdhetetlen tudatlanság). Viszont az Igaz Isten, azért már megbünteti őket, ha vétettek az ellen az Isten ellen, akit felismertek a természet és a lelkiismeret által (Róm 1-2). Nincs bűntelen pogány, ahogy nincs bűntelen keresztény sem. Mindannyian vétünk Isten ellen, és a lelkiismeret ellen. Mindannyiunknak szüksége van egy Megváltóra. És a Megváltó Krisztus.

    [ Szerkesztve ]

  • D1Rect

    félisten

    válasz Kezdő vagyok #17002 üzenetére

    "Szíved minden bizalmát Istenbe vesd, saját értelmedre ne igen hagyatkozz."
    Péld 3.5

  • Noddy

    senior tag

    Ezt a blogot nem régen mutatták.
    [link]