Új hozzászólás Aktív témák

  • távcsőves

    senior tag

    válasz Gyuri44 #254 üzenetére

    Nem tudom én végül nem levelet írtam, hanem live chaten léptem kapcsolatba a supportal. Uplay sajnos megagáz, mintha dírekt az volna a cél, zárd ki magad. Persze, ha 0-24 lenne a live chat support, az ember elviselné. De ez így... Az e-mail meg, tuti lesz pár forduló, mivel ott is az zajlik le, mint live chaten. Kapsz hibajegyet, alap dolgok amik hibát okozhatnak pl caps lock ilyesmi emlegetése, majd ezek tisztázása után account ellenőrzés megerősítő kóddal, ezt küld vissza, ok te vagy a jogos tulajdonos, add meg akkor a választott jelszót, visszaküldöd, beállítják, kész. Szerinted ez mennyi idő e-mailben? Azt sem 0-24 nézik. És azzal kezdödik az egész, ha nincs második uplay acc.-od, csinálsz egyett, mert különben hogy lépsz kapcsolatba a supportal. Maga a uplay kliens nem zavar sok vízet, müködik többnyire, teszi amit tennie kell, vásárlás is probléma mentes, de ez az azonosítás mizéria örület. Ennyi ember nem lehet balfasz egyszerre.

    Tök jó, USA support 0-24 európa nem. Magyar nincs, de van jó pár európai azért. Ha nem megy az angol, akkor próbálkozhatsz a némettel mondjuk. Akkár telefonon is. Egy vagyonért. Részemröl a UK live chat support ajánlot. Hatékony, csak igazodj hozzájuk időben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák