Új hozzászólás Aktív témák

  • yamashita

    csendes tag

    Sziasztok!

    Lenne egy elég érdekes problémám. Uplay-re be van állítva a két lépcsős ellenőrzés. Vettem egy új telefont, átraktam arra az authenticatort a google biztonsági beállításainál. Szépen be is enged a kóddal a google bármilyen oldalon és időben. Viszont a Uplay semmilyen körülmények között nem hajlandó beengedni. Szerettem volna írni a supportnak, de mint kiderült azt is csak akkor lehet, ha be vagy lépve, mivel sima email elérhetőség nincs.

    Amit tettem amióta erre rájöttem:
    Fullra letöröltem az előző telóról a hitelesítőt.
    Lekapcsoltam a hitelesítést google-ban, de úgy is kéri a uplay.
    Letöröltem a telefonon a kapcsolatot majd letöröltem a hitelesítőt és nulláról újraraktam az egészet.

    Ezek után még mindig nem működik.
    Tudnátok valami használható ötletet ?

Új hozzászólás Aktív témák