Új hozzászólás Aktív témák

  • erahurka

    félisten

    válasz MadMancs #85003 üzenetére

    Kötbér. Azt is nézd meg telefonnal, tévével minden rendben van-e. Folyamatosan hívd őket ha gond van, hátha megoldják.

    Nekem is hónapokig szenvedős volt a net, a tévé sosem jött helyre teljesen (időnként elmegy a hang néhány másodpercre), egyszerűen gyenge jel jön be a házba, és nem tudják vagy nem akarják megoldani. A szerelő mindig kiadja szintezésre, aztán látszólag semmi sem történik. Az internet szerencsére általában jó már, a modem által mutatott értékek kiválóak, de ha rossz azonnal agyérgörcsöt kapok és üvöltök szerencsétlen ügyintézővel telefonon. Sajnos máshogy lesöpörnek az asztalról. Múltkor már a UPC hívott engem, hogy nem tökéletes adatokat mutat a modem, kiküldenének egy szerelőt hogy ránézzen :D

    Kötbérrel viszont jók a tapasztalataim, maradéktalanul elszámolták a problémás időszakot, gyakorlatilag egy évig nem kellett számlát fizetni utána.

    (#85006) kezo0: Egyszer elkezdtem mondani azokat a dolgokat a szerelőnek, amiket itt tanultam a topikban a modem jelszintjeivel kapcsolatban, és megkérdezte szakmabeli vagyok-e :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák