Új hozzászólás Aktív témák

  • csabi63

    senior tag

    válasz tomp #51243 üzenetére

    Az Izaura TV és társai fontosak a szolgáltatónak. Alapjában véve a gyakorlat az, hogy a TV társaság minden húzó csatornája mellé ad néhány tölteléket. Ez jó a TV társaságnak, mert több csatornán terjesztheti a reklámokat. (Az alacsony nézettség nem probléma, a jelenlét legalább olyan fontos. Bárhová kapcsol az ember, véletlenül se tudja elkerülni.) Jó a szolgáltatónak, mert olcsóbban kapja a menő csatornákat, és verheti a mellét a fantasztikus kínálat miatt. És jó az előfizetőnek, mert a töltelékek nélkül a menő csatornák sokkal többe kerülnének. Kevesebb lenne a reklámhely, többet kérnének a társaságok a szolgáltatóktól. A szolgáltató pedig az előfizetőktől.

    A HD más kérdés. Drága, a UPC-nek meg nem megy jól. Nagy mínuszokat termeltek, utána lehet nézni. Talán ezért is cserélgetik az igazgatókat már évente. Biztos lehetne jobban is csinálni, mert a cseheknél van 55 HD csatorna, és nem mentek csődbe miatta. Talán majd változik valami. Kellene, mert az ország vezető kábeltévé szolgáltatójától ez elég sovány. Bár a piacvezető státusz sem feltétlenül előny. A TV társaságok előszeretettel nézik fejőstehénnek, és pofátlan árakat kérnek egyes csatornákért. Akár a többszörösét, mint amennyiért a kis szolgáltatók kapják. A szolgáltató meg nem rakja be, mert emelnie kellene, az meg egyenes út az előfizető vesztés felé.

    A moslékot meg inkább hagyjuk. Ami nekem az, az másnak talán a fő szórakozása. Ne a fórumokból induljunk ki, mert aszerint senki nem néz TV2-t vagy RTL Klubot. Csakhogy a nép 90% nem írogat fórumokba, a PH-ról meg 99% életében nem hallott. Viszont egész nap a kereskedelmi tévéket nézik. Az tolja a populáris, könnyen emészthető tartalmat, ami a nép kedvence. Ezért lenézni bárkit nem sok értelme van. Az egész világra ez a jellemző, nem magyar unikum. És mitől moslék mondjuk a Szulejmán, és mitől nem az a sok YouTube tartalom, amit 100 milliók zabálnak két pofára. Ízlés kérdése.

    Röviden még az agymosásról. A tévhitekkel ellentétben a fiatal generáció sokkal fogékonyabb a reklámra, mint a nyugdíjasok. Aki pedig azt hiszi, hogy ő immúnis, az el van tévedve. Nem kell néznie sem, indirekt módon mindenkire komoly befolyással van. Hacsak nem barlangban lakik áram nélkül, és nem megy emberek közé.
    Hú b@szki, ez hosszú lett. :)

Új hozzászólás Aktív témák