Új hozzászólás Aktív témák

  • blakey

    titán

    2 hónap után ilyen választ kaptam a Horizon Go hibára:
    "Tisztelt Ügyfelünk!

    A Horizon GO szolgáltatásunkban található tartalmakat érintő problémával kapcsolatban szeretnénk tájékoztatni az alábbiakról. Az észrevételét illetékes szakterületeink felé korábban továbbítottuk, a vizsgálat időigényes, valamint nem látható előre, mennyi időt fog még igénybe venni.
    Az előfizetésénél nyitott hibajegyét a rendszerünkben technikai okokból lezárjuk, de a probléma elhárítását folytatjuk.

    A szolgáltatást ?úgy, ahogy van/ úgy ahogy elérhető? alapon nyújtjuk, a szolgáltatás minőségéért és elérhetőségéért semmilyen esetben nem vállalunk felelősséget, vagy garanciát. A szolgáltatásra nem alkalmazandók a magyarországi elektronikus hírközlési szabályok, sem a vezetékes műsorterjesztési szolgáltatásra vonatkozó előfizetői szerződés egyes rendelkezései.

    További információkat talál a Horizon GO-ról alábbi oldalainkon:
    http://ugyfelszolgalat.upc.hu/app/answers/detail/a_id/765
    https://www.upc.hu/televizio/premium-digitalis-szolgaltatasok/horizon-go/
    https://www.horizon.tv/hu_hu/use-policy.html

    Köszönjük türelmét és megértését.

    Bármely további kérdésével kapcsolatban keressen bennünket bizalommal. Munkatársaimmal együtt szívesen fogadjuk a megkeresését a www.upc.hu/email oldalunkon vagy a 1221-es számon.

    Tisztelettel:

    UPC Internet HelpDesk"

    A lényeg, hogy nem tudják a hiba okát vagy nem értenek hozzá :), 1 hétig iOS-szen jól működött, most megint eltűntek a HD csatornák, egy jó jel azért van benne, hogy foglalkoznak a témával és egyelőre nem adták fel.

    *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

Új hozzászólás Aktív témák